Hirdetés
-
Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
ma De ahogy arra számítani lehetett, ez is egy kétéves Nokia eszköz átnevezve.
-
Jövő év őszén jön a Mortal Kombat mozifilm folytatása
gp A folytatásban felbukkan végre Johnny Cage is, akit Karl Urban alakít majd.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
minas
aktív tag
Ki milyen automata váltóolajat használ a Hondájához? A Honda ATF-DW1 nyilvánvalóan nem Honda gyártmány, mert az nem gyárt olajat, beszállítótól kapja, a flakonon meg "természetesen" szemérmesen elhallgatják a minőségi osztályt stb., ami alapján lehetne találni ugyanolyan minőséget. Szóval használ valaki mást, ami a tapasztalatai szerint tökéletesen bevált?
-
tboldi
nagyúr
ATF-fel nem vagyok képben, de a manuálishoz való olajnál tudom, hogy a Hondának szánt és címkézett MTF-3-ban van olyan adalék, amire szükségük van a szinkrongyűrűknek, és más olajban nem található meg. Nem tudom, ebben az esetben ki a beszállító, de az autógyárak megkövetelhetnek - és általában meg is követelnek - szigorúbb dolgokat, amik nem lesznek meg az utángyártott cuccban azért, hogy olcsóbb legyen.
-
Biqci
aktív tag
Kérdezném a Jazz mágusokat, hogy a big blokkos GD-be melyik gyártó kuplung szettje lenne a leginkább ajánlott az Autodoc kínálatából? Sachs, Valeo, Luk, Aisin?
Esetleg fekete lóként egy fasza Ridex vagy Stark féláron? Nem, ez csak vicc, ilyet inkább nem választanák"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tboldi
nagyúr
A Sachs és a LUK so-so, van, amikor jók, van, amikor kevésbé, a Valeót pont most szidják a Suzuki topikban, viszont az Aisin akár jó is lehet, nem tudom, nincs tapasztalatom. Az automata váltóikra általában nincs panasz, talán a kuplung is okés.
Exedy nincs véletlenül? Én azt vennék.
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #65855 üzenetére
De van, sőt az a legdrágább, méghozzá eléggé nagy a felár a többihez képest, de csak azért nem említettem, mert ezt a típust nem ismerem. Szóval ez a legjobb?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #65857 üzenetére
Jó tudni
Akkor megkérdezem a lányom, hogy bevállalja-e az 50€ felárat. Ha nem, akkor is rábeszélem.
Amúgy van még más tipp olyan helyzetre, hogy a kuplung magasan fog és egyre nehezebb a sebességbe berakni. Először csak az egyes volt ilyen, de most panaszkodott, hogy már a kettes is nehezebb. Én kapásból kopott kuplungot gondoltam..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
Én is mondanék egy olajcserét, de mondjuk a kuplungszerelés előtt így is, úgy is le kell ereszteni, különben a szerelő nyakába zúdul, mikor kihúzza a féltengelyt.
Ha viszont a friss olajjal továbbra is fennáll a probléma, akkor felmerül a gyanú, hogy korábban nem MTF-3-at raktak bele, és elköszöntek a szinkrongyűrűk. Olyankor nincs mese, szét kell borítani a kapcsolószekrényt. -
nagyúr
válasz tboldi #65860 üzenetére
Öcsémnek volt a 7gen-en váltófelújítás (nyelestengely csapágy miatt), plusz kuplung csere, nem egy olcsó mutatvány. Imi csinálta gyári cuccokkal, fasza lett
Egyébként az a 7gen csak mtf3-at kapott, gyári intervallum alapján, de az a csapágy ígyse úgyse bírja túl jól.
[ Szerkesztve ]
-
Oldman2
veterán
Szolnokon vagy annak közelében tudtok-e ajánlani megbízható, hozzáértő Honda szerelőt?
Az eddigivel besokalltam...
-
-
nagyúr
válasz tboldi #65860 üzenetére
Ja, ennyire nem ismertem a dolgot, mert azt ki kell szedni, hogy cserélni lehessen a kuplung kopó részeit?
Elég furcsa, de akkor igen igyis ugyis cserélődik (ha nem töltenék vissza ) ...[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
tboldi
nagyúr
válasz FollowTheORI #65866 üzenetére
Igen, ki kell őket húzni, különben nem tudod eltávolítani a váltót.
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #65860 üzenetére
és FollowTheORI:
Köszi a tippet, erre nem is gondoltam. Amúgy tavaly nyáron lett cserélve, márkaszerviz csinálta a többi melóval együtt, amit otthon nem tudtam megcsinálni: szelephézag állítás, Egr csatorna tisztítás, fékolaj csere. Le kell engedni az olajat? Mert kb. 3 hete lett a Pro'ceed-ben cserélve szintén a kuplung, ott nem kellett
Szerk:
Most olvastam csak végig, gyorsabban írtam mint olvastam Szóval felesleges volt a kérdésem, le kell engedni...[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
MPowerPH
félisten
Hi, Csak nem er veget a szenvedesem az akkuval. Pontosabban nem az akku, hanem valami szivja, de nem kicsit. Most kimertem a nyugalmi fogyasztast, es 0.272A... Kerdes, vajon mi lehet? Probaltam a biztositektablaval kiszurni. Tetoablak pipa, kozponti zar pipa.
Mire gondoljak? Nem akarom vegigmerni az egesz sz@rt.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #65869 üzenetére
Azt irjak Bluetooth modul.... Tipushibaja a faceliftes Accordnak.
"Bluetooth module is located under the central vent section above the stereo system"
Kerdes, ehhez mi a francot kell kihuzni, hogy hozzafejek?! Gondolom ez itt az.
Es van benne, de enm sem tudtam parositani a telommal, szoval lehet tenyleg az doglott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Oldman2
veterán
válasz Kicsipampam #65871 üzenetére
Köszi szépen!
-
Vezu
csendes tag
válasz Kicsipampam #65871 üzenetére
Sziasztok!
Belépünk mi is a Honda tulajok klubjába, feleségem fog hajtani egy 1.2-es 2006-os szürke villámot. Nagytakarítás után teszek majd fel rendes képeket.
Első szervizre, átnézésre elvinnék Tóth Imréhez -Integra2951 Budapestre, valaki megtudná adni az elérhetőségét?
Köszi szépen.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Nem gondoltam volna, de ezek a japok nagyobb gyokerek, mint a nemetek... Hogy az istenbe kepzeltek el az izzocseret? A tompitott sem hozzaferheto a jobb oldalon az ablakmoso betolto miatt, de a refi, index a lehetetlen kategoria.
Ehhez kepest az E92, F10 gyerekjatek, a Skoda meg az 1 perc alatt kikaphato fenyszoroval zsenialis.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tboldi
nagyúr
válasz MPowerPH #65875 üzenetére
A Jazz-nél is így célszerű, nem a hivatalos "benyúlok a kerék felől a dobbetét alá, de nem fér el a kezem, mert útban van a biztosítéktábla qrva vastag kábelkötege" módszerrel.
A hivatalossal két alkalommal is 3 órát szívtam (nem vicc), ~1 hete viszont a videóban bemutatott verziót választottam, úgy csak 15 perc. Viszont annyi a hátránya, hogy szükséges lehet újra egy beállítás, nekem is kellett, ez további 10-15 perc volt, aminek a nagy része a precíz kiméréssel telt, maga az állítás sokkal rövidebb ideig tartott.
-
safranek322
csendes tag
Sziasztok!
Eddig egy Jazz van a családunkban nagyon szeretjük, de szeretnénk egy 9.gen Civicet. A motor típusa a kérdéses. Az 1,4 esnél erősebbet szeretnénk. Az 1,8 asról olvasni olajfogyasztás gondokat. Ezt javította a honda? Azaz valamelyik évjárattól már ajánlott ezzel a motorral?
Mi a véleményetek az 1,6 dízelről?köszi
- És üdvözlöm a kedves feleségét. - Köszönöm, uram, de már egy éve önnel él...
-
BigBlackDog
veterán
válasz safranek322 #65878 üzenetére
1.8-asról hol olvastál olajfogyis gondról? Szerintem átlaghoz képest kevésbé jellemző rá, én legalábbis nem nagyon hallottam még ilyen panaszt.
-
nagyúr
válasz safranek322 #65878 üzenetére
Én nem hallottam az 1.8-ról panaszt. Az egy nagyon jó motor, megbízható, nem nagyon szokott baj lenni vele.
"Mi a véleményetek az 1,6 dízelről?"
Dízel az traktorba való[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz safranek322 #65878 üzenetére
Az 1.8-as jó motor. Tanusíthatom.
8 gen Ufóban sem fogyaszt látható, észrevehető mennyiséget 2 csere között. És azzal már odébb is lehet állni.
A dízel is jó motor (2.2-es még megy is), de én manapság már nem vennék dízelt. Amúgy a felhasználás módja sem utolsó szempont.[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz safranek322 #65878 üzenetére
és a többiek
2012-ben gyártott R-es motorokat kerülni kell, többek között a 9gen Civicben található 1.8-ast is (Accord, CRV R20 is problémás ebből az évből). Nem megfelelő olajlehúzó miatt nagy valószínűséggel eszik az olajat.
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz rothfb #65883 üzenetére
Elvileg a 2013-as már okés. Hogy előtte mi a helyzet, nem tudom.
Szüleimnek kerestem 4gen CRV-t (2012-től van ez a generáció), ott jött ez az infó, hogy 2012-est semmiképp ne, csak azutánit.
Nem reprezentatív, de egy ismerősömnek 9gen Civicje van 1.8-as motorral, 2012-es gyártás. Eszi is rendesen az olajat, pedig hosszú utakat megy vele (napi 2x80 km). -
akos727
senior tag
Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal, hogy első szériás Jazzben vizes a vezető oldalon a láb alatti kárpit? Merre indulnátok el az ajtón kívül? Tűzfalon ott jönnek át a vezetékek?
-
burjois
csendes tag
válasz akos727 #65886 üzenetére
Nézd meg a tetőillesztést a műanyag takarócsík alatt, ha elrepedt akkor az ajtó belsejében befolyik és a kéderen lefolyik a víz.
pl.:https://www.google.com/search?q=jazz+be%C3%A1z%C3%A1s&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjJwsSbj7ztAhVlo4sKHenGDU0Q_AUoAXoECAQQAw&biw=1280&bih=863#imgrc=Pr8NAaw2O_ulcM
vagy: https://logout.hu/tema/honda_civic_klub/hsz_51601-51650.html
[ Szerkesztve ]
.....gusztus dolga.
-
safranek322
csendes tag
válasz nandow #65882 üzenetére
Igen, én is azt olvastam, hogy a 2012-es 1,8 as motorokkal lett valami mert kicsit hozzányúltak ezért is kérdeztem azt, hogy van e arról akár hivatalos info hogy pontosan mikortól lett újra jó.
A dízelre csak azért gondoltam mert a felhasználás 90%-ban országút, autópálya.
Ha 2013 tól már okés akkor olyat keresek, igazából szívesen maradnék a szívó japán benzin motornál ami már kihalóban van.
[ Szerkesztve ]
- És üdvözlöm a kedves feleségét. - Köszönöm, uram, de már egy éve önnel él...
-
MPowerPH
félisten
No, kesz lett az auto. Van olyan, amit soha tobbet nem csinalok meg, max. muhelyben, rendes szerszamokkal...
Motorolaj, olajszuro, pollenszuro, uzemanyagszuro, legszuro cserelve. Szervoolaj, valtoolaj, fekolaj, hutofolyadek(szerintem koszos viz volt benne, par csepp fagyalloval...) cserelve. Elso fektarcsa+betet cserelve, nyereg zsirozva, ahogy kell. Fenyszoro izzo cserelve, bluetooth modul kikotve(ha talalok bontottat, kicserelem), most mar nem szivja az aksit. Ablaktorlo cserelve, Contit raktam ra, a Bosch rossz volt ezen is, meg korabban a bomosokon is.
Es ma felkerultek a Bridgestone LM005 -ok. Meg allitottak a futomuvon. Ezt mindjart megmutatom... Japoktol nem vagyok megint elajulva.
Fekolajat soha tobbet nem cserelek magamnak...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Oriasi szivas volt csapos nelkul. Aztan elmertem a szukseges olaj mennyiseget is, 1L -el keszultem, de az keves lett. Mehettunk gyorsban szervalni meg 1L -t. Es egy kin, es rohadt sok ido, pepecselos. Persze gondolom aki minden nap csinalja, annak mar rutin.
Viszont kiszamolva, amennyit megsporoltam ezeken, abbol siman kijott a teli gumi.
A TRW fekek nagyon babak, a padoknak gumirozott a hatulja, oda nem is kellett keramia paszta. Valami noname volt rajta, azert gorbult az el... Meg a padokon sem volt marka feltuntetve.
Persze, olcso auto, regi auto, de akkor is. Igy legalabb meg eladhato marad.
Futomure visszaterve, elol a toe nagyon el volt maszva elol. +2.10 es -0.90 a gyari zero helyett. Az be lett allitva. De az elso camber nem allithato ezeken, es nem all jol. Lehet, hogy ott a futomuben van valami
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
venom8888
őstag
Sziasztok.
fojtoszelephaz hibakod ot dobott az Accordra ezzel talalkozott mar valaki? -
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
válasz tboy93 #65895 üzenetére
Szelephezaghoz mar nem kontarkodok, izzito gyertyak 1 evesek, azt baratom cserelte gyujtasvezerlovel meg akkuval.
TRW -t javasoltak itt is, meg UK Hondas forumon is, hogy azzal nem lesz gond. Szoval remenykedek. Ha Nalad 6k km alatt kijott, akkor nalam a kov. 3 het alatt kijon, mert megyek vagy 14k km -et az autoval.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- BestBuy topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Háztartási gépek
- Elvörösödik az Xperia 1 VI
- Külpolitika
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs