Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
K_Gabor
tag
Sziasztok!
7gen Accord 2,2 i-CTDI-re mennyire jellemző az olaj/víz csipegetése?
Pár hónapja beszereztünk egy 2007-es kombit az említett típusból és azt vettem észre az utóbbi olajszint ellenőrzéseknél, hogy valahova eltűnt egy része ami eléggé meglepett. Ugyanebben az időben vettem észre, hogy minimumon van a hűtőfolyadék szintje is, és ez a kettő együtt eléggé megrémisztett.
Amikor hozzánk került az olajszint sacc/kb ahogy emlékszem a max szint jelzője alatt volt valemennyivel, de nagyjából 3/4 vagy a felett kicsivel (melegen átvizsgáláskor). Nem sokkal az előtt volt olajcsere benne. (0W30)
Az elmúlt 3 hónapban mióta nálunk van közel 6ezer km-t mentünk és az olaj most valahol a minimum jel felett van kb 1/3-dal. A vízszint hidegen minimum még mindig, melegen kb min-max között félúton. (Ahogy emlékeimben még megmaradt kb ugyanennyi volt az átvizsgáláskor is, úgyhogy ez lehet nem is volt rendesen feltöltve.)
Hosszabb ~100km+ utak előtt meg szoktam nézni az olajat, de most majdnem minden használatnál. Az ellenőrzések között volt, hogy "nagyobb" táv került a kocsiba 600/800+km akár egy nap alatt is. Ezért lepett meg, hogy egyszercsak viszonylag nagyobb mennyiségű olaj tűnt el a pálca szerint.
Az elmúlt pár ellenőrzés és 4-600km alatt nem vettem észre szemrevételezéssel nagy változást.
Hideg indításnál nincs füst, menet közben nem füstöl, a motor amennyire bele tudok itthon nézni száraz, olajbetöltőn füstöt nem ereget.
Mi a véleményetek ez mennyire lehet nagy gond?
Vagy van esetleg ötlet, hogy mit lenne érdemes megnézni még?
Nincs napi használatban az autó, jellemzően városon kívül használjuk. A héten szerintem beballagok a helyi szervízbe is.Illetve a másik érdekesség ugyanezzel az autóval kapcsolatban.
Olyannal találkoztatok már, hogy 5-ben alacsonyabb fordulatról ~2100-2300 erősebben rálépve a pedálra megindulna a szekér, relatíve hirtelen felpörög, el is kezd szépen gyorsulni,de ahogy eléri a 3000 rpm-et visszaesik 2500+-ra és úgy megy tovább? Közben a pedálról nem vettem le a lábam, de pontosabban még nem sikerült megfigyelni a jelenséget. Más fokozatban nem vettem észre ezt a jelenséget, manuál 6 seb amúgy.Bocsánat a regényért, és előre is nagyon köszönöm a segítséget!
Üdv, egy remélhetőleg továbbra is boldog accord tulaj!
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: http://hardverapro.hu/tag/k_gabor_3#aprohirdetesei
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- EAFC 24
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen