- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Fujifilm X
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali fotós kérdések órája
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
JanR
addikt
válasz Declare #28851 üzenetére
A fejleményeket én is várom, remélem nincs nagy baj. Egyelőre most a vezérlés + hosszbordás görgőkkel cseréje és a generátor felújítása van porondon
EGR előbb utóbb nekem is cserés lesz (vagy elég egy takarítás), mert elég mocskosul kormol az autó ha a kelleténél jobban odalépek neki - én csak simán "varázsfelhőnek" hívom amit kiad magából a gépjárművem
Mindenesetre ami megnyugtat, hogy a fogyasztásom jó, a motor nem kattog és nem eszi az olajat és nem is csöpög semmi sehol.
-
Findzs
addikt
nem csak megsértődött: [link]
zolikaDB
esetleg még a fojtószelep tisztítás javíthat a dolgon: [link]
Pitu
ha most kellene kocsit vennem én se nagyon tudnék dönteni
ahogy a szerelőm mondta lassan már egyformák lesznek mindegy milyen az az új kocsik közülén annyira nem érzem alul motorizáltnak a 90 lovas h után, sőt kb 60-70 -ig jobban is gyorsul a váltó miatt
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz bzoley #28856 üzenetére
igen érdekesen lomha kocsi volt, hajlamos volt lefulladni pl. ha nem nagy gázzal indultam el vele
érzetere olyan volt mintha egy 70 ló körüli kocsi lett volna
autópályán egyszer kétszer meghajtottam és óra szerint 190 körül mutatott, de akkor már a padlót nyomtam"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
AMD Power
titán
válasz Lomha 8V #28860 üzenetére
Hát igen.
Declare: 63Le volt pontosan. 1.9D szívó.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
diablo1984
veterán
megvolt az opel állapotfelmérése, a kasztniján a jobb hátsó ajtaján a kilincsnél volt fújva, vagyis ködölve, mert egy réteggel nem volt vastagabb a réteg rajta, valszeg rányitották az ajtót valamire, és azt fújták, a többi része eredeti festés! műszakilag is teljesen okés, első tárcsa és betét csere érett, valamint az egyik porvédő harang cserés, egy másikról a bilincs maradt el és kakukk!
rosszabbra számítottam, főleg kasztni terén, de eredeti!
-
INMOTEP
őstag
válasz diablo1984 #28834 üzenetére
C Vectra 2.0 DTI is például adagolós !!!
-
AMD Power
titán
Lassan 5 napja ,hogy nálam az új családtag. Azóta 170km mentem vele. Nagyon jó kis gép. Jó vezetni. Kényelmes elől hátul. Örülök neki ,hogy ő lett a Swift helyett inkább. Logikusan ez sem egy tank, de a Swifthez képest egy megváltás. Szinte minden szempontból.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
INMOTEP
őstag
válasz diablo1984 #28867 üzenetére
Nem mondanám ritkának sem igazából ,tényleg ne vedd kötekedésnek mert nem azért írtam .De kb 10 ismerősömnek is ilyen van 2.0 DTI -ben Használtauto.hu-n is van jópár darab he felnézel .Szerintem Vectra C Diesel és a benzines modellek körülbelül azonos arányban lehetnek nálunk Magyarországon .
-
diablo1984
veterán
válasz INMOTEP #28869 üzenetére
nem tudom, a 2.0-ás az első generációsokban lehetett, mert 1,9-es, 2,2-es, 3-as is van belőle, a 2,0-ás az szerintem messze a leggyengébb lehet az össz dízel között!
valszeg a 2,0-ást a g-s maradék motorjaiból csinálhatták, mert az újabbakban az 1,9es van, az insigniákban is!
-
AMD Power
titán
válasz bzoley #28870 üzenetére
Sima GL igen. Indításgátló, rablásgátló és egy távirányítós központi van benne. Semmi más. Nem mondom ,hogy a szervó nem hiányzik mert akkor hazudnék. De a többi nem hiányzik.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Valaki volt kint már ezen az Opel családi napon?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
őstag
Féktárcsa márkákkal van valakinek komolyabb tapasztalata? Konkrétan a Textarra gondolok. Gyárit semmiképp nem akarok még egyszer.
-
bajusz15
senior tag
Sziasztok!
Egy 2005-ös opel astra Z17dth-ról lenne szó. Tegnap este még semmi baja nem volt, kapott egy tankolást, ez kb egy 15 perces út volt. Ma reggel gyújtás ráadása után várom, hogy eltűnjenek a kis "ikonok", erre megjelent a kis sárga autó a kulccsal és villogott, kulcs tovább fordítása után a kocsi nem indul, kiadott egy kis ciripelő vagy búgó hangot pár másodpercre aztán ennyi. Kulcs ki, kulcs be, így indult megint szépen. 10 perccel később, miután mentem vele városban leállítottam, egy 2 percre hagytam így, majd indultam volta tovább, mikor ugyanez történt. Most nem másodjára indult "normálisan", hanem negyedjére. Eddig nem tapasztaltam nála ilyen hibát. Valaki találkozott már ezzel? Mi lehet a gond? Köszönöm! -
JanR
addikt
válasz bajusz15 #28881 üzenetére
Vagy így indítod el minden alkalommal (van olyan is, hogy ki kell szállnod, a kocsit becsukod, majd kinyitod és indul..), vagy egy kicsit megcsapkodod, vagy szerviz. Én úgy tudom, hogy elég szar relék vannak ott, amik könnyen elcsúsznak, de javítható. Ha van valami jó elektromos szerelő ismerősöd akkor odavidd, emiatt márkaszervizbe be ne menj. Nem tudom ugyan merre laksz, de ha Veszprém környékén jársz, akkor tudok ebben segíteni, ismerek egy nagyon jó szakembert (az én kocsimat is Ő csinálja).
-
Calogero
addikt
válasz bajusz15 #28879 üzenetére
Valószínű CIM modul, aminek a forrasztási pontjai elég silányak. A csatlakozónál kilazulnak, és nem érintkeznek rendesen. Nekem cserélték kétszer is majd 2010 év végén jött rá egy visszahívás.
Azóta nem volt CIM modul problémám.KB 5-10 perces művelet volt, egy szorító kapoccsal rögzítették a modult a helyére.
-
Findzs
addikt
módosítani kellene az első hsz-t
gondolom már igencsak megváltozott az akkori autóflottaazért gabipacinak milyen vauxhal vectraja volt/van már, számomra kicsit cirkuszos kinézete van azzal a narancssárga kerékkel meg küszöbbel
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
őstag
válasz diablo1984 #28882 üzenetére
Konkréten az, hogy csíkosan kopik és egy-egy nagyobb fékezés után megdobja magát.. 15 ezer kilométerig semmi baja nem volt, de most vége van. Azért bármennyire is nehéz autó az Insignia, ettől többet kellene bírjon. Egyszerűen szar az anyag.. Ha ekkora méretben egy kicsit is deformálódik a hő hatására, az már igencsak érezhető fékezéskor a kormányon/autón (elöl 321, hátul 315) Előtte nem volt baj vele, igaz nem is gyári volt rajta, hanem Zimmermann. Most textart tudnék rá betétestől nagyon jó áron, azért érdekel.
#28878 hdman: Köszönöm. Mióta vannak fent?
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
(#28886) RicHarD: Textar-ban nem csalódsz.
(#28887) JanR: Mintha én csináltam volna a képet.
-
őstag
2.0 CDTI 160 Le, automata. Igazából az üléshűtésen és az állítható keménységű futóművön kívül minden benne van amit anno bele lehetett tenni. 2010-es évjárat, ferde hátú, technical grey szín. Másfél éve van nálam, azóta 60 ezer km-t tettem bele, tehát mindössze ennyi tapasztalatom van.
Összegészében meg vagyok vele elégedve, eddig csak olajcserére hordtam meg a fékek voltak cserélve, de sajnos gyárit rakattam bele...
Pozitív: Az ülés nagyon kényelmes, és be lehet állítani a normális vezetési pozíciót még úgy is, hogy 190 centi magas vagyok. Hosszabb utak után sem úgy szállok ki, hogy fájna a derekam.A fogyasztása úgy, hogy nem kímélem 6,7-6,9 liter /100km. Futóműve elég feszes, de nem pattogok a nyári 20-as kerekekkel sem (245/35 R20), a téli 18-assal pedig pont tökéletes. AZ AFL+ -ról én is csak ódákat tudok zengeni, aki még nem ment vele éjszaka el sem tudja képzelni mennyire jól világít. Az automata refletort viszont nem veszi le, ha egy olyan autó megy előttem aminek gyenge a hátsó lámpája..
Negatív: A középkonzol bakelit szerű anyagból van, amikor hozzáértem recsegett-ropogott. Elvittem egy autohifishez aki szétszedte darabjaira, majd valami szigetelőanyagot tett az illesztésekhez, azóta nincs ilyen baj. Ezt mondjuk gyárilag is megcsinálhatták volna.. Hátul nem valami fejedelmi a láb és fejtér, valamint semmit nem látsz ki belőle pl tolatásnál => parkradar kötelező. Az automata váltó néha kicsit elgondolkozik, de egyáltalán nem vészes, volt már rosszabb autóm is ilyen téren. A nagy tömeg miatt gyorsabban kopnak a fékek.
KB ennyi.
-
őstag
válasz Richard #28890 üzenetére
Ja egyvalami kimaradt és nagy feketepont a tervezőknek:
Ha hosszan nyomom a kulcson a zárás gombot akkor szépen behajtja a tükröket és felhúz minden ablakot. DE!! Amikor kinyitom nem nyitja a tükröket, csak ha hosszan nyomom a nyitást, ekkor viszont leengedi az összes ablakot is..... esőben nem éppen előnyös.
[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
Astra g-hez milyen tárcsát, ha a gyárit nem ajánljátok? Az opelfórumon pont a gyárit ajánlották, igaz ott nem volt szó textar tárcsáról. A gyárin én is láttam, hogy ilyen belemaródások vannak, ugyanakkor nem is csikorog. Milyet érdemes vagy ennél a kocsinál tök mind1?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
zeg
senior tag
válasz Lomha 8V #28858 üzenetére
Ááá, a 75 lovas g asztra szedánomban mindíg elmondtam egy miatyánkot mielőtt valamelyik pláza mélygarázsából elindultam volna felfelé. Külön kuplungcsúsztatásos techinkát kellet kialakítanom, hogy klímával kimásszon az a nyomorult a 'gödörből' Az előzés meg kábé úgy ment, hogy klíma kikapcs, tökegyenes úton kábé a Föld már látható görbületéig üres úton nyomtam 4-esben egy padlógázt majd a nagy semmi történt, aztán amikor a hűtőventi már darálta a lábujjamon a körmöket és már a kormányba haraptam idegességemben, na akkor nagynehezen megindult
[ Szerkesztve ]
3dfx cuccokat keresek megvételre
-
hdman
őstag
válasz Richard #28891 üzenetére
A hosszu gombos ablaklehuzást a corsám és az astrám is tudja. Az astraban van egy gomb, amivel a tukrot lehet behajtani, de kulcsrol nem csinálja meg
Meghoztad a kedvemet egy insigniához A 20 as kerék nem viccel
A fogyid viszont nagyon jo, alattam eszik az 1,9 cdti 150le 6,5 litert, 17es felnin.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
DeFranco
nagyúr
Sziasztok!
Édesanyám 1.0-s C Corsája azt csinálja mostanában, hogy első indítózásra nem indul. Teker az önindító, de nem indul be a motor, reszelhetjük akármeddig. Másodszorra tökéletes. Leállítás után indul rendesen újra, akkor kezdi el megint, ha állt úgy legalább 30 percet, akkor megint van egy nem indulós kulcsfordítás.
Akku cserélve lett emiatt pár hete, nem oldotta meg, üzemanyagszűrő kb. egy éve lett cserélve.
Mi lehet a gond? Autóvillamosságishoz elvittük, ott persze nem produkálta a hibát a kis mocsok. Ki lett kormolva, én tapostam meg úgy 60-70 kilométeren, a menetteljesítménye drasztikusan javult de a hibát nem szüntette meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- LG L70 - nem pejoratív koppintás
- Fujifilm X
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fotók, videók mobillal
- Tüzi: Geek-hatarozo
- Azonnali fotós kérdések órája
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...