- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Hobby elektronika
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #62900 üzenetére
Igen, ilyenem van, még a színe is
Én is olvastam ezt a cikket, mosolyogtam is rajta. Na nekem ezt a magas fordulaton nyitó kuplung dolgot még megfejelték egy Doppler verseny kuplunggal, ami mondjuk tényleg elég nagy fordulaton nyit, nekem ez kicsit zavaró is...★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #62900 üzenetére
Ezt a cikket én is olvastam és nézegettem is, hogy "MI VAAAAN?".
Az injektoros picit más, de sok különbség kívülről nincs.Az enyém pontosan ilyen:
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
válasz Peti N95 #62901 üzenetére
Azt, hogy hol nyisson a kuplung be lehet lőni a rugókkal, sőt, ugye vannak kuplungok amin még a rugók előfeszítését is lehet állítani.
Mást is cseréltetek ami indokolta a kuplungcserét? Mert maga a kuplung önmagában nem fog javítani semmit a menetteljesítményen.Egyébként az Aerox projektemhez már én is beszereztem a kuplungot, szintén Doppler. És itt a harang is hozzá. Remélem bírni fogja majd a terhelést.
(#62902) mumtaz Kinézetre tényleg nem rosszak, nekem is tetszenek. Jó kiállásuk van.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #62903 üzenetére
Én így vettem, hogy kicsit ki volt már hegyezve.
Malossi Multivar váltó, Doppler SX86 kuplung, Tun'r hûtött harang. Giannelli Extra2 kipufogó, és a karbi asszem Naraku, legalábbis az hasonlít a legjobban hozzá. Meg egy Doppler szűrő van rajta.A kuplung rugóra én is gondoltam, hogy gyengébbre cserélem, de nem találtam hozzá. Ugye gyárilag a fehér van benne, amit meg lehet hozzá kapni az piros, gondolom az erősebb... Állítani már csak felfelé lehet.
[ Szerkesztve ]
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
larpi
tag
Egy kérdés: Mi teszi a robogót robogóvá? A fokozat mentes meghajtás, a kényelmes összefüggő egyenes padló, a "málházható" és szélfogó váz és burkolat kialakítás?
Csak azért kérdem mert a mai robogók formailag, egyre jobban hasonlítanak a sima motorkerékpárhoz. -
Topikgazda
válasz Peti N95 #62904 üzenetére
Akkor ugyanaz a kuplungod, mint amit én vettem az Aerox-hoz.
Ötvenes henger van a motorodon? Ha az, akkor azt bírta volna a gyári kuplung is. Bár az is igaz, hogy ártani sem lehet vele. Legalább nem áll fenn a vetemedés veszélye. A hűtött harang szintén plusz jó dolog.
Ha zavaró, hogy magas fordulaton nyit a kuplungod mondom, azon lehet segíteni. Viszont egy valamit vegyél figyelembe! Mivel a gyári csöved le lett cserélve, ezáltal megváltozott a motor görbéje. Teljesen más fordulaton adja le a motor a teljesítményét! A rezonátor felszerelésével már nem tud alacsony fordulaton "nyomatékból" úgy elindulni a motor, mint ahogyan azt a gyári csővel korábban tette. A magas fordulat biztosítja a dinamikus elindulást. Minél jobban visszaveszed az optimálistól ezt a fordulatot annál nagyobb, és továbbtartó hatásszünet lesz majd az elindulásnál. Több idő kell majd neki amíg rendesen elkapja a fonalat. Ha továbbra is dinamikusan akarsz elindulni a motorral, és ki akarsz lőni a lámpáknál, akkor ne nyúlj hozzá!
Egyébként itt van az, hogy valamit valamiért. Nagyobb teljesítmény=nagyobb fordulat és fogyasztás. Ja és persze mindez a lökettérfogat megtartása mellett.A rugóra rátérve: Fehér és fehér rugó között is lehet eltérés, gyártóként eltérő lehet az erősség. Ráadásul ennél a kuplungnál az előfeszítésen is lehet állítani, tehát biztosan be lehetne állítani amit szeretnél. De még egyszer mondom, nem érdemes!
Amúgy a gyári fehérek vannak még benne? Nézted?Egyébként hányas az a karbi? Mert ha ötvenes a hengered akkor hiába van felhúzva a motorod (kivéve ha ötvenes aluhengerről van szó) teljesen felesleges egy gyárinál nagyobb (17,5 mm-es) karburátor használata. Sokan ezt másképp gondolják pedig nem így van. Elég csak a főfúvókát nagyobbra cserélni egy előzetes gyertyakép szemrevételezése után.
Ötven köbcentinél a sport légszűrő használata is szintén felesleges, sokszor még ront is csak a dolgokon. A gyári légszűrőhöz nincs értelme hozzányúlni amíg nincs egy hetvenes aluhenger a robogóban.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #62907 üzenetére
Köszi a részletes választ, mostmár kezdem érteni....
Elvileg 50-es a henger, de alu.
A karbit még nem szedtem le, de azt mondták 17,5-ös, és csak azért került rá ez a szűrő, mert a gyárit nem lehet ketté szedni, hogy szivacsot cserélj benne, hanem kompletten cserélni kell, de elég drága. De megkaptam hozzá a gyári szűrőt is, majd felrakom milyen vele.
Akkor szerintem nem csesztetem a kuplungját, mert marha jól megy, csak kicsit zavar, hogy olyan 6ezer körül nyit...
Viszont kicsit olyan az egész, mintha mindig kicsivel nagyobb fordulaton menne, mint kéne... Folyamatosan pörög menet közben a motor, átlag 10-11 ezret, ha a Koso fordulatszámmérőnek lehet hinni. 5grammos színén Doppler görgők vannak benne, nem kopottak, csak picit.
Nem tudom van e értelme növelni a görgők súlyát, fel-egy grammal, lehet nem pörögne ennyire folyamatosan, de lehet nem is menne ilyen jól... Mi a véleményed?
Igazából nem verseny célra van, arra ott a gixer. De viszont tetszik hogy szedi a lábát, előtte egy Malaguti F12 volt, azzal akármit csináltam hulla volt, ez meg 2x úgy gyorsul, viszont fele annyit eszik★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Topikgazda
válasz Peti N95 #62908 üzenetére
Ha ötvenes alu henger van rajta, akkor kell a 17,5-ös karbi.
Teljesen normális egy ötvenes alunál a 6 ezer körüli nyitás, és a menet közbeni 10-11 ezres körüli fordulat ha húzod neki. Gondolj bele, gyári állapotban is 6-6,5 ezer körül pörög. Csak azért tűnik magasnak, mert nem szoktál hozzá. Akkor mit szolnál egy 15 ezren pörgő robogóhoz?
Növelni a görgők súlyát egy grammal? Ezen a szinten már negyed gramm eltérésnek is jelentősége van. Ha megváltoztatod a görgők tömegét akár minimálisan is, azzal rögtön megváltozik a kuplung nyitása is. Már attól is megváltozik a kuplung kapcsolása, hogy ha beraksz vagy kiveszel egy hézagoló alátétet a variátorban az éjszíj hézagolásnál. Mindig előröl megyünk hátrafele. Először a variátort állítjuk be megfelelően utána következik a kontrasztrugó és a kuplung. Az a baj, hogy itt már kőkemény robogóhangolásról beszélünk. Egyszerűnek tűnhet, de korántsem az. Amikor hangolsz egy frissen tuningolt robogót (és itt csak a meghajtásra gondolok) az alapoktól kiindulva napokig is eltarthat mire elérsz a tuti beállításhoz. És abból nincsen többféle, csak egy.
Szerintem hagyd úgy ahogy van, valószínű, hogy akiktől vetted azok belőtték megfelelően.
A gyári szűrőt megpróbálhatod visszarakni, nem lesz baja. Bár értelme sem sok, hogy ha nem lehet benne cserélni a szűrőt, és az már el van tömődve.szerk: Egyébként nem megbántásból akarom mondani, de a motorodon lévő rezonátor elég harmatgyengének mondható. Egy drágább csővel még többet ki lehetne hozni a motorból, nem véletlenül vannak ekkora árkülönbségek. Nem mindegy, hogy egy konstrukciónál hogy és milyen pontosan vannak kiszámolva a gázlengések. A pénz beszél itt is.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #62909 üzenetére
Sokszor ha gázt adok, vagy startolok forog 14et is....
Hallgatok rád, és nem piszkálom, csak valamennyire szeretném hogy tartós legyen a cucc! Ezért is öntöttem bele egyből Motul 710 2T-t.[ Szerkesztve ]
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Topikgazda
válasz Peti N95 #62910 üzenetére
Nem kell félned, hogy szétesik.
Az aluhenger erre van kitalálva, hogy pörögjön. A nikasil bevonat gondoskodik arról, hogy ez viszonylag tartós is maradjon. Még egy dugó-gyűrűzés is belefér pluszban mire a nikasilozás megadja magát. Főtengelyt meg főtengelycsapágyakat meg gondolom csak cseréltek benne megfelelőre. Ha nem az úgy is hamar kiderül. Nem tudom, hogy mióta van nálad. Ha mindenhol megfelelő cuccok vannak akkor elméletileg semmi gond nem lehet. Persze azzal számolj, hogy semmi nem tart örökké.A kenésre figyelj oda piszkosul!
És ellenőrizd mindig az ékszíjadat. Max 1mm kopás és kuka! És persze folyamatosan utána kell hézagolni, hogy mindig megfelelően működjön. A görgőkön se spórolj, nem egy nagy összeg. Amit leírnak, hogy ennyi meg ennyi kilométert kibír egy garnitúra görgő az egy f@szság. A felét sem.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #62903 üzenetére
Én a Doppler SX86 kuplunggal megszívtam, bár lehet, hogy harangot is kellett volna tenni hozzá, mert az maradt a gyári. A kuplung megégett. Szinte üveg kemény lett. A gyárival nincs most gond.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Peti N95
aktív tag
válasz sityupityu #62911 üzenetére
Nem régóta van nálam, január végén vettem. Remélem nem lesz vele semmi gond... Rengeteget megyek vele, mióta meg van a nagyot be sem indítottam. Már lehet meg is sértődött. Dehát mit csináljak, ez az új kedvenc... Asszonynak egy tuning 70-es dioja van, sokat gurulunk együtt
Köszi a sok jó tanácsot, megfogadom őket
[ Szerkesztve ]
★Huawei Mate 10 Pro★Samsung Galaxy Watch 46mm★GSX-R 600★Peugeot Jet Force C-tech★
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #62914 üzenetére
Könnyen lehet.
El is raktam addig, míg majd elviszem ferodoloztatni, meg kerítek egy normális harangot. De nem most.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sityupityu #62873 üzenetére
A japan injektoros 2T motorok ugyanazt a morini blokkot hasznaljak, mint a regi sr. Mindegyik ditech. 2T injektorosnal a peugeot is ditechet hasznal. Igy ezek kozott sok kulonbseg nincs. Az olasz is ugyanolyan megbizhato, ha koltesz ra egy valag penzt az alkatreszekre, mint a japan, vagy a francia. Egesz egyszeruen draga az alkatresz, es nem lehet ganyolni, mert megbizhatatlan lesz, mindenbol ujat kene venni, amire nincs penze senkinek.
Csak hogy egy peldat hozzak a megbizhatosagra, van olyan peugeot robogo, amiben honda blokk van, igy nagyon le van egyszerusitve ez a kerdes.
Ehhez kokemeny tipusismeret kellene.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
kcsa
veterán
válasz Topiccsendőr #62917 üzenetére
Plusz a kedvenceim, a Peugeot nagyrobogók: 125ccm felett mindegyik Piaggio blokkos, ennek megfelelően teljesen azonos alkatrészekkel és típushibákkal
-
Topikgazda
válasz Topiccsendőr #62917 üzenetére
"A japan injektoros 2T motorok ugyanazt a morini blokkot hasznaljak, mint a regi sr."
Az összes japán gyártó egy típust használ?
Egyébként pl, hogy ha valamiben minarelli vagy éppen piaggo mintájára készült blokk van ez nem azt jelenti, hogy minden esetben hajszálpontosan minden típusnál ugyanarról van szó. Az egyes gyártók simán különböző megoldásokat használnak. Szerintem. De lehet, hogy tévedek.
Egyébként nem érdekel már ez francia robogós téma, mindenki azt vesz amit akar. Én javítom a sajátjaimat, nem is fogok nyöszörögni soha."Az olasz is ugyanolyan megbizhato, ha koltesz ra egy valag penzt az alkatreszekre, mint a japan, vagy a francia"
Tehát most már az olasz előtt van a francia? Sőt, a végén már a francia robogók lesznek a legjobbak, legmegbízhatóbbak?
Na jól van, én tényleg lezártam a témát. Annyira azért nem érdekel. Nem folytatom tovább a peugeot robogók elleni "kampányomat" megígérem.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sityupityu #62919 üzenetére
Igen. Az az osszes a suzuki katana ditech.
Ezt a konstrukciot az ausztral orbital ceg fejlesztette ki, es az aprilia, suzuki, peugeot, piaggio, gilera hasznalja.
Erre ertettem, h mindegyikhez draga az alkatresz, es sokat kell ra kolteni. Nem sorrendet allitottam fel, csupan azt, h a befecskendezo rendszer, es alkatreszei ugyanazok ezekben a tipusokban, ugyanolyan draga a benzinpumpa, az injektor, stb
Van tapasztalatom 70 es malossi illetve pollini ditech alkatreszekkel.
En sem a peugeot mellet vagy ellen akartam allast foglalni, csak probaltam ramutatni, h az, h a szerelok mire fintorognak, az inkabb azt jelenti, h mihez nem ertenek.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topikgazda
válasz Topiccsendőr #62920 üzenetére
Az összes japán gyártó? Pl a Hondának sincs semmi saját fejlesztése?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Topiccsendőr #62920 üzenetére
Azt elfelejtettem hozzáírni az előző hozzászólásomhoz, hogy előtte ezt én nem viccnek szántam:
Egyébként pl, hogy ha valamiben minarelli vagy éppen piaggo mintájára készült blokk van, az nem azt jelenti, hogy minden esetben hajszálpontosan minden típusnál teljesen ugyanarról is van szó. Az egyes gyártók simán különböző megoldásokat használhatnak.
"Van tapasztalatom 70 es malossi illetve pollini ditech alkatreszekkel."
Ezt én nem is vonom kétségbe, de ez hogy jön ehhez a témához?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sityupityu #62921 üzenetére
2T ben valszeg tobb japan gyartonak van ilyen kozvetlen befecskendezesu fejlesztese a fiokban. csak a suzuki alkalmazta robogokban.
Az aprilia mar kifejlesztett 400 kobcentis motort kozvetlen befecskendezessel, de pont a honda 4T lobbija miatt nem tudtak akkoriban piacra dobni.Szerk:
Mivel egy 70 es tuningnal le kell csereld a befecskendezo elektronikat, vagy a nyomasszabalyzo szelepet, igy tudom, mi mennyibe kerul. Igy. Illetve ujitottam mar fel morini ditechet a nullarol.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topikgazda
válasz Topiccsendőr #62923 üzenetére
Fiókban? A Hondának van befecskendezős robogója.
Ami a tuningot illetve a felújítást illeti (legyen az akár teljes), hidd el, hogy én sem szorulok senkinek a segítségére.
A különbség, hogy én befecskendezős motort még nem tuningoltam, és mivel a megbízhatóság lebeg a szemem előtt, nem is fogok soha a büdös életbe.Megpróbállak megelőzni.
Ha erre azt írod, hogy az általad tuningolt befecskendezéses motorokkal még semmi baj nem történt én elhiszem neked.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
kcsa
veterán
válasz sityupityu #62924 üzenetére
közvetlen.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sityupityu #62924 üzenetére
Nem civakodni szeretnek, csupan megemlitenek nehany dolgot, amivel egy kicsit kiszelesitheti a latokoret az, aki nyitott. Tuningrol meg nem is beszelgettunk.
Ha a zoomer/ruckus ra, vagy dio ra gondolsz, azok 4T befecsek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topikgazda
válasz Topiccsendőr #62926 üzenetére
A beszélgetésünk alatt szerintem már szóba került a tuning téma, de akkor fatálisan félreértettem.
Igen, a 4T típusokra gondoltam (vision).
Nem, én sem akarok civakodni.
Itt a szezon előtt inkább segíteni szeretnék a továbbiakban mindazoknak, akik valamilyen szinten bele akarnak babrálni a motorjukba, és nem elégedettek a végeredménnyel, vagy elakadtak valahol.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Chereiose
addikt
Találtam pár aprilia-s hirdetést, valami robogó kereskedés lehet ez, mi a véleményetek ezekről?
Scarabeo 2004-esScarabeo 2005-ös
Bár nekem gyanúsan olcsónak tűnnek...Valamint van ez az RMC motor Törökbálinton, az szintén nem lenne olyan messze a várostól, ott néztem most egy ilyen Kymco People-t [link], de félve veszek ilyen helyről...Viszont egyszerűbb, mint magán emberektől.
-
Chereiose
addikt
[link]
Ez így kinézetre tetszetős darab, jó állapotúnak tűnik. Egyébként mit gondoltak, Aprilia vagy a Piaggio a jobb? Ahogy így nézegetem, egyre jobban bejön ez a Scarabeo nekem -
perge666
veterán
Üdv.
Szeretnék venni a Yamaha DT-hez egy sportikupogót,tudnátok ajánlani valami jó oldalt ahonnan megrendeljem? -
Topikgazda
-
ilovedigweed
senior tag
Sziasztok!
Robogó vásárlás előtt állok és érdeklődnék, hogy 110K Ft körül milyen robogót ajánlotok. Munkába menet használnám 2x10 km kb. Több pénzem sajnos nincs rá, először még így is el kell adnom a Ps4-em, annak az árából szándékozom venni.
B kategóriás jogosítvány van, 125/50 nem igazán játszik.
Köszönöm!
-LG 27GN850 -INTEL Core i5-12400 -GIGABYTE B660 GAMING X -Kingston Fury 32GB Renegade RGB CL16 3600MHz -SAMSUNG 500GB 980 M.2 -FSP Hydro M Pro 700W -GIGABYTE RTX 3070 Ti GAMING OC -NZXT H510 Flow -Nzxt Kraken X63 rgb -Razer Naga Trinity -Razer Tartarus V2 -HyperX Alloy FPS Pro -HyperX Cloud Core
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #62939 üzenetére
Az egészet szeretném cserélni.
50-es DT MX. -
mumtaz
senior tag
Feltenném a kérdést (gyári henger, stb...): Polini High Speed (olcsóbb), vagy Malossi Multivar (drágább)
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz mumtaz #62942 üzenetére
Tapasztalatból: szerintem a Malossi! Nem tudom, hogy milyen motorhoz kell. Esetleg ebben a kategóriában ott van még a Stage6 Sport Pro is. Szereltem és hangoltam is be ilyet, jó, viszont a tartósságáról nem tudok nyilatkozni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
addikt
válasz dugynok #62947 üzenetére
Sztem ez átcsúszik simán a vámon - csak egy "vasdarabb" - inkább az elektronikai eszközöket sarcolják. Jött már első / hátsó telóm, karbim, vario, szíjtárcsa, minden A hengerszettet és a kiput vettem csak itthon. Néztem az oem parts-ot is de nekem a gyáritól erősebb / jobb kellene, nagyon megy a gépsárkány
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #62945 üzenetére
Milyen motor? A "kedvenced": Peugeot Jetforce 50 TSDI.
Full gyári (kivéve a kipufogót), tehát nagy fordulatszámra nem kell gondolni. Nagyon plafon a 8500.
Én is hajlottam a Malossi-ra, csak gondoltam, megkérdezem, mert nem tuning gép.
Stage6 most ott nincs, ahol vásárolni szoktam, de rendelek mást is és jó lenne egyben egy helyről.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
válasz mumtaz #62949 üzenetére
Ja.
Egyébként egyáltalán nem azt mondom, hogy sz@r lenne a Polini. De szerintem többet "tud" a Malossi. És egyszer úgy volt alkalmam összehasonlítani egyszerre pont ezt a két variót (nem hülyítelek), hogy egy rezonátoros, ötvenes, tök gyári motorra (csak úgy mint a tied, csak más típus) raktuk rá őket egymás után. Jobban muzsikált a Malossi! Persze ez rengeteg mindentől függ (milyen cső, motor, henger stb), de úgy összességében is ez a véleményem.
A Stage6 "tudásban" kb ott van ahol a Malossi. Ősszel raktam be egyet. Kérdés, hogy a későbbiekben hogyan fog szerepelni, mennyire lesz tartós.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Formula-1
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Stellar Blade
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Gurulunk, WAZE?!
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...
- Kring Happy Ergonomikus irodai szék, Hálós, Fekete
- WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel)
- Hyundai HYU-753 POE, vandálbiztos (IK10), 4.0MP 2K, POE, IP dóm kamera (Next GEN sorozat)
- HYUNDAI HYU-526N NVR, okos videó rögzítő, 8 csatornás 4.0MP IP kamera rögzítő, H.265+ NVR
- Legrand Netatmo NVP radiátorszelepek