- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mumtaz
senior tag
válasz barack1997 #62751 üzenetére
Jetforce-hoz kellene. Semmi méretet nem tudok.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
üszök
őstag
válasz mumtaz #62752 üzenetére
Az csak porvédő,nem muszály cserélni ha kijön szépen és sérülés mentes. Ha csapágy boltban veszel szimeringet mond,hogy teleszkópba kell mert azok 8 barig nyomásállóak. Nem túl olcsók,3-3500 ft körül kezdődnek. A fenti linken meg nem látni a mocidat a listán.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Redneck
veterán
Ahogy nézegettem a robogókínálatot egy típus lett nekem nagyon szimpatikus, szerintem ezt is ajánlani fogom ismerősömnek. Yamaha Jog-R 7LE nagy kerekű kiadás. Mit tudtok erről a típusról, pro/kontra?
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
slloyd
senior tag
Hali srácok kellene egy kis help...
Van nekem egy Motobi rimini 50 4t robogóm.(kínai csoda olasz jelzésekkel?!...)
A probléma az,hogy bár pöccre indul viszont alapjáratról hirtelen gázadásra fullad lehörög mint hidegen mint melegen...
Magasabb üresjárati fordulatszámot beállítva veszi a llapot valamint kis fordulatról lassan húzva vagy gázzal játszadozva szintén fellpörög..
Ha felpörgött akkor már reagál a gázadásra rendesen és húz is rendesen a moci...
Karbit tisztítottam de nem hozott eredményt...
Szóval tanácstalan vagyok
4 éves a szerkezet 1400 km van csak benne összviszz.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Sziasztok!
Régen jártam erre, most írok némi helyzetjelentést... Mindkét 50-es robogó átaludta a téli álmot (némi hibával)... Tegnap használható állapotot elérték mindketten, így este mentünk velük egy kb 15km-es karikát. Szépen bemelegedtek már nem is füstöltek a végéreA Peugeot SV50-en nem volt világítás, hosszas multiméteres méregetés után kiderült, hogy a kapcsolóra 2 saru megy rá, és én csak egyet vettem észre... Így rendbe lett... Egy hátsó gumi még kéne rá, az elsőben nincs 50km, de ez már az új tulajdonos dolga lesz, megy eladásra.
A Tact nem indult, cserben hagyott decemberben. Mint kiderült a vákuumcső csúszott le a benzinpumpáról. Mire kiderült, a fél motor szét volt szedve, így kicseréltem a benzincsöveket, szűrőt, gyertyát, légszűrőt. A szíj és görgő csere is tervben van, de ahogy elnéztem, még nem sürgős, de az anyag már megvan hozzá. Kapott egy pár új tükröt (sajnos a jobbos menete nagyobb, ezt még meg kell oldanom), valamint egy új izzót előre, mert most csak reflektor van rajta a másik szál kiégett (ezzel sem vakít, sőt, gyertya láng, de legyen jó...) -- A felújítást képekkel igazolom--
Amint elkészül a 180-as Majesty a szerelőnél a Tactot is elkezdem árulni. Nincs baja, de 3 motor teljesen fölösleges, de 2 is sok... Elég lesz a Maja... Max téli motornak megint veszek valamit...www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Járt már valaki úgy, hogy ha folyamatosan nyélen (65km/h környékén, kopott szíj, 85kg-os ember) megy, akkor kifogy a karbiból a benzin? Lehet, hogy gyenge a benzinpumpa, vagy a vákuum csőnél keressem a gondot? Félreállok, rárúgok párat, látom, hogy folyik a benzin a karbiba és pöcc-röff... Tacton jött ma ki, ha 60km/h-ig hajtom, bármilyen tartósan, semmi baja.
www.dongosofor.hu
-
slloyd
senior tag
válasz body007 #62758 üzenetére
Hidd el próbáltam a levegő csavarral játszadozni....
Viszont új infó :
Felhívtam az eladót aki azt mondta,hogy egy ismerőse kivette a fojtást ami a légszürőben volt.
Én sem vettem észre,hogy fulladozik mikor vettem mert magas volt az alapjárata mint most is per pill.,hogy rögtön harapjon.
Szóval a topik összefoglalóban olvastam,hogy ha a fojtás ki van véve akkor fuvókát is cserélni kell..
Na most nekem jó lenne gyárilag is 60 km/h al jelenleg egyébként fojtás nélkül 70 km/h val repeszt
Szóval srácok létezik,hogy kis alapjárattal azért fulladozik hirtelen gázadásnál mert nem lett fuvóka cserélve benne?
Végül is több levegő több üzemanyag.....Motorblokk tipúsa: bt49qt-21
Egyébként ilyen a moci ha valaki esetleg nem ismerné ezt a tipust:
És igen rendszámos mert én Németországban élek 5 éve itt meg kötelező. -
slloyd
senior tag
válasz body007 #62762 üzenetére
Okés köszi a segítséget
Viszont lövésem sincs milyen fuvókát kéne bele vennem...
Ugyan van itt helyben egy motor szervízes aki megmondja sőt beteszi és be is állítja nekem de az tuti,hogy 200€ alatt szóba sem áll velem
Itteni viszonylatban nagyon jó áron sikerült ezt a mocit kifognom konkrétan 500€-ért ajándék bukóval ami szintén nem egy filléres darab ilyenformán 200€ körüli összeget nem feltétlen szeretnék rákölteni,főleg,hogy egy fuvóka 5€ a komplett karbi meg (új) 30€.
Honnan tudhatnám meg a hiányzó infót a fuvóka méretével kapcsolatban? -
slloyd
senior tag
Meg is van a készlet
Remélem az enyém is benne leledzik...
Holnap szétkapom a karbit ismét és megnézem a számozását a gyári fuvókának.
Kb mennyivel kell nővelni a fuvóka méretet?
Mindig a számozás szerinti következőt vagy átugorhatok mondjuk kettőt?
Valamint a shubert tű állását is feljebb vegyem vagy egyenlőre az nem szükséges?(Kímélném magam és a mocit a felesleges szerelésektől)
Nem vagyok annyira analfabéta a mocikhoz mint ahogy kinézek de robogóm pláne 4t még soha sem volt Nekem ez a járgány "kínai"
[ Szerkesztve ]
-
Bilux
veterán
válasz slloyd #62765 üzenetére
két lépcsőben is ugorhatsz. Nevesebb, márkásabb motorokhoz vannak gyári ajánlások fojtás kivétel után mekkora főfúvóka kell.
Itt marad a próbálgatás. Mondjuk van benne 75-ös akkor kezd 80-assal pl.[ Szerkesztve ]
Ne feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!
-
Bilux
veterán
52, 55, 57, 60, 62, 65, 67, 70, 72, 75
Ezek vannak a linkelt készletben.
Nem tudom gyárilag mekkorával szerelik bízzunk benne, hogy nem 75-telNe feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!
-
slloyd
senior tag
Azt már csak honlap tudom meg miután meló után beletúrok a lelkébe ismét
Viszont nem gáz mert egészen 120 ig találtam fuvókákat az már csak jó lesz bele
Ezzel a fuvókázással még a végén olyan fogyasztást rittyentek rá hogy slagon keresztül beszìvja a tankot is[ Szerkesztve ]
-
Redneck
veterán
A nagykerekű Yamaha Jog RR-ről tudna valaki mondani pár szót? 10 évnél fiatalabb példányokat nézünk.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz barack1997 #62771 üzenetére
Tehát ajánlható típus. Nekem is szimpatikus kis gép. Az hogy 4-5 vagy 7LE csak fojtás kérdése? Hány kilóméterrel érdemes maximum megvenni ezeket?
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
csabi94
őstag
Sziasztok! Várok tippeket a következő problémára. Hosszas (1-2 nap) állás után berúgom a motort, első rúgásra indul. Megyek vele, majd lejtős úton visszább engedem a gázt, néha-néha nincs gyújtás, ilyenkor ugye érezhetően lassul a motor. Meghúzkodom a gázt, akkor magához tér, egyet ránt, és megy tovább. Jobb esetben. Ez van akkor, ha tényleg haladok, tehát gurulok. Ha mondjuk kanyarodok, nagyon lassan megyek, leáll, én meg megállok, akkor utána a kutya se indítja be. Egészen addig, amíg ki nem hül teljesen, el nem párolog belőle az, ami miatt leáll (talán?), és nincs újra automata szivató. Ha ez megtörtént, ez az állásidő, akkor újra indul, és kezdődik elölről az egész. Gyertya új.
Ma elmentem vele (én hülye) dolgozni, holott tudtam, hogy ez a baja, mondom kipróbálom. Odafele egyszer csinálta, de kibasztam vele, rákészültem, és már fékezés közben is húztam a gázt, így eljutottam vele a melóhelyig, ott állt le, közvetlenül előtte, és 8 óra múlva nem indult, úgyhogy most ott várja, hogy ha legközelebb meglátom, felgyújtsam. Köszönöm a segítséget előre is!
Szerk.: Holnap, vagy azután megy szerelőhöz, tehát nem is azért várom a tanácsokat, hogy nekiálljak, csak kíváncsi vagyok, hogy most éppen mi a szar baja van. Az előzményeket ismeritek. Az elmúlt 4 hónapból 1,5-et szerelőnél volt. Ha érdekel Titeket, majd szívesen írom, hogy mire jutott a srác. Addigis, várom a tippeket! A helyes megfejtők között kisorsolom a motort.
[ Szerkesztve ]
-
hori-zoli
tag
válasz csabi94 #62775 üzenetére
Hali.
Eldugult a karburátor.
Ilyet produkált szombaton nekem is az Aerox, de azt el lehetett indítani. Mikor indultam vele akkor kapkodott, és baromi nehezen kapta el a fordulatot. Csak nyélgázon volt egyenletes a járása, elindulni haladni egy rémálom volt. Motorféknél nem pöffent, semmi hangja nem volt, gázadásra alig reagált.
Nehezen de hazaértem vele, karbi tisztítás, és minden rendben lett. -
csabi94
őstag
válasz body007 #62776 üzenetére
Gyertyapipa most volt cserélve, kábel mondjuk nem.
(#62777) hori-zoli
A karbi esélyes lehet, meglátjuk. Ma beindult, de nem jöttem haza vele, mert kocsival voltam. Holnap hazahozom, aztán lehet, hogy egyedül nekiállok. Mennyire bonyolult egy ilyen karbitisztítás?
[ Szerkesztve ]
-
Bitpalace
senior tag
sziasztok!
Azt szeretném tőletek kérdeni, hogy adott egy ilyen motor és a képen a kesztyűtartó burkolat a lábtámasz és a gyertya szerelőnyílás fedél idomokat le tudom fújni házilag is? Mert azokért nem akarok kiadni fényezőnek 20.000ft idomonként. A lényeg hogy ha veszek hajtógázos festéket meg tudom szépen fújni folyás nélkül? Csak ha már a többi idom színre lesz fújva, akkor szeretném ha a fekete idomok se lógjanak ki a sorból.
Üdv!
-
xxxx.x
tag
válasz csabi94 #62778 üzenetére
A karbitisztítás nem nehéz, csak oda kell figyelni.
Fontos, hogy nem szabad a furatokat tűvel vagy acéldróttal piszkálni mivel hamar el lehet k..ni.
A szabályozó csavarokat célszerű először teljesen betekerni megszámolva a pontos fordulatokat. Ezzel összeszerelés után be kell indulni a motornak. A karbit teljesen szét kell szedni, s ki kell fujatni minden járatot.
Nem árt ha van valaki meletted aki ért a beszabályozáshoz. Némi műszaki véna és sokat lehet spórolni a szerelőn, ellenben ha nem figyelsz csúnyán el lehet kúrni. -
Bitpalace
senior tag
És akkor azzal szépen meg lehet fújni? Fel kell előtte csiszolni a felületeket vagy így is szépen rámegy?
üdv!
[ Szerkesztve ]
-
Tarisznyarak
tag
Sziasztok!
Ismét egy kis tanács kellene. Összeállt a booster amiben kicseréltük a főtengelyt,hengert..stb. Cserélve lett a görgök, tolórugó, variátór, kuplungrugó és még a karburátor is lett cserélve 17,5. A probléma a következő, a motor indul jön megy, de amikor menet közben odahúzza az ember akkor későn kapcsol. Az érzés olyan hogy húzom a gázt és 2-3 másodpercig tart mire elkezd húzni, mintha későn pörögne fel. Elmentünk a szerelőhöz ment vele azt monda fúvóka nagyobb kell bele. Vásárolva lett 90-es fúvókák, ez sem oldotta meg a problémát bárhogy is állítjuk karburátort. Kérdésem az lenne hogy jó helyen tapogatózunk, vagy inkább görgők, rugókon kellene állítani.
Előre is Köszönöm ![ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
válasz hori-zoli #62777 üzenetére
Karburátort szétszedtem, nem láttam benne eltömődést sehol, de azért átfújkodtam műhelypumpával óvatosan a lyukakat, járatokat. Most mintha szebben indulna meg hidegen, nem dadog úgy, mint régen, viszont a probléma, hogy leáll időnként, és utána nem indul el, még mindig fennáll. Vagy gyújtás, vagy valami szimering, ezt mondta a szerelőm, ha minden igaz, szombaton viszem hozzá a motort, egy hétig fogja a javítás után tesztelni, szóval ahogy ismerem, egy hónapig nem lesz robogóm.
-
Tarisznyarak
tag
válasz Tarisznyarak #62784 üzenetére
Probléma megoldva, karburátor rendes behangolása ami kb 3 óra volt nekünk. Hihetetlenül sokat szarakodtunk vele, de most már van némi tapasztalatunk.
-
Levmen
tag
Sziasztok!
Melyik akkumulátort ajánlanátok a legjobban, melyik a legmegbízhatóbb? Egy Piaggio NRG mc2 50 2T-be kellene és Jelenleg 12V 3ah van benne.
Köszönöm előre is a segítséget.
Üdv.: Levente
-
-Mosquito-
őstag
válasz Levmen #62788 üzenetére
A legmegbízhatóbb aksi is x@rt ér/het ha vacak az elektromos rendszered/töltésed.. Kb 500-2000Ft difik vannak.[link] Banner,Landport,Exide. Azt válaszd amelyik a leg/nagyobb indító arámmal rendelkezik ill. ha be/elfér akkor nagyobb Ah-t.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Chereiose
addikt
Sziasztok!
Most, hogy így közeledik a jó idő, szeretnék venni egy 50-es robogót, szigorúan legálisan (Nem 125-öst hamis papírral, B2-es jogsim van) Az utóbbi napokban sokat kutattam neten, itt is olvasgattam 1-2 véleményt, és megtaláltam a Piaggio Liberty 50-et, ami nagyon tetszik, főleg a nagy kerekei miatt, meg úgy az egész formáját tekintve, kompaktnak tűnik.Hirdetéseket nézegetve elég sok található az országban, de még Budapesten is, ami jó hír, mert így könnyen haza tudnék vele menni A nagy kérdőjel nálam a munkaütem, hogy 2T vagy 4T kell-e nekem. Kicsit a 4 ütemű felé hajlok, mivel jobb szeretem, ha halkabban jár, meg ugye kevesebbet is eszik (bár nem mintha azon az 1-2 literen múlna a 2 üteművel szemben), viszont tartok a 2 ütemű olajoztatásától, mivel nem értek hozzá, nem tudom, hogy mennyit és milyen olajat kell a benzinhez hozzá keverni.
Ugye városban használnám(kb 10-15km egy nap), tehát azért nyilván jó lenne ha tudna 60 Km/h körül, de ennél fontosabb a megbízhatósága, hogy ne robbanjon le alattam a főút közepén. Ennek a liberty-nek van esetleg valamilyen típushibája, amire oda kell figyeli a vásárlásnál? Évjárat az mennyit számít? Látom vannak már újabb típusok is. pl [link] Keret az kb. 160 ezer Ft lenne, remélem annyiért lehet jót venni. Az egész motor vételben nincs nagy tapasztalatom, szerelőt meg nem hiszem, hogy tudnék venni a találkozóhoz, mert nincs 1 ismerősöm se, aki értene hozzá. Eddig egyszer volt kismotorom, egy Yamaha mint, amit egy szerelőtől vettem, de kb. használhatatlan volt, többet volt szervizben nála mint alattam... Valamint még azt szeretném megkérdezni, hogy egy robogóra kell-e műszaki engedély, s szükséges-e át íratni a vételnél a nevemre (ami természetesen megint több pénz kiadás lenne), vagy ilyen kis kategóriánál nem szükséges.
Kicsit részletes lett, köszi a válaszokat előre is
[ Szerkesztve ]
-
Redneck
veterán
válasz Chereiose #62790 üzenetére
50-es 2T kell neked az megy is valamennyire. Olajon ne stresszelj, egyszerű téma. Átíratni nem kell, csak adás-vételi és kötelező.
A típusról majd a többiek írnak. Egy srácnak tuti volt, de ő ki lett tiltva a topikból.Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
mumtaz
senior tag
válasz Redneck #62791 üzenetére
Kire is gondolsz?
(Xado ügynökök előnyben)-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Chereiose
addikt
válasz Redneck #62791 üzenetére
Akkor hagyjam a 4 üteműt? Viszont ha találok ebből a későbbi és újabb évjáratból, akkor azok java része 4 ütemű
Néztem még egyébként az Aprilia Scarabeo-t, de az nem is néz ki olyan jól szerintem és kevesebb hely van benne. Kisebb kerekűt meg annyira nem vennék a Pesti utakra, biztos jobban vezethető amúgy is a nagy kerék.
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
válasz csabi94 #62794 üzenetére
Én meg nem akartam "mondani" a nevét.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Micsurin
nagyúr
Van valakinek tapasztalata ezekkel a kínai alumínium, állítható kuplung és fékkarókkal ? (állítható, rövid)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Redneck
veterán
válasz Chereiose #62793 üzenetére
Én hagynám. Egy 50-es 4ütemű nem valami erős gépezet, ezt már sokszor leírtuk. Használtan 50-esből 2T karburátorost érdemes venni ha egyszerűt és aránylag erőset szeretnél. Városban a 4 ütemű nagyon harmatos, megesznek vele...
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest