- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Lomha 8V #25303 üzenetére
most átnézte egy villamossági. Azt mondta, hogy a hifinek nem lehet köze a dologhoz...Most kivittem Weisz Danihoz, Ő biztosegoldja a dolgot.
btw: A gyári csati megfúrása, és azon való kábel átvezetés szerintem teljesen általános dolog.
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Pitu
aktív tag
válasz Lomha 8V #25418 üzenetére
Én a fékolajjal óvatos lennék, főleg abból tanulva hogy hidrotőketisztító folyadékot használtam már.
A fékolaj odavághat a szelepszárszimeringeknek, valamint a feloldott olajsár elvezetése is kérdéses lehet. Hidrotőke általában az elhasználódás miatt csattog, ha a tisztítás nem segít, akkor csere. Mindezt laikusként írtam. -
_seth_
veterán
válasz Lomha 8V #25490 üzenetére
Jelenleg ugy nez ki, hogy a gyujtasnal lesz a gond megis. Leveve az egyik pipat amikor dadog egyaltalan nincs szikra. Gm ujszeru gyertyak, uj ngk kabel es trafo cseretol fuggetlenul ugyanaz a pipa nem ad szikrat mar a trafobol sem jon aram. Tekintve, hogy a gyujtas minden resze jo igy marad a motorvezerlo? Na azt kimerni... elektroszakik vannak de nem a nagy tudomanyukrol hiresek felenk
A blokknal az az erdekes, hogy sem felul a hengerfejben sem alul a kartercsovet leveve nincs olajsar, persze minimalis van de a cso erthetetlen, hogy hogyan dugult el ennyire.
En valvoline es agip olajat ontok bele de, hogy korabbam mi kerult bele azt nem tudom sajnos.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
diablo1984
veterán
válasz Lomha 8V #25490 üzenetére
ez egyszerű cellazárlat, nem kizárt, hogy a németek sem új akkuval és megtankolva szeretik adni az autóikat, na ez nem olyan volt!
más:
az egyik injektoromnak a tövében szivárgott valamikor az anyag, tehát a rézkarika ami tömíti az cserés, viszont a kis mélyedést ami az injektor körül van feltöltötte a koksz! ez meg fogja az injektort, ezt mivel lehet eltávolítani, hogy hengerfejet levenni ne kelljen illetve a bosch injektor is túlélje?
megint más:
elugrottam már akku ügyben egyik szerelőhöz, ő vette észre az injektor szivárgást is, gondoltam megnézetem benne a fagyállót, mert egy másik ismerős aki a szíjakat cserélte azt mondta, hogy jó, legalábbis ízre..... na kiderült, hogy tiszta víz van a kocsiban, jöhetett volna a tél és lehetett volna cserélgetni mindent.....ízre jó, a coca cola is, mégsem fagyálló....
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz Lomha 8V #25495 üzenetére
Felenk olyan profi szerelok vannak, hogy csak ha mar vegkepp kifog rajtam akkor viszem oda a kocsit, a legjobb pedig, hogy dragak es lassuk...
Keresek majd valakit aki az ecuhoz ert.
10w40 van benne jelenleg. Meg lehet oldani a kartergaz elvezeteset de most hatha jo lesz a kitakaritott csovel.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Lomha 8V #25509 üzenetére
Korábban lehet más nem cserélte rendszeresen vagy nem megfelelőt öntött bele, ez sajnos a használt cuccoknál nem tudható.
Még egy olyan tippet kaptam, hogy hengerfej gond is lehet ha van egy repedt szelep akkor az adott hengerbe nem juttat benzint az ECU.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
hdman
őstag
válasz Lomha 8V #25490 üzenetére
(#25435) hdman: Jó lett! Mennyi volt az új bél?
1800+ posta
(#25442) hdman: Ha gyári az autó, akkor nem kell több. Ha van benne nagy zene meg több fogyasztó (utólagos extrák), akkor kell több (esetleg nagyobb generátorral). Ezt nem szokták figyelembe venni, aztán szidják az akku gyártóját, hogy hamar tönkrement.
Semmi utólagos nincs benne, nagy zene sincs, szóval szerintem is elég lesz a 77ah
Sopron city :)
-
amargo
addikt
válasz Lomha 8V #25519 üzenetére
hi,
Konkrétan erről lenne szó.
Itt még durvább hígítást is írnak. Én eredetileg a 3:2 terveztem.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
diablo1984
veterán
válasz Lomha 8V #25495 üzenetére
injektor tövében kifúj az injektor(fellazult a csavarja, szar a tömítése, stb), és ott a mélyedést feltöltötte koksszal(gondolom a hengerből ezt tolja ki), szóval cserélni kell a rézkarikát alatta, meg még ki tudja mi lehet még aminek ott nem tett jót a kijövő forró anyag! a koksz alatt azt értem, hogy a gázolajos maszlag odaégett, nem a szél hordta oda!
szerelő? speciális, megmondtam neki, hogy ízre lehet nem, de víz van a blokkban....
-
Henk
veterán
válasz Lomha 8V #25579 üzenetére
Ugyanaz a funkciójuk? Az EGR a károsanyag kibocsájtást csökkenteni hivatott azzal, hogy a kipufogógáz egy részét bizonyos szakaszban (alapjáraton és intenzív gyorsításkor nem) visszavezetik a szívócsonkba és újra elégetik. A kartergázcső meg arra szolgál, hogy a forgattyúsházban keletkező nyomást vezesse el. Bár ezt is a szívóoldalra vezetik vissza, de a turbo diesel motoroknál is leggyakrabban a turbo elé a szívócsőbe. Még a korszerű tdci, hdi, stb motoroknál is megvan ez a funkció és nem az EGR végzi. A Z19DTH-t konkrétan nem tudom, de majd kinyomozom.
-
Henk
veterán
válasz Lomha 8V #25585 üzenetére
Én hiszek neked, de a motorok főleg a diesel legnagyobb halála az EGR beiktatása volt ami amellett, hogy teljesítmény csökkenést is okoz a kipufogógázból a kormot visszavezeti a szívócsonkba, ami szépen lerakódik az egyes alkatrészekre. Ehhez társul, hogy a kartergáz is vissza van vezetve a szívóoldalra pl. a turbo elé és egy kopott motornál ezen keresztül a keletkező gázzal együtt valamennyi olajat is felhord. Így a meglévő korom és az olaj egy olyan tuti kombinációt alkot ami pl. a szívócsonkban drasztikusan le tudja csökkentei a keresztmetszeteket, de rárakódik a szelepektől elkezdve mindenre. Mondjuk egy jó álllapotú motornál ez sokkal kevésbé áll fenn mert az olaj ilyen nagymértékben nem kerül fel a kartercsövön keresztül. Az EGR-t meg szerintem mindenki kiiktatná ha tehetné, a benzines tulajok is, a diesel meg különösen mert jót nem tesz a motornak, kezdettől fogva halálraítélik a motort vele. Ez hatványozottan igaz az új dieselekre ahol a szívócsonk keresztmetszetváltozása is meg van oldva egy folytószelep- csappantyú megoldással. A régieknél, főleg a vákuumosnál gond nélkül meg lehetett oldani az EGR lefalazását, de erre a legtöbb elektromos már nem ad lehetőséget mert tilt miatta a számítógép. Mondjuk ez szerintem szándékos a gyártók részéről mert ezzel jóval több alkatrész eladható és az is biztos, hogy ez előbb-utóbb hibaként fog jelentkezni ezeknél az autóknál. Bármennyire is karban van tartva és odafigyelve egy autóra ez csak késleltethető de elkerülhetetlen.
-
sziada5925
aktív tag
válasz Lomha 8V #25612 üzenetére
Kicsi segítséget szeretnék kérni Tőled.
Nemrég már lettek házilag takarítva a hidrotőkék a kocsiban. (1.4 G Astra). Azt tapasztaltam, hogy amikor kiveszem a vezérműtengelyeket és alatta a tőkéket megnyomogatom, akkor valamelyik rugózik, valamelyik pedig meg sem mozdul. Ha jól tudom, akkor ezeknek nem szabad mozogniuk, amikor tele vannak olajjal. Egyik rugó sem törött, ezt megvizsgáltam. Takarítás után valamivel jobb lett a helyzet, de nem hibátlan.
Tehát a kérdésem az, hogy szétszedés utáni benyomható hidrotőke csereérett?Üdv: Ádám
-
diablo1984
veterán
válasz Lomha 8V #25612 üzenetére
(#25596) diablo1984: Az intercooler-t érdemes évente egyszer kipucolni. Kifogástalan motornál is kerül bele olaj, ez természetes dolog. Én úgy szoktam, hogy fagyállóval kevert brigéciolt töltök bele, ledugózom a végeit és rázogatom pár percig, aztán hagyom állni. Ezt megismételem párszor, aztán kiöntöm és utána vízzel kimosom. Ha szükséges, megismétlem a műveletet.
igen ám, csak nekem a hűtő alsó részén a közepe tájékán nedvel olajat, más a klímahűtőn is átüt az olaj(ebből gondolom, hogy a hűtő front részén lehet a lyuk), tegnap én is leléptem, és megy mint a vesztés, hibakód nincs, így nem értem a dologot, de jó is addig nekem, míg a "csekkendzsin" nem mondja, hogy mizuvan! a kílmahűtőt is gondolom ki kell venni a cooloer-hez, ergo, a klímagázt is le kell fejteni, az meg nálan nem megvalósítható, mert a hűtőcsere idejéig nem bírom ki visszatartott levegővel, a befőttes üvegben meg nem áll meg a gáz, a szabadba meg nem akarom kiengedni, mert nyáron a passatba 12k volt a gáztöltés, így minden gramm számít! azért gondolom, ha tavaszig kibírja, akkor klímagáz leszív, hazajövök, aknára állok, lökös, kartervédő le, hűtővíz le, hűtők ki, intercooler megvizslat(gondolom nem lesz kérdéses hogy cserés), bontóból egy példány beszerzése addigra valszeg megtörténik. utána motor elszigetel, drótkoronggal áldozok a pogány isten oltárán az alvázon, kis rozsdamaró ahol kell, utána alapozó, majd 2-3 réteg alvázvédő, majd pár nap önfeledt várás. kézben az összes hűtő kitakarít, összerak, visszarak, feltölt vízzel, motort megjárat, hogy minden a helyén van-e és nem csepeg, ha szuperzöld, akkor mehet vissza a lökös és kartervédő is és lőn boldogság!
míg várok, addig elviszem a lámpákat valahová felpolíroztatni, mert csúnyán mattak, meg az olajleeresztőt is cserélem az alátétjével, mert böki a szaruhártyám!
-
diablo1984
veterán
válasz Lomha 8V #25615 üzenetére
majd nemsoká megyek egy szerelőhöz és kibányásszuk az eresztő injektort és akkor ott adok egy jó adag féktisztítót a hűtőnek, igaz semmit nem érek vele, de legalább tisztul. addig nem görcsölök vele, míg nem szükséges, ha kitavaszodik, akkor majd nekiállok utána járni a dolognak!
-
őstag
válasz Lomha 8V #25623 üzenetére
Valamiért a tervezők úgy gondolták, hogy a H Astraba nem kell pohártartó. Egyedül a kesztyűtartóban van valami, pohártartó szerűség, de az totál használhatatlan. Ma már teszteltem is. Végre, ha gyors étteremben kajálok kérhetek üdítőt . Az olajcsöpögéstől félek, remélem nem nagy a gebasz. Holnap megyek "haza" vidékre, ott van akna, megpróbálom lokalizálni.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
_seth_
veterán
válasz Lomha 8V #25623 üzenetére
Csak most nézem, hogy a GTE-t Alberttől vetted meg, az régen is pöpec darab volt
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
adidas4death
aktív tag
válasz Lomha 8V #25612 üzenetére
Köszönöm, akkor picit visszaolvasok ezért a módszerért. azt hiszem pár hsz-el visszább le lett írva ez a fékolajos hidrotőke pucolás
Viszont amit továbbra sem értek az-az, hogy lustább is lett azóta a kocsi, közel sem gyorsul úgy mint annak előtte. Köze lehet a kettőnek egymáshoz, vagy esetleg az egyik okozta a másikat?[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
_seth_
veterán
válasz Lomha 8V #25637 üzenetére
Én csak neten láttam ott úgy nézett ki egyben van
Okuyama: 80-90 kiló körül szerintem az is van.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bzoley
veterán
válasz Lomha 8V #25637 üzenetére
F Astra x14xe. Szántam rá délben pár percet, befújkáltam az injektorok csatlakozóit, megmozgattam a gyertyakábeleket, és reflexből végigmozgattam mindent. A hőfok-jeladónál be is rángatott egy-egy pillanatra, ahogy mozgattam. Meg sem lepődök, vele mindig csak a baj van, pedig már cseréltem is. Ez magyarázat lehet a szekunder pumpa idő előtti kikapcsolására, ám a három henger effekthez kevésbé, hacsak nem kisebb rángatás volt az is. Pár napon belül kiderül.
-
őstag
válasz Lomha 8V #25637 üzenetére
Olyannal próbálkoztam én is, de folyton le esett a helyéről. Most az egyik jó barátom angyal egy olyan projekten , amit csak be kell rakni az egy dines keret rekeszének a helyére, és ahogy kijön elfordul az anyós oldalra. Ráadásul a mélység engedi, így két pohártartó fog kijönni. Ez már teljesen egyedi megoldás lesz, Ő gyártja le minden elemét.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
bzoley
veterán
válasz Lomha 8V #25655 üzenetére
Szinte már hiányzik, hogy néha nyüglődjön valamivel
Ma reggelre azért már határozottabban jelentkezett a probléma. Mondjuk csak annyival, hogy kigyulladt a "baj van" lámpa. Természetesen a hőfok-jeladóra panaszkodott, semmi meglepetés. Nem rég cseréltem, viszont valami gagyit raktam bele, és nem úgy csatlakozik a kábelhez, mint a gyári. Lötyög, mozog. Szerintem az lesz a legnagyobb baja, hogy sokkal vékonyabb a két érintkező, simán elhajlítottam, így talán nem feszült annyira. Holnap közelebbről megnézem. Rendeltem egy gyári Bosch-t, holnap kicserélem, aztán összehasonlítom a kettőt. Nem is baj, már a dobozából kivéve kissé fura értékeket mértem rajta, megnyugtatóbb lesz újra gyárit használni. -
bzoley
veterán
válasz Lomha 8V #25663 üzenetére
Hazafelé beugrok érte, talán ki is cserélem otthon.
Tegnqp kicsit piszmogtam a gagyival, lefaragtam a csatlakozó végéből, meg kicsit görbítettem az érintkezőkön. Ma reggel a nagy hidegben nem is jelentkezett semmilyen probléma, gyönyörűen indult, és melegedett, a levegő pumpa is ment egy ideig rendesen. A gyári ettől már csak jobb lehet.
Mondjuk a kábelét sem ártana lecserélni, már a gégecső is leporlott róla rég. -
qdak
addikt
válasz Lomha 8V #25637 üzenetére
Meg a 2dl es energia az elmegy, a konyek tamasz es az ules koze stabilan bepasszithato, az ov csatijahoz, .5 os mar nem erdemes mert nekem kilukadt... :@
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Macska topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen videókártyát?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Napelem
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel