- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz benceman00 #63248 üzenetére
Lehet, hogy ezt történt, de basszus, de nem a variot igazítjuk a kuplunghoz, hanem a kuplungot a variohoz.
Azért vannak a kuplungban a kis rugók, hogy hozzá lehessen igazítani. Ráadásul itt egy olyan kuplungról beszélünk amin még a rugó előfeszítést is lehet állítani.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
tween
őstag
válasz sityupityu #63247 üzenetére
Komplett másik blokkot Ja és a törvények nem érdekelnek
-
benceman00
tag
Nem akarok vészmadár lenni de majd fognak érdekelni. Rendőr minden kötekedés nélkül egy rutin ellenőrzés során elkéri az alvázszámot és a motorszámot. Rá egy hétre ott virít a vastag csekk a postaládában.
Egyébként egy jól beállított 70es 2Tből simán ki lehet hozni 14LE-t ami egész jó.
[ Szerkesztve ]
Üdv, ASZPi
-
Topikgazda
Szerintem nem éri meg az egészet.
Ha nem érdekelnek a törvények akkor vegyél egy 180-as runnert. Pár éve rövid ideig volt nekem is. Ahhoz hozzá sem kel nyúlnod, megy mint a szél. Viszont alváz-motorszám alapján szerintem jelen helyzetben simán utána tudnak már nézni, nem tudod bemagyarázni a rendőröknek, hogy 50-es.(#63253) benceman00 Erősen zsebbe nyúlva akár 20 lovat is.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
tween
őstag
A 70-es sr-emen minden malossi, vas hengerrel, 17,5-es dellortóval, gianelli rezóval. Így kb. hány paci?
-
Dj.Mike
senior tag
válasz sityupityu #63244 üzenetére
Igen konkrétan okádja az a kipufogó az olajat. De mióta felkerült a gyárival egyenértékű azóta teljesen jó a motor. Még erősebb is lett.
-
Topikgazda
Tökéletes hangolással a Malossi sportból max 10-11 lovat lehet kihozni. Persze ha minden megfelelően van behangolva, megfelelő cső van rajta stb.
A pontos végeredményt meg ahogy benceman00 is írta, padon lehet lemérni.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
mumtaz
senior tag
válasz benceman00 #63248 üzenetére
Nem egészen itt van az a macska elásva. Adott volt a gyári varió, ami már rendesen gatya volt. Annak a helyére lett rakva másik varió. Aztán lett az SX86 kuplung, amihez 2 szett rugó járt. A varió akkor be volt hangolva. A kzplungban gyárilag benne lévő rugó teljesen jó volt, adta a gyári kuplung beállításait, tehát ugyanúgy 5000-es fordulaton indult meg a motor.
Ez így jó is volt, de aztán jött a gyengüléses időszak, amikor kezdett gyengülni a gép. A 8 grammos görgőket 7-esre cseréltem, mivel ez a baromi hideg időben volt és én csak szabad ég alatt tudok szerelni. Na ide viszont gondoltam, hogy az SX sok lesz, pontosabban ott volt a gyári kuplung és azért, hogy minden a korábbi értékeken álljon és kiderüljön, mennyivel gyengébb, ezért minden vissza lett állítva a variótól kezdve a kuplungig. Tehát most nem az SX van benne. Ugye közben volt gyűrűtörés, így hónolás és új dugó lett.
Na a probléma ott van, hogy most már a gyári varióval és kuplunggal furcsa módon a megvételkori varió beállítások nem jók. Annyira nem, hogy akkor 8g-os görgővel és a gyári kontraszt rugóval 75 volt a vége. Most viszont a 6g-os görgő mellett is erősebb kontrasztot kellett berakni, hogy használható legyen és így is csak 55 a vége. A hengerben a felújítás óta 720km lett beletéve, tehát be van járatva.
Na most a gyári kuplung azért már nem nagyon van a helyzet magaslatán, ezért tenném vissza az SX-et, ha megtalálnám.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Dj.Mike
senior tag
válasz sityupityu #63259 üzenetére
Hát menet közben annyira nyomta kifelé az olajat hogy még a hátsó kerék is olyan lett. Hangolás annyi lett hogy kapott nagyobb karburátort meg könnyebb görgőket erősebb kuplungrugókat. Jól is ment végre a motor de kis fordulaton gyenge volt.
-
mumtaz
senior tag
válasz mumtaz #63260 üzenetére
Jó saláta voltam már este.
Szóval anno feltételeztem, hogy annak ellenére, hogy a kuplung jól van beállitva, mégis jobb, ha minden vissza van állítva a "gyári" értékekre, mert az ismert volt, hogy azokkal a beállításokkal mennyire ment a gép. Tehát ki akartam zárni minden elhangolási lehetőséget az hajtásban, hogy magára a motorra lehessen koncentrálni.
Ez azért is kellett, mert, mikor gyengülni kezdett, akkor volt olyan gyanúm, hogy hátha tényleg a kuplunggal ban a baj, mivel bekékült a harang.
Mikor minden vissza lett állítva a "gyári" értékekre, az sem oldotta a gondokat. Nem mellesleg a gyári kuplunggal egy másik gyári harang ugyanúgy bekékült. Itt a dolgok nem rosszul lettek behangolva, hanem a motor teljesítményében állt be valami miatt olyan drasztikus változás, hogy ezek a beállítások nem voltak jók. Meg ugye bejáratós is volt. Nem akartam nagyon terhelni, ezért a hengercserekor kicseréltem a 8g-os görgőket 7-esre. De az is sok volt, így kénytelen voltam 6g-ost beletenni. Akkor nem lepődtem meg. Most viszont azért 700Km után már eléggé fura, hogy nem lehet nagyobb görgőket bele rakni, mert sok.
Most így járkálok vele, de végre itt a jó idő és szerintem szét fogom kapni az egészet.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
benceman00
tag
-
Topikgazda
válasz mumtaz #63262 üzenetére
A kompresszió rendben van neked ennél az új hengernél?
Egyébként ezeket a hengereket nem kell nem tudom mennyi ideig járatni.(#63261) Dj.Mike "Jól is ment végre a motor de kis fordulaton gyenge volt."
Alacsony sebességnél, vagy kis fordulaton volt gyenge? Csak mert a motor egy rezonátorral kis fordulaton eleve nem is tud úgy dolgozni mint a gyári csővel. Annak mindig pörögnie kell.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #63264 üzenetére
Egy darabig kell járatni. Amiért leírtam a megtett távot, pont azért, hogy már nem bejáratós. Az üzemagyag rendszer rendben van (injektorosról beszélünk) és a kompresszió jelenleg 8 bar. Ugye injektoros, aminél eleve alacsonyabb a kompresszió, mint egy karbisnál.
Ami érthetetlen, hogy a felújítás ellenére gyengébb, mint a megvásárlásakor volt. És gyári hengerről beszélünk. 22000 van a mociban. Vagy volt már hengercsere (de gyári van benne), vagy ilyen jól bírta az eredeti.A kuplungok rendben vannak. Amikor bekékülés történt, a felülete üvegesnek látszott. Akkor én is elvégeztem a kaparó tesztet és meg lehetett karistolni. Akkor arra is gondoltam, hogy esetleg valahonnan oda nem illő anyag került rá és az égett meg. Mivel viszont látható volt az érintkezési felület, ezért gépileg finoman a harang ívére formáztam a ferodolt.
Nem vagyok elveszett a jármű témában. Autóimmal is foglalatoskodtam, darabokra szedtem, csapágyaztam, stb.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
válasz mumtaz #63265 üzenetére
Persze, egy darabig kell, de nem annyi ideig mint anno a kgst országok termékeit.
Olvastam rengeteg tesztet különféle hengerekről, komolyabb bejáratást egyik sem igényel már.Nem vitattam egy szóval sem a hozzáértésedet, a kompresszióra is csak azért kérdeztem rá, hogy hátha már az a kiindulópontja a gyengeségnek. Tehát lehet, hogy valami nem oké ott. Csak egy gondolat.
Egyébként én ilyen kuplungcsuszással a hangolásaim során még nem találkoztam mint amit elmeséltél, egy rejtély nekem ez az egész. Persze elhiszem, hogy létezik, biztos, hogy nem szórakozásból írtad le, de nekem fura. Pedig agyaltam rajta.
Arra nem válaszoltál, hogy amikor azt mondod, hogy emelkedőn elkezd sz@rakodni az, hogy is van pontosan?
Sík úton elindulsz, és rendesen nyit és a kuplung? Tehát létre is jön a megfelelő kapcsolat, de elkezdesz emelkedőnek menni és mindez megváltozik menet közben?[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Micsurin
nagyúr
[link] Az ilyen kínai cuccokkal van valakinek tapasztalata ???
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #63266 üzenetére
Több variáns is volt.
Tehát itt felvetődik több kérdés is.
Az a leg rosszabb, hogy sok probléma egyszerre jött ki, így nem lehet visszavezetni, hogy csak egy, kettő, vagy több dolog együttes megléte okozott-e problémákat.
Kezdve mondjuk a gyári varió hibájával. Azzal az volt a gond, hogy a gyári varióban volt határoló lemez. Azt valaki megnyesegette ahelyett, hogy inkább eltávolította volna. A megvagdosott lemez kikezdte és kigyengítette a gyári varió nyomólapját, ezért rendszerint ahol a görgők támasztották, ott elgörbült. Vettem másik - nem gyári - varit, majd egy harmadikat. Mindegyiknek más volt a karakterisztikája és egyiket sem lehetett jól behangolni. Még mindig a gyári volt a legjobb, még ha 200-300 kilóméterenként szét is kellett szedni, hogy a nyomólapot visszagörbítsem. Itt 8 grammos görgővel ment a moci használhatóan 75-öt, bár az elindulás elég lomha volt. Az üzemanyag ellátásban a kezdetektől voltak gondok, amik a nyomástartóra voltak visszavezethetőek, de azért viszonylag használhatóan működött a gép. Aztán kezdődött a gyengülés és a kihagyogatások menet közben, mintha beköpné a gyertyát. Kicseréltem a nyomástartót, ami megoldotta a kihagyogatásokat és az alapjárata is nagyon jó lett, de az ereje nem jött vissza, hanem kezdetben nagyon lassan de fokozatosan egyre gyengébb lett. Egy bizonyos mértékig betudtam mondjuk a hidegnek, meg mit tudom én.Ugye itt a problémás nem az volt, hogy egy valami tönkre ment, hanem az, hogy több dolog is egyszerre és így nehéz volt behatárolni, hogy mi is okoz problémát.
Ezért akartam visszatérni a kályhához, hogy kizárhassam azokat a tényezőket, amiken változtattam.De az mindenképpen fura, hogy miért lehet gyengébb, ha minden fel lett újítva, ami okozhatná. A másik kérdés meg az, hogy miért változhatott annyira, ami már drasztikusan más beállításokat követel meg. Ilyen például a nagyságrendekkel könnyebb görgő és ehhez mégis jóval erősebb kontrasztrugó.
Mindegy. Ma átvette a Multivart. Bár 8,5g-os görgők vannak hozzá, de szerintem, az túlságosan is sok. Mellesleg Malossi-éknál a fehér kontraszt milyen erősségűnek számít kb.?
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz benceman00 #63269 üzenetére
Gyárinak felel meg? Nem tudom. Sracingen azt néztem, hogy a gyengébb anyagvastagsága 3.8mm. Az erősebbek 4.0 és 4.2. Leméregettem mondjuk a gyárimat, a Tun'R varióhoz kapott sárgát és a Malossi fehéret. Mindegyik 4.4mm, csak a Malossi 1 menettel nagyobb.
Gyertyát szoktsm cserélni. Most is lesz, mert most be van ragaszta a hengerfejbe. Bár ebben csak 800Km volt.
Egyébként a mociban ~23000Km van.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz Tothgera30 #63271 üzenetére
Az is szép, hogy idáig elment. Szerintem az pont a nyomástartónak és egyebeknek tudható be, amivel baj volt, hogy a hengere szét ment.
Én ebből a 23000-ből ~7000-et tettem bele.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Tothgera30
Ármester
válasz mumtaz #63272 üzenetére
Mondjuk nekem ennyi türelmem nem lenne hozzá. Már régen felgyújtottam volna. Ahhoz képest a Purejet nekem hibátlan volt. Persze hozzáértő szakszervíz ott is kókányolt, de msjdnem teljesen gyári állapotában maradt. Talán csak a levegőszűrőt kellett gyakrabban nézegetni, de azon kívűl nem tudok rosszat mondani az injektoros 2T Piaggio-ról.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
mumtaz
senior tag
válasz benceman00 #63274 üzenetére
Attól függ, mi is szeretne kipurcanni és mi is a fordulópont. Mi menne ilyenkor menetrendszerűen tropára?
AC-t "felújítottam", nyomja a benzint, mint a barom.
Injektorok nyitnak rendesen. A benzin injektor porlasztása jó.
Összes O gyűrű cserélve.
Nyomástartó cserélve.
Kompresszor átlag 5bar. De ahhoz is van felújító szettem.
Szikra olyan, hogy 2 centin is áthúz a kábelvégről.Akkor, ha mondjuk minden gyári, akkor elvileg berakhatom a Multivart 8.5g-os görgőkkel és fehér kontraszttal?
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Dj.Mike
senior tag
Sziasztok. Ismét tanácsra van szükségem. Adott ugye a gyári variátor amihez ugye jár kis vékony hézagoló alátét ami valahogyan elveszett belőle. Most valamivel vastagabb alátét került a helyére mivel ha nem teszünk oda semmit akkor a külső tárcsa annyival bentebb kerülne hogy nem lehetne berúgni. Viszont most azt vettem észre hogy a túl vastag alátét miatt nem bír kifutni teljesen a szíj és érezhetően lassabb lett a motor. Valami értelmes megoldás létezik a problémára?
-
Dj.Mike
senior tag
Az a fura hogy addig jó volt míg ki nem lettek cserélve a görgők meg a kipufogó. A boltos srác szerint nem is volt ott semmi alátét mégis be lehetett rúgni. Ha jól emlékszek akkor ő is próbálta összerakni alátét nélkül de elforgott a berúgó szóval csak kellett oda az alátét.
-
mumtaz
senior tag
válasz benceman00 #63280 üzenetére
8,5 elvileg sok, bár hivatalosan a gyári is 8-as. Nem ismerem a multivar karakterisztikáját, de ha abból indulok ki, hogy már 3 különböző varióval is variáltam és volt ugye, aminek a 6,5 is sok, míg egy másiknak (gyári) a 7,5 is kevés, akkor ki tudja, hogy az adott variónál mi a sok.
Nem tudom, hogy Malossiék konkrétan mihez lőtték be. Mit vettek alapul, mikor összeválogatták a készletet.
Azt lehet mondani, hogy egy 2T jobban pörög, de itt ugye gyári injektorosról beszélünk, ami 8500-ig pörög ki használatban, sztenderen és lejtőn pedig 9000-nél van a nagyon plafon.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Dj.Mike
senior tag
-
mumtaz
senior tag
válasz Dj.Mike #63282 üzenetére
Ha azért nem lehet berúgni, mert a főtengely vége jobban kilóg az anyából és így a berúgócsillagot nem éri el a berúgó racsni, arra a megoldás, hogy mélyebb racsnit kell venni. Van háromféle "mélységű" direkt az ilyen esetekre.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Dj.Mike
senior tag
Elméletileg a szétszedés előtt sem volt közte alátét legalábbis a boltos szerint és mégsem darálta le a szíjat. Csak nem értem ha nem volt ott hézagoló akkor hogy a fenébe értek össze a berúgó cuccai? Végülis csak szerezni kell odavaló vékonyabb hézagolót mert ami most van ott az tuti hogy nagyon vastag oda és sokat korlátoz a sebességen.
[ Szerkesztve ]
-
üszök
őstag
válasz Dj.Mike #63282 üzenetére
Én Minarelli blokkot nem tudtam az alátét nélkül össze rakni,mert lógott a varió. A racsni nem ment fel eléggé a tengelyen,hogy leszorítsa a variót,mert nem volt elég nagy a lyuk benne. Ha kiveszik az alátétet vagy a racsni alá be szokták tenni,vagy a varió mögé,mert csak úgy lehet összehúzni rendesen.
mumtaz
(fanatikus tag)
A maxi robogókhoz való Malossi multivarban is nehezebb görgő van mint a gyári. a Runnernek 10,2 a gyári súlya a Multivart meg 14 grammal adják."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Topikgazda
válasz mumtaz #63270 üzenetére
Így van ahogy benceman00 mondja, a fehér rugó nagyjából egy gyárinak felel meg. Valamennyi eltérés persze lehet.
A malossi multi vario témához:
Ugyanaz a görgőméret mehet bele, mint ami a gyári varióba volt, illetve amivel az jól működött. Meghagyva ugyanazt a görgőméretet is jobban fog gyorsulni a motor, és valamennyit a végsebességen is javítani fog. Teljesen másképp fog viselkedni ugyanazokkal a görgőkkel, persze jó értelemben, tágabb tartományokban fog dolgozni (a reklámszöveg amit a multi varioknál elhintenek jelen esetben mind igaz).
Azzal a görgőmérettel amit hozzáadnak nem kell foglalkozni, több robogó típusba is sokszor ugyanaz a vario való amik eltérő gyári görgőmérettel rendelkeznek (azonos blokkon belül is), nem tudhatják, hogy te pont melyik típushoz akarod venni.(#63276) Dj.Mike De hol volt a variátornál az a hézagoló, mert baromira nem mindegy?
Ha csak az volt a célja, hogy a berúgáskor minden stimmeljen akkor az a nyomólap mögött volt! Akkor nem a csapszeghez kell berakni! Az oda való alátétek az éjszíj megfelelő kihézagolására valók. Ha onnan elveszel, vagy hozzáraksz (bármilyen vékony is), akkor azzal megbontod a megfelelő beállítást, elhangolod a meghajtást.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Dj.Mike
senior tag
válasz sityupityu #63288 üzenetére
A lényeg az hogy ugye a 2 tárcsa közti gyári vékony hézagoló elveszett és most jóval szélesebb alátét van a helyén amivel eléggé kicsi a gyárihoz képest a végsebesség mert nem engedi teljesen összezárni.
-
Topikgazda
válasz Dj.Mike #63289 üzenetére
Most, hogy mondod már tudom, hogy onnan hiányzik és én tisztában is vagyok az ilyen jellegű problémával.
A szerelő gondolt egyet, és az elveszett helyett csak úgy hasraütésszerűen berakott egyet? Az f@sza, csak mert ott akár tizedmilliméterek is számítanak. Ahogy kopik a szíj, úgy kell minimum egyszer utánahangolni (vagy kivenni) az alátéttel, hogy tökéletes maradjon minden. Egészen addig, amíg nem raksz be új szíjat.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Dj.Mike
senior tag
válasz sityupityu #63290 üzenetére
Igazából úgy volt hogy előzőleg másik szerelőnél volt a motor és miután visszavittem kipufogócserére meg görgőcserére akkor mondta a boltos hogy hiányzik a gyári alátét és azért tett bele vastagabbat mert nem volt nála készleten új. Csak azt nem értem ha hiányzott volna akkor hogy rúgtam volna be? Én arra tippelek hogy mikor vette le légkulccsal a tárcsát akkor eshetett le és azért nem találtuk.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Dj.Mike #63293 üzenetére
Figyelj. A legfontosabb az, hogy az éjszíj megfelelően legyen kihézagolva. Ez a hajtás miatt nagyon fontos nem pedig azért, hogy összeérjen a berúgó racsni. Ha az ékszíj hézagolása után még szükséges hézagolás, hogy megfelelően működjön a berúgó racsni is természetesen annak a hézagolását is meg kell oldani valahogy ( pl plusz hézagolás a nyomólap mögé), de mindenképp külön kell kezelni a kettőt.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
mumtaz
senior tag
Tudtok mondani nekem olyan android alkalmazást, ami jó, pontos és grafikon is van benne? Sebesség és gyorsulásmérés. Nem lenne baj, ha mondjuk "gyorsulásmérő" (accelerometer) is menne, mert az is jó támpontot adna.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Redneck
veterán
Új, erősebb első teleszkóprugó emel a motor elejének magasságán?
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
máyköl
veterán
Sziasztok!
Az, hogy hideg motornál ha beindítom, hogy melegedjen a használat előtt, és elkezdi a motort járatni állóhelyzetben, és pörgetni a kereket, az alapjárat beállítás? Meleg motornál már jó... -
máyköl
veterán
válasz benceman00 #63298 üzenetére
Ja, akkor rendben.
Akkor csak a szomszédoknak kell elviselniük, hogy reggel bőg a motor. -
őstag
A napokban vár rá egy teljes karburátor szétszedés és takarítás. Mivel érdemes kitisztítani? Bár van egy rossz érzésem, hogy valahol falsot szív a motor, és azért nem jó a karburáció. De ne legyen igazam.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest