Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hevizms

    addikt

    válasz sdavic01 #3712 üzenetére

    Először is az új hengert nézd meg hogy a szívó,kipufogó és átömlő nyílások széleit lereszelték e kissé?
    Nem szokták,úgyhogy azt neked kell.
    Tűreszelővel kicsit letöröd a széleket hogy ne legyen éles,sorjás.
    Aztán mondjuk féktisztító sprével átfújod belül az összes járatot,majd kompresszorral kifújatod.A lényeg hogy kitisztisd mert a fúráskor ment bele fémpor bőven

    Ekkor jöhet a csere.Kipufogó,karbi leszerel.A láncot szétkötöd vagy teljesen meglazitod(lehet az is elég)
    A hengerfej(blokktartó) 2 tartócsavarját lecsavarod,a blokk lebillen.
    Nem tudom a kis Etz-nél ez elég e ahhoz hogy letudd huzni a hengert.
    Ha igen akkor hengerfej le,hengert lehúzod.
    Dugyattyú csapszeg biztositó gyűrűket kiveszed
    Dugattyúcsapszeget kinyomod kézzel.
    Ha nem megy akkor csinálj csapszegkinyomót.
    Ütni ne üsd.

    Ha kijött,akkor dugó le.
    Új dugót megmelegited rezsón vagy akár finoman hőlégfúvóval és úgy melegen bele kell tudd tolni a csapszeget.Nem kell túlságosan megmelegiteni,olyan 70-80 fok elég,de lehet még kevesebb is.Annyi hogy azért megtudd fogni még csupasz kézzel is,de inkább kesztyűben
    Biztositók vissza és jöhet a henger.
    Érdemes fából vagy műanyagból dugattyú alátámaszt késziteni.
    Beolajozod 2T olajjal a dugó külsejét és mehet rá a henger óvatosan,A gyűrűkre vigyázz hogy jó helyen legyenek(stift).
    Rátolod finoman de azért határozottan és rá a hengerfejtömités majd a hengerfej és 2 átlós csavarral leszoritod.Mérsz egy préssávot(0,9-1,2) és ha jó akkor mehet a másik 2 csavar is.
    Meghúzod 25 Nm-el azt kész :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák