- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
adidas4death
aktív tag
válasz davee_92 #24718 üzenetére
Minden nap tanul újat az ember. Köszöntem szépen kolléga.
Más:
Egy hátsó dob milyen árban lenne a Vekimhez szerintetek? (B1, 1.6 16v, X16XEL) Már alul van pár apróbb lyuk rajta (ami körbe szép fekete kormos ) és a hátsó dob mostmár inkább csak "csörgő" mintsem dob szóval egy "picit" szétvan belülről.
J
öhet gyári ötlet is, és ha esetleg emberi áron van valami amitől picivel jobb hangja lenne az pláne jó lenne.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
zolikaDB
veterán
válasz davee_92 #24731 üzenetére
Az zsír lenne! Várom! Ha megkérhetlek! Alapjáraton majd olyan 2000 rpm körül, meg enyhe "padlózva" Ha nem gond. Töröm rajta a fejem nagyon, mert a gyárim már kuka! De nem lelek senkit, akinek 1.4 szívó Opel alatt lenne ilyen dobja.
Hallod, itt hol látsz kipufogókat? -> Ta-Technix -
Findzs
addikt
válasz davee_92 #24914 üzenetére
"Felkerült a hengerenkénti négyszelepes hengerfej, a szelepek állítómechanizmusa természetesen hidrotőkés, törődést nem igénylő"
na persze csak elkezd kattogni 100 ezer után és egy vagyon cserélni
inkább állítgatnám havontaPitu
bontóban biztos van
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
őstag
-
_seth_
veterán
válasz davee_92 #26233 üzenetére
Az ECU írást átgondolva lehet igaza van, ugyanis az Immo tanítás vagy légzsák vagy bármi másnak külön vezérlője van az nem az ECU, neten olyat találni csak, hogy adott 2005-ös c corsából kiolvassa az ecu-t majd vissza is írja a diagnosztikai programmal, persze érdekes lenne, hogy másik autóba is be tudja-e írni a korábban kiolvasott adatot.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Findzs
addikt
válasz davee_92 #26807 üzenetére
7 évig volt h astrám
mint minden autónak ennek is vannak jó és rossz dolgai
pár jó (szerintem):
-kényelmes
-megbízható
-jó a futóműve
-jó a fékje
-komolyabb meghibásodásra nem hajlamos
-massziv (egyszer nekitolattam egy beton villanyoszlopnak lendületből, azt hittem lerepűl a fejem nem mertem hátrafordulni azt hittem a villanyoszlop beült a hátsó ülésre mikor vettem a bátorságot, hogy kiszálljak megnézni a kárt megdöbbentem hogy csak a lőkös horpadt be még a csomagtér ajtó sem karcolódott meg)
(egyszer meg belém tolatott egy merci spirinteres idióta a vonóhorgával de úgy, hogy a kocsit odébb is tolta de ezt is megúsztam egy kis benyomódással a lökösön)pár rossz (szerintem):
-drága hozzá az alkatrész (egy g astrához képest, pl benzinszivattyú újonnan 100 ezer körül van stb)
-évente lehet töltögetni a klímát ha nem figyel oda rá az ember télen is
-nagy értékvesztés (bár melyik autónál nem)
-nekem volt egy lánccserém 30 ezer km -nél
-elégé bolyhosodott az üléshuzat (61 ezer km -rel adtam el 10 évesen)
-szűk a csomagtartó nyílás
-egy párszor megállt alattam piti hiba miatt (főtengely helyzet érzékelő)hirtelen ennyi
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Petya25
addikt
válasz davee_92 #26807 üzenetére
Nekem egy H 1,6 Caravanom van pont egy éve.
A kombiságnak sok előnye van, esetleg gondold meg, pakolhatsz bele ezerrel, meg a hátsó ülésssor is tágasabb. Én tök vegyesben használom,, város, pálya, gyakran 4-5 fővel és eddig az össz átlagom a bejáratással együtt 6,7 liter és lefele megy. Most tankolás óta 6,3 van a fedkompban
Gyors ülésfűtés, kényelmes tempomat , pontos fedkomp, digi klíma, 4 el.ablak, 4 légzsák, ESP, az utolsó évjáratok nagyon jól felszereltek, Csendes, jól bírja a szarabb utat is, merészen kanyarodhatok vele, stabilan fut. A 116 ló szerintem jól viszi, bár én nem taposom szét, vigyázok rá.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
diablo1984
veterán
válasz davee_92 #27862 üzenetére
asszem a racing bazáron láttam a monokróm fullost 10k-ért, mert lehet nekem is kell egy, mert a gyári az enyémbe elkezdett pixelhibásodni, és terjed! olyan mintha a háttérben lenne a gond, de már kitakarja lassan a hőmérsékletet, meg a dátumot is!
hogy op-com, vagy tech2 kell-e hozzá, szerintem tech2, mert az agyához kell társítani, ahhoz az op-com szerintem kevés!(a BC bekapcsolásához is kevésnek bizonyult nálam)
INMOTEP: valahogy csak kijön, mert a műanyag elemes módozat miatt, gondolom, hogy az opelnél üléscserével nem jár a légzsák csere!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz davee_92 #27864 üzenetére
a díszléc lepattint és alatta vannak a csavarok amivel ki lehet szedni a középső részt! nekem pont azok világítanak állandóan, nem kihagy, de az a durva, hogy terjeszkedik! olyan mintha a kijelző hátulját nyomná valami, de passz! nem hekkelem, mert ezekről bármit leszed az ember és véletlenül ráadja a gyújtást, a can azonnal hibának tolja és lehet menni töröltetni, párosítani, stb!
-
Calogero
addikt
válasz davee_92 #27854 üzenetére
Ami a cseréhez kell:
Egy másik (nem feltétlenül új) GID kijelző valamint egy új beépítőkeret, amennyiben BID-ről cserélünk. Ugyanis a BID és a GID dőlésszöge más, ezért más beépítőkeret is kell hozzá!
Melyik kijelzőhöz, melyik keret kell:
BID-hez: 62 36 651
TID-hez és GID-hez: 62 36 650
GID-hez: 62 36 652A kijelzőnél nagyon FONTOS, hogy legyen szétpárosítva az eredeti autótól, ugyanis enélkül nem lehet majd felprogramozni a saját verdánkhoz!
Ha megvan az új kielzőnk, akkor már csak ki kell cseréltetni egy márkaszervizben. A régi displayünket szintén szét fogják párosítani az autónktól, majd az új csatlakoztatása után összepárosítják azokat
A kijelző cserét egyébként csinálhatjuk magunk is, ha van már gyakorlatunk. Otthon szétszedjük a középkonzolt, majd a kijelzőt nem csavarozzuk vissza, csak a csere és a tech2-ös betanítás után.Kiszerelés:
Kiveszed a rádiót (a négy lyukba bele kell dugni a 4 szöget, utána kihúzható), utána kinyitod a hamutartófedelet így akkor a klímakonzolt ki tudod pattintani (nagyon erős fém fülek fogják (4db) először a felső fülekből, így lehajlik a hamutartó felé (ezért kell csak simán kinyitni), utána az alsókból felfele ki tudod húzni... Utána a középkonzol keretét alul két csavar fogja, ezután még a szellőzőrostélyok magasságában két patent. A kijelzőt a keret illetve két csavar tartja a helyén, előbb a keret alsó füleit magunk felé kiakasztjuk és a keretet lefele húzzuk...
Ha nincs hamutartód akkor a váltó és hamutartó környékét is meg kell bontani. -
-
kaliber
aktív tag
válasz davee_92 #27973 üzenetére
Végülis Nordglass lett 21.700-ért ugyanolyan szinű mint a többi üveg (attól féltem elüt a színe), hővédelemmel ellátott a tetején van sötétités, gyorsak, ajánlom őket ha valakinek ilyen problémája van.
[ Szerkesztve ]
Miért jársz futni? Mert az élet rövid, a futástól kicsit hosszabbnak tűnik :)
-
zolikaDB
veterán
válasz davee_92 #28263 üzenetére
Arra kell figyelni, h akkor erdemes kapcsolot is cserelni. Ugyanis gyarilag csak a hatso kodzaronak van. Ami G Astraba durvan 10k korul van, azert nincs nekem.
Ha ram hallgatsz, azert a penzert normalis menetfenyt veszel, es kimeled az izzoidat. Olyan koddel en sem talalkoztam, aminel az elso kodos jo lett volna.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz davee_92 #28584 üzenetére
Nálam ki sem lehet az elsőt kapcsolni, az az alapértelmezett, hogy felkapcsol ajtónyitákor, csak a hátsót lehet állítani, hogy mit csináljon.
Szerintem számítógépről mindent be tudnak egy szervizben állítani, de akkor azért nálad lehet van valami hiba, mert alapból mennie kellene (lehet, hogy az ajtónál az érzékelővel van gond
-
őstag
-
Ruszki
senior tag
válasz davee_92 #28954 üzenetére
Hát nem volt valami bonyolult neve!
Köszönöm!F_Gergely
Nem voltak léhúzósak az első szervizesek kicsit se...á dehogy
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
-
-
zolikaDB
veterán
válasz davee_92 #30067 üzenetére
Utolagos turbonyomasmeronel lattam ilyet, meg asszem Subarukban. Vagany feature
Exelixis Astra Coupe -
zolikaDB
veterán
válasz davee_92 #30069 üzenetére
Óóó... Nem a.
Ja. Anno 7-es BMW-knél volt egy ilyen. Visszahívták őket, mert a benzinszintjelző nem stimmelt. Rég volt ez.
2 órának látom értelmét:
- fordulatszámmérő - bár ez míg új dolog a vezetés, jön jól, meg az autósportban
- turbónyomásmérő - bár ha SDi üzemmódba kapcsol a TDi, azt meg úgyis megérzed -
nagyúr
válasz davee_92 #30069 üzenetére
Hát szerintem a "túlműszerezett" H astrában, nem lesz dráma, ha valamelyik mutató lekókad; hamar észreveszed, ha menet közben nullát mutat a kilométer óra, vagy járó motornál fekszik a fordulatszámmérő. Az üzemanyagszint mérő meg úgyis kolompolni kezd, ha szomjas a vas függetlenül a műszer által mutatott értéktől.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel