- Milyen videókártyát?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
ph Az AI PC-k mostantól hivatalosan is Copilot+ PC-knek számítanak.
-
Az IQOO-nak sikerült fokozni a Neo9 Pro-t
ma Alapból elkeserítő volt, hogy az IQOO szemtelenül jó árú csúcsmodellje nem hajlandó ideutazni, most forgattak még egyet a tőrön.
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Peti N95 #62904 üzenetére
Akkor ugyanaz a kuplungod, mint amit én vettem az Aerox-hoz.
Ötvenes henger van a motorodon? Ha az, akkor azt bírta volna a gyári kuplung is. Bár az is igaz, hogy ártani sem lehet vele. Legalább nem áll fenn a vetemedés veszélye. A hűtött harang szintén plusz jó dolog.
Ha zavaró, hogy magas fordulaton nyit a kuplungod mondom, azon lehet segíteni. Viszont egy valamit vegyél figyelembe! Mivel a gyári csöved le lett cserélve, ezáltal megváltozott a motor görbéje. Teljesen más fordulaton adja le a motor a teljesítményét! A rezonátor felszerelésével már nem tud alacsony fordulaton "nyomatékból" úgy elindulni a motor, mint ahogyan azt a gyári csővel korábban tette. A magas fordulat biztosítja a dinamikus elindulást. Minél jobban visszaveszed az optimálistól ezt a fordulatot annál nagyobb, és továbbtartó hatásszünet lesz majd az elindulásnál. Több idő kell majd neki amíg rendesen elkapja a fonalat. Ha továbbra is dinamikusan akarsz elindulni a motorral, és ki akarsz lőni a lámpáknál, akkor ne nyúlj hozzá!
Egyébként itt van az, hogy valamit valamiért. Nagyobb teljesítmény=nagyobb fordulat és fogyasztás. Ja és persze mindez a lökettérfogat megtartása mellett.A rugóra rátérve: Fehér és fehér rugó között is lehet eltérés, gyártóként eltérő lehet az erősség. Ráadásul ennél a kuplungnál az előfeszítésen is lehet állítani, tehát biztosan be lehetne állítani amit szeretnél. De még egyszer mondom, nem érdemes!
Amúgy a gyári fehérek vannak még benne? Nézted?Egyébként hányas az a karbi? Mert ha ötvenes a hengered akkor hiába van felhúzva a motorod (kivéve ha ötvenes aluhengerről van szó) teljesen felesleges egy gyárinál nagyobb (17,5 mm-es) karburátor használata. Sokan ezt másképp gondolják pedig nem így van. Elég csak a főfúvókát nagyobbra cserélni egy előzetes gyertyakép szemrevételezése után.
Ötven köbcentinél a sport légszűrő használata is szintén felesleges, sokszor még ront is csak a dolgokon. A gyári légszűrőhöz nincs értelme hozzányúlni amíg nincs egy hetvenes aluhenger a robogóban.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen