- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- iPad topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
yodamester10
őstag
Kösz a válaszokat.Kettőre szűkítettem a listát de michelin alpin 5 nem lesz többet az tuti.
-Conti Ts860
-Dunlop winter sport 5Qru 205/55/16
Igazából 2 évet kell kibírnia és jöhet az elektromos járágny.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #49854 üzenetére
Ha prémium kell akkor pl Conti TS860. Nekem a nagy vason TS850 van az vízen nem jó de a TS860-nál pont ezen a tulajdonságán javítottak.
Dunlopot dobnám téliben mert B márka.
Bár 2 évre én nem vennék prémiumot, arra elég bőven egy Hankook vagy egy Nokian.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
Tudom, sok jót olvastam már róla.
(#49853) !Overdose!: Ezért is foglalkoztat a gondolat. De lehet, hogy mire esedékes lesz, meg sem lesz már a Jazz.
szerk.: Lényeg a lényeg, 3-4 évig még nem nagyon kell foglalkozzak ezzel, addig marad a W452 és a K425. Csak kellene még egy szett felni a téli gumikhoz, de valószínű, hogy most újra át fogom szereltetni a meglévőkre.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Peter.70
őstag
-
Winner_hun
félisten
válasz -cobra- #49844 üzenetére
Winter iceptet használtam egy pár évig. Nem voltam elragadtatva tőle, még egyszer nem vennék. Nyáron mondjuk egész jó volt de télen hóban... a 8 éves nokian téligumi jobb volt mint ebből egy új...
Nekem is kell majd jó téli gumi, várom a teszteket.[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
BigBlackDog
veterán
válasz Peter.70 #49861 üzenetére
Szerintem nem. Találtam egy régi Accordba rakott 2.0 literes motor diagramot, meg itt kb. lehet látni az 1.5T karakterisztikáját. Ha a 2.0 literes benyával szerelték és "elég" volt, akkor nem lesz rossz az az 1.5T szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
őstag
válasz BigBlackDog #49863 üzenetére
Igazán aa 2.0 benzines is gyenge a CRV-be. Nagyon kell pörgetni, akkor meg megeszi az ember gatyáját is szerintem
-
pècsimunkás
addikt
Off !!!
Nekem volt Nokian WDR 3 volt az előző autómon - Mégane 1ph2 - mostanin - Auris 2016 -Dunlop WS4 . A Nokian - t , ami a téli gumik között prémium - semmivel sem éreztem jobbnak mint a Dunlopot ! Sőt ...
És azért sokat használom Magyarország- Németország között . Meg országokon belül is megyek viszonylag sokat . A Dunlop WS 5 meg biztos még jobb lehet , szóval annyira nem beszélném le róla ...[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Manitou
addikt
válasz pècsimunkás #49867 üzenetére
Nekem a civic 7 genhez van WR D3 (tavalyi DOT-os) , idén próbálom ki először.
-
pècsimunkás
addikt
válasz Manitou #49869 üzenetére
Nagyon jó gumi ! Csendes , esőben is jó , hóban különösen jó . 4 szezont mentem vele , sosem bántam meg hogy megvettem !
A mostani autómat Dunlop tèligumival szerelve vettem meg . Ha lehetett volna választani biztos Nokiant kèrtem volna , de miután mentem a Dunlop- al , nem bântam azt sem . Most 4-5 èvig az marad , aztán majd ráèrek akkor agyalni rajta , hogy milyen tèligumit vegyek legközelebb.
Nyáriban eddig csak Continental volt , azt hiszem az is fog maradni .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
bbubby00
őstag
Újpest környékén tudtok ajánlani fényező mestert, aki számlával dolgozik? Kárügyintézés végett, csak ez az opció jöhet szóba. Esetleg vigyem be egy Opel kereskedésbe és csináltassam meg ott, hisz úgyis kifizetik?
Sosem volt még ilyenem, tehát fingom sincs az egészről.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
BlacKSouL
addikt
Nekünk a céges kisbuszon pl. a gyári lapát 164 km-es kora óta nem tökéletes. (Annyival vettük át)
Konkrétan a vezetőoldali hosszabb lapát közepét a kar nem nyomja le eléggé, ezért már 50 -es tempó fölött lefelé meghagy egy kb 10 centis sávot középen, pont a látótér közepén. Nem az ablak szélén, nem az alján, hanem pont középen. Nem úgy hogy nem ér hozzá, hanem csak úgy elkeni a vizet, tehát magyarul szar.De mivel céges, nem tudok mit tenni, annyit tudtam, hogy bekentem nanobevonatos cuccal, így mikor rendesen esett, nem kellett lapátolni. De ez egy külön történet, hogy az Opel szélvédőn miért nem marad meg 2 hónapnál tovább ugynaz a nanobevonat, ami a Civic szélvédőjén általában 6-7 hónapig simán kitart.
Lehetne fogni a szélvédőmosóra, mivel a Civicben én Tescosat használok, amit fagyasztóban teszteltem, tehát jó, mielőtt valaki nagyon felhördülne. Azt a tavalyelőtti szezonos narancs illatút, amitől mindenki okádik, csak én nem, mivel engem egy az egyben a régi 80-as évekbeli gyerekkori narancsos zselés szaloncukorra emlékeztet, méghozzá csokibevonattal együtt. Hogy lehet csokibevonatú zselészaloncukor illatot szintetizálni egy laborban...
Na szóval a cégesbe meg megveszem a MOL-os télit, amitől amúgy én okádok, mert ilyen rohadterős parfümillatú, mindkettő, szóval nem opció, dehát céges kártyára megy, ezért logikus ott venni. Igazából nem hatékonyabb a molos tisztítóhatása sem, vagyis tökmindegy, a bogárbelet se ez, se az nem oldja. Viszont én már 5 éve nem játszogatok a tél-nyárival, hanem nyáron is a télit használom. Lehet, hogy nem oldja a bogarat, de nem felejtem el cserélni, és nem fagy bele ha jön egy szeptemberi fagy.
Szóval gondoltam, hogy a molosban van valami olyan összetevő, ami megbontja a nanobevonatot. Vagy az üveg más.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
tboldi
nagyúr
Én azt sem tudom, hogy téli vagy nyári van a Jazz-ben. Kb. szökőévente egyszer használom az ablakmosót, ha nagyon muszáj.
Inkább otthon letörölgetem szépen. -
BlacKSouL
addikt
válasz tboldi #49883 üzenetére
Na ez mifelénk kivitelezhetetlen lenne. Ugyanis októbertől májusig bármikor lehet bármilyen halmazállapotú csapadék, amit a retkes mocskos takarítatlan saras salakos utakról a többi jármű szépen felver. És ha épp nem esik, csak a sár verődik a szélvédőre, akkor muszáj időnként mespriccelni, hogy ne a homokkal dörgöljem az üveget. Plusz itt azért bele-beleszaladunk a -20 alatti hőmérsékletekbe, tehát ott a nyári már viccesen merev. És mókás helyeken repeszt szét kiszerelhetetlen csöveket meg alkatrészeket.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
JoolsNOS
veterán
válasz !Overdose! #49853 üzenetére
Mire gondolsza mi éghajlatunk alatt? Pont itt vannak a legnagyobb hőingások az évaszakok között. Azért itt elég gyakori a 30+ télen meg a -10 alatti hőm. Szerintem ezt egy négyévaszakos sem fedi le...
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
!Overdose!
őstag
válasz JoolsNOS #49886 üzenetére
Általánosítani nem fogok, de az enyémet nem különösebben érdekli, hogy hány fok van, száraz útviszonyok mellett megfelelően tapad. Mondom ezt a múltban prémium gumit használóként. Hóban meglepően jó, esőben gyengébb, de biztonságos. Nem spórolási szándékkal vettem, egyszerűen nem akartam télre sem megválni a 17-es felniktől és erről a típusról jókat hallottam olyan emberektől akikben megbízok és legalább olyan erős autójuk van, mint nekem.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Manitou
addikt
válasz pècsimunkás #49870 üzenetére
Nekem is autóhoz adták acélfelnin, örültem hogy van hozzá, de hogy szinte új, és elég jó típus is, annak pláne. Eddig középkategóriás télieket használtam, azt a szintet meg ez is hozza, vagy jobbat.
De majd a felnivel kell kezdeni valamit, mert elég rozsdás a felülete. -
67tuareg
tag
válasz BlacKSouL #49879 üzenetére
Sziasztok!
Ezt az ablaktörlő kérdést gyorsan megoldottam! 2-3, akár 4 collal rövidebbet szoktam feltenni /kamion, személyk./, és biztosan töröl az egész lapát alatt. Hamarabb tönkremegy a lapát, van amikor kettőt-hármat cserélek évente, de ezért az árért mindig kilátok. Alul-felül meg még sosem hiányoltam azt a pár centit. -
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #49885 üzenetére
Nekem ez a kedvencem, kellemes erdei gyümölcs illatú:
A legutóbbi TC-teszten is jól szerepelt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz !Overdose! #49888 üzenetére
Nekem 16"-on a Conti PremiumContact 5-öt vizen fossá veri a CC. Szárazon erőltetve nem tapad olyan jól 38 fokban a CC mint a PC5. A téli összehasonlítás bajos, mert 3 éve nem találkoztam igazi téli körülményekkel itthon pedig a TS850-el is összemérném szívesen.
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
válasz tboldi #49892 üzenetére
Ilyet kaptam én is ajándékba asszem olajshoptól amikor még Castrolt rendeltem a motorba. De őrizgetem, nem használtam még fel. Annyira erős az aromája, hogy a csokisnarancsot biztos összezavarná vegyigyümivé, aztán a rendőrnek magyarázkodhatok hogy de kérem ez csak az ablakmosó ami bejön a szellőzőn Meg 1 liter önmagában kevés a 4,5-ös tartályba, úgyhogy egyelőre díszíti a polcot.
De van egy másik nemtommilyen márkájú, arra meg az van írva: -70°C-ig jó. Hát annál meg már erősen szkeptikus vagyok, de persze nyilván hogy elég a -30-at bírnia. Sajnos a simán előforduló -25-ökben már a -19-nek mondott veszélyes szerintem.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Start-stop rendszer hasznossága mind a mai napig megkérdőjeleződik nálam.
Adott a céges Opel Vivaro, 1.6-os dízelmotorral. Mint kiderült, semmi külön elektronika nincs az akkumulátor mellett, vagyis nincs kondenzátor, kapacitor, pusztán az akksiról indít, legfeljebb a főtengelyt állítja meg valamelyik ideális holtpontnál. Aztán néztem az akksit, Varta gyártmány. Van aki szereti, van aki nem, ez Genuine Opel/Renault akksi, lehet vitatkozni, de a gyár ezt tette bele. Néztem milyen, 70Ah-s, és 720A-s indítóáramú. Az olyan dízelmotornak megfelelő kb, bár az 1.6-os hengerűrtartalom nem indokolná, max az izzítógyertya magas indítás előtti áramfelvétele. Nézem tovább mennyire speciális, de sima ólom-savas akksi, csak Enhanced flooded, vagyis némileg jobban bírja a start-stopos terheléseket.
Egy éve van nálunk a busz, újként kaptuk, azalatt belement úgy kb. 8400 km. Ugyanis a napi terhelés 2x14 km. Néha bejön plusz 15+15, de ez is csak hétköznap. Illetve volt eddig 3x Bpest odavissza kb. 110 km per út.A start stop sok mindent figyel, akksi töltöttséget, motor hőmérséklet, külső hőmérséklet, legutóbbi leállás ideje, tolatás-parkolás jellegű tevékenység, stb.
Eleinte teljesen jól működött, le-leállt. Aztán jött a tél, hidegek, kevesebbszer állogatott le, majd egyáltalán nem, végül jött a tavasz-nyár, és megint néha leállt, néha nem. A nyári pesti út után még párszor leállt, aztán már nem. És most hétfő óta olyan köhögősen röffenti be a motort is, míg eleinte szinte tekerés nélkül azonnal beröffent mint egy kis elektromotor.Tegnap rátettem a CTEK töltőre, hogy tudja-e tölteni, és hát eléggé lassan vándorolt az üzemmódokon, ami azt sugallta, hogy bizony alaposan le van merülve. Töltöttem úgy 30 percet, majd beálltam vele a garázsba, már a behajtónál is le akart volna állni. Vagyis a plusz töltéssel megint fickándozott. Ma délelőtt viszont egész úton nem akart leállni, vagyis fogtam szépen és idebent beraktam a CTEK-re. Most 2 órája tölt, és még mindig nyomja rendesen ,ezt abból érezni, hogy a CTEK melegszik.
A Civicre úgy kb. havonta ráteszem. Igaz ő mostanában 22-km-nél rövidebbeket nem ment. Nála úgy néz ki, hogy alig langyos a töltő, és kb. 1 óra alatt maxra nyomja. Vagyis nem nagyon merül.
Szóval ennyit a Start-stop rendszerről. Szinte semmi értelme, pláne az ilyen állandó 10-15 km-es utak esetében. Ilyen menetek még ezt a rendszert is kikezdik, nemhogy a motort öregítik.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Szinte minden ismerősöm is ugyanígy. Nyaralni egy 1.4TSI-vel voltunk, azt is mindig kilőtte a tulaj is meg mi is.
A busznál meg amíg rendszeresen le tudott volna állni, mindig csak ott engedtem leállni, ahol ismertem a lámpaváltást, vagy a lámpaváltást a forgalomból ki lehetett következtetni. Vagyis ha tudtam ,hogy 5-15 másodpercen belül indulni kell, ott nem engedtm fel a kuplungot, de ahol már akár fél perc is volt a várakozás, ott igen. Azért ki sose kapcsolom, mert ha kinyomom, akkor utána visszakapcsolva egy darabig megint nem akar leállni.
Amúgy az eco mód nem befolyásolta. Ahogy a klímaventilátorok sem. Egyszerűen ha mentek a ventilátorok, akkor hamarabb újraindult magától, nem kuplungra lépve indult be.
Szóval szerintem ez a jelenlegi módszer nem igazán vezetőbarát. Én inkább fordítva csinálnám, hogy lehetővé tenném a leállítás lehetőségét, és ha rányomok egy gombra, akkor vizsgálgassa meg hogy ok-e, és ha igen álljon le. Pont azért mert szerintem mindenki kikapcsolgatja, hacsak nem felejti el, és úgy meg semmi értelme.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Logikus, hogy a NEDC-re nem ilyen leharcolt akksijú példányt küldenek amelyik már nem mer leállni.
10:50-től mostanáig még nem töltött fel, jó, nagyobb is a kapacitása, de azért nekem a kocsiban a nagyon leszívott akksit se kellett 5 óránál tovább tölteni.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Vicces képek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Politika
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Házimozi haladó szinten
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen