- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
- OLED TV topic
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kukipapa_rr
tag
Sziasztok!
8th Gen Honda Accord-ra tervezek lemezfelnit venni 225/50 R17 téligumihoz. Tisztán praktikus okok számítanak: legyen megbízható, óvni akarom a gumikat a szereléstől és a könnyűfém-felnit a sózott utaktól.
Nem nagyon értek hozzá, így a segítségeteket kérném, mire figyeljek, mik a tapasztalatok. Visszakerestem itt a fórumban is, de nem nagyon láttam releváns információt.
Milyen paramétereket kell néznem? Legyen 17-es a felni és kész? Érdemes Honda lemezfelnit venni vagy bármilyen megteszi? Nagyjából mi a reális darabára? Esetleg tudtok megbízható gumist Budapesten, aki megfelelőt ad reális áron?
Köszönöm
-
orbitalion
tag
válasz Kukipapa_rr #49351 üzenetére
A gyári alu felnik jól bírják a telet, nekem mindig azon volt a téli. Nyárinak meg vehetsz valami szépet. Ha jót is akarsz, akkor használtan talán lehet találni gyári felniket, nekem most egy RX8-as mazda felnije van fenn. Lényeg, hogy a gyári felnik sokkal erősebbek. A lemez felni teszi a dolgát, de valami ronda!
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
válasz honda23 #49347 üzenetére
Igazad van, a 2.2i Vtec Accordom is ilyen volt, az 3900-4100-nál változott 16 szelepessé és kezdett zabálni! Ha ezt nézem, akár lehetne végig 16 szelepes, viszont az ECU-t át kéne írni (a táblázatokat is, nem csak a fordulatot), mert a nagyobb öblítések megváltoztatnák az arányokat. Benzinesnél ez nem olyan egyszerű dolog, kell hozzá egy görgős pad (a számítástechnikai részt sokkal könnyebb beszerezni.)
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
senior tag
válasz Barell #49341 üzenetére
Van VTEC Controller nevű kis szerkezet, ültem olyan B16-os mocival szerelt Civicben amiben volt, de nem sok értelmét látom, mivel nem ment jobban tőle az eredeti VTEC váltás alatt, max ha eltolta fentebb akkor az autópályán ehetett talán kevesebbet a Civic, de a VTEC sem úgy működik, hogy ha én próbálom a pályán sík terepen tartani VTEC felett a sebességet, akkor is egyfolytában nyit, tehát ha padlózod akkor igen, de egyébként meg nem, így sztem fogyiban sem számított sokat.
Ha azt szeretnéd, hogy alul menjen akkor egy kis turbo kellene ami már 2500-tól betölt, de az meg már akkora belenyúlás az egészbe, hogy nem éri meg. Én egyébként szeretem, hogy fent megy és nem lent.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
orbitalion
tag
Ahogy említettem az előző hozzászólásomban, csupán a váltást eltolni semmi értelme, ha nem módosítják hozzá a befecskendezett mennyiségeket. "Némi" többlet fogyasztásért meg lehet indítani a vasat, már akinek ez fontosabb. Elképesztő, milyen mennyiségű benzint meg tud zabálni egy szívó benzines, amit nyomatékkal hálál meg (na jó, kell némi vezérlés mókolás is). Csak érdekességként, egy amatör rally-s barátom 1.6-os gépéhez úgy számolja ki az üzemanyagot, hogy km-enként 1.3liter! De hogy ilyen áron menjen mint az állat, engem nem mozgat meg, ezért vettem dieselt.
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
Wise
tag
Sziasztok!
Van valamelyikőtöknek tapasztalata rejtett antennákkal? Már a másodikat töröm le a 6gen civicemről...
-
senior tag
válasz orbitalion #49356 üzenetére
Az okés, én is ezt írtam, hogy semmi értelme, bár szerintem a többlet fogyival sem sok, főleg 1.5-1.6-nál, ahhoz sokkal több mindent kellene változtatni, hogy legyen érezhetően jobb.
Jaffa: köszi, egyre jobban, lekerült a bokarögzítő, most már csak kinezio tape-t kell hordani és tornáztatni, hogy pár hét múlva ne legyen gond újra melóba állni, mert most 2 hét leállás jön, megyek Balcsira, második héten megpróbálok műszakit intézni kocsira és akkor lehet picit autózni is.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Winner_hun
félisten
Na részben kész a kocsi.
Első szélvédő fóliázva, kicserélve. Ha telibe szembe süt a nap akkor rosszabb a kilátás, kicsit homályosnak hat de túlélhető. Végül NT 80 került fel...
Felnik leszinterezve, új Pirelli Cinturato P1 verde gumikkal felszerelve, illetve rejtett szelepek és új kerékanyák is kerültek rá. A szinterezett felni egy kicsit szürkésebb mint amire számítottam de elmegy, nem vészes.
Lakatolás kész, ajtók alja jó, emelési pontoknál a küszöb helyrerakva. A motorháztetőt is kikalapáltattam (1. tulaj egy kutyát ütött el vele). Fényezéssel nem vagyok teljesen elégedett, ha egyszer lesz időm akkor lehet nekiállok és megcsinálom magam. Felhős vagy csíkos vagy nem is tudom hogy hogy mondjam. Nem teljesen egyenletes. Nem minden körülmény között látszik de azért észrevehető. Ha már így körbe lett fújkálva akkor a tető is kapott még egy telifényt (volt rajta 1-2 (3-4) benyomódás diófa alatt állástól, plusz néhány nagyobb karc is, azok most megszűntek. Egy normális polír az még fog kelleni, utána kap majd Soft99 Fusso Coat bevonatot is és akkor talán kész lesz ez a része.
Körbe további fóliázásra és flokkolásra is kerül maj sor, de ezek még egy kicsit ráérnek. A következő dolog a jobb hátsó lengéscsillapító és fék rendberakása lesz. Meg előre és hátra normális toldat beszerzése. Ami a kocsin hátul van az rá lett próbálva egy facelift-es kocsira, annál se jobb a helyzet (úgy tűnik a két hátsó lökhárító egyforma).
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
demars
addikt
Tegnap tele tankoltam osztrák prémium nyállal a kocsit, nem jegyzem a fogyasztást csak infóként kimatekolom.
Kíváncsi vagyok lesz e szembetűnő eltérés.
Ja OMV kútnál tankoltam.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
orbitalion
tag
Igen, a vezérlést(tengely) és a befecskendezést, vagy karbit kell rátenni, hajtókar, dugók esetleg, ha nem elég erősek.
Neked tényleg turbos 1,6-osod van? Azzal jársz, vagy csak gyorsulásokon vagy ott vele?
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
válasz demars #49360 üzenetére
Erre én is kíváncsi leszek! De ne menj másképp, mint ahogy szoktál! Pályán 10km/h eltérés egy liter is számíthat 130 felett! Ha most nem gyorsulgatsz, mint máskor, akkor szintén. Ha nem ugyanott jársz, szintén( sík - hegyes).
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
demars
addikt
válasz orbitalion #49362 üzenetére
Így van, ez a terv, ugyan olyan használat mellett lesz e különbség.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
yodamester10
őstag
Na megtörtént az olajcsere eneos hyper s 5w30-ról mobil 1 turbódízel 0w40-re és ha hangtompítót szereltek volna az autóra.Olyan csendes lett,hogy ki kellett nyitnom a parkolóban az ajtót,hogy tényleg jár-e a motor Úgy látszik az öreg autóba ne önts vékony olajat mizéria nem fedi a valóságot
-
orbitalion
tag
válasz yodamester10 #49364 üzenetére
A 0W40 nem vékony olaj. Szinte azonos az 5W40-el. Üzemi hőmérsékleten a W30 a "vékonyabb" ! A W előtti szám, majdnem nem számít 5W-től lefelé...
Korábban feltettem a két olaj -10°C-os viszkozitását, alig van eltérés (mindkettő katasztófális a motorra nézve), nézz vissza! A csendesedés lehet a W30->W40-től, vagy esetleg a motul más adalékolásától.[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
yodamester10
őstag
válasz orbitalion #49365 üzenetére
Te biztos tudod Én azért maradok a gyártó által előírtnál.Amúgy Mobil 1 olaj és nem motul És nem mellesleg egy 7gen accord dízel -ről van szó.
-
orbitalion
tag
válasz yodamester10 #49366 üzenetére
Tudom, benne van az aláírásodban és követem az eseményeket. Nekem ugyanaz a motor van a Civikben, jól ismerem. Az olajat nevét véletlenül elírtam, nem ez volt a lényeg, gondolom ezt tudod. A csendesedés biztosan nem az 5W->0W váltás miatt volt és ehhez a motorhoz a gyártó 5W40-et ír elő az én gépkönyvemben. Úgy látom a gyártó eléggé csapongó, vagy nem elég egyértelmű. De az biztos, hogy a 0W választás bajt nem okoz, de mást sem...
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Winner_hun #49359 üzenetére
Szélvédőre külső védő fólia lett rakva? Mennyibe került?
Nekem a Thomy Folia a CleaPlex -re 65 ezer plusz áfás árajánlatot adott. Azt hittem leesek a székről.[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
válasz ---Lasali--- #49369 üzenetére
Nem, csak belül lett. A kilátás egyre jobb ahogy szárad, már kb. fel se tűnik hogy fólia van rajta. Tényleg kell neki néhány nap. De az is lehet hogy ma nem jöttek rendesen nappal szemben. Majd még figyelem.
Hővédelemre kicsit többet vártam, lehet kár volt magam hagyni lebeszélni a pro sorozatról..Külső fóliát én nem teszek fel, annak a cseréje helyett inkább szélvédőt cseréltetek ha nagyon szükség van rá, nem egy vészes történet. Persze újabb, fűtőszálas szélvédőknél biztosan más a helyzet.
Tegnap tankoltam mol evo 100-as benzint. 4 fő, végig klíma, 415 km-re 33,33 liter üzemanyag -> 8,03-as fogyasztás. Pályán ha lehetett menni akkor mentem rendesen. Lakott területen kívül is. Nagyon meglepődtem a fogyasztáson, simán 9 fölé vártam.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
félisten
Üdv!
Jazz vásárlásán gondolkodom egy ideje, nézegetem régóta a hirdetéseket, és feltűnt egy "kereskedő": a zalaegerszegi hirdető egymás után tolja fel a Jazz-eket, állati jó állapotban, gyanúsan jó áron, és viszik is tőle, pörög az üzlet ahogy észrevettem. Onnan tudom, hogy ugyanaz az illető, mivel mindig ugyanazon épület előtt fotózza le a kocsikat, havonta több is megfordul nála.
Aktuális, sógoroktól behozott példa: 1.4 ES Sport My 2006/11, 100e km, 1.050e HUF
Egy ilyet pl. simán vinnék, csak Zalába leugrani Pestrő' nem mindennapi út, főleg ha még autószerelővel is meg akarnám nézetni vásárlás előtt.Van valakinek infója a kereskedőről? Vajon megbízható az illető?
Privátba is jöhet..."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
Aláfekszem én a kasztninak, az a legkevesebb, csak a finomabb dolgokhoz nem értek.
Meg a 100e km is picit gyanús, de ha valami nyugdíjas használta..."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
tboldi
nagyúr
Teljesen be volt állva, kapott egy felújító készletet, új dugattyút, a maradékot meg "lekezelték". Szerencsére annyira nem károsodott sem a tárcsa, sem a betét, hogy ki kelljen őket dobni. Bár a fékhatásmérésen látszik, hogy valamivel gyengébb lett a bal hátsó, de azt mondták, hogy megfelelő így is. 34k volt a műtét.
Készülök arra, hogy a többit is megcsináltassam, mert több mint valószínű, hogy azok is rozsdásak.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz AxBattler #49375 üzenetére
Ha valóban van hozzá vezetett szervizkönyv ahogy írja akkor abból azért sok minden kiderül, mert kis utánajárással ellenőrizhető.
Sajnos a só tud kellemetlen meglepiket okozni, féknél is pl ahogy írták előttem.
Így képről okénak tűnik leszámítva, hogy sztem nem ES (ott 4 villanyablak van és elöl ködfényszóró) és nem is sport mert ott van küszöbtoldat is:
mod:
tboldi: Nem feltétlen, kintről vettem kocsit és annak is csak hátul az egyik oldalon jött elő ez a gond. De ha nyugodtan akarsz aludni akkor érdemes a többit is megvizsgálni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bbubby00
őstag
Fiúk, eddig féltem feltenni, de tökös bevállalós vagyok. Tehát életem első pályázása megtekinthető EZEN A VIDEÓN.
Tudom még kis zöldfülű vagyok, ne nevessetek ki. Most h ismerem a pályát és nézegettem euroringes videókat, látom, h hol lehetne másképp csinálni.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
tboldi
nagyúr
A pénz másodlagos, én azt akarom, hogy jó legyen. Vehettem volna E46 320i-t is, akkor viszont fordítva lenne.
És ha folyamatosan az autóra költök, akkor soha nem lesz új motorom.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #49381 üzenetére
Addig örülj, baromi veszélyes a motorozás... Dolgoztam biztosítónál mi csak (szerv)donoroknak hívtuk őket vagy koporsó lovagoknak.
Brutális mennyi elhalálozott 1-1 szezonban és az estek 2/3-ában nem a saját hibájukból. Még most is előttem van annak a fiatal srácnak a képe aki elé kilépett egy gyalogos eldobta a motor, hogy ne üsse el és ahogy szánkázott a hátán az út szélén lévő táblaoszlop szó szerint kettévágta.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
Emlékeztetőül: a Jazzt is azért vettük, mert egy dupla nyílt töréses motorbaleset után nem bírja a bokám a biciklizést hosszútávon.
Ennek ellenére én szeretem ezt csinálni, és amint küldi a MABISZ a kártérítésemet (Astránál volt a vétkes fél), veszek egy új, 0 km-eset.
Jelenleg itt tartok: [link] + még hátravan a súlyos sérülésekért járó részlet is, de még 4 hónap alatt nem sikerült elkészítenie az orvosszakértőnek a véleményét.
Eddig kb. 400k-et kaptam a járulékos költségekért, amiből vettem egy iPhone 7-et, valamint a féket is ebből cseréltettem ki áprilisban.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Rajtam nem múlik, még állatkodni sem szoktam.
Mondjuk a balesetkor sem rajtam múlt...
-
félisten
Külföldi szervizkönyv... hát, nem tudom, az mennyire megbízható.
Igen, a Sport változatnál jellegzetesen más a küszöb, meg a kötény.(#49382) Qru
OFF: a robogósoknál is ilyen rossz a statisztika?
Nézegetem a 250ccm körüli modelleket...(#49383) tboldi
Brrr... jobbulást![ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #49387 üzenetére
Kis krúzolás. Ez a baj, ami autóval egy kis kocc az motornál akár az életedbe is kerülhet.
mod:
AxBattler: Azért ott is ellenőrizhető, ha más nem egy mailt megereszteni nekik (ahol szervizelték).
Az valamivel biztonságosabb, de ott is figyelni kell nagyon.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz AxBattler #49388 üzenetére
Szerencsére azon kívül, hogy hamarabb elfárad a lábam, nem akadályoz a mindennapokban. Majdnem mindent ugyanúgy tudok csinálni, ahogy azelőtt is. Június elsején voltam utoljára kontrollon, nincs semmi probléma, de a velőűrszeg és a 8 csavar még egy évig marad.
Most már befejezem az offolást mielőtt Qru sebbge billentene.
-
yodamester10
őstag
válasz bbubby00 #49379 üzenetére
Én amit hibát véltem felfedezni az az üléspozíció.Szerintem kicsit messze ülsz és tuti nem tudnád normál ülőhelyzetben a csuklódat a kormányra rakni kb 10/10-es állásban Egyébként hogy a bánatban lehet kimenni a ringre?Forma 1 időn kívül bármikor?Nekem több mint 200 km Pest vagy mogyoród,tehát nem csak úgy kiugrok Kipróbálnám mit tud a dízel.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #49393 üzenetére
Manapság a levegőn kívül mi ingyenes?!
Közúton azért csak ésszel...
#nincsbennetarcsi
-
bbubby00
őstag
válasz yodamester10 #49391 üzenetére
Köszi, igen egy sportülés sem ártana, vagy lejjebb rakni a gyárit, mert ha közelebb vagyok, nem fér el a térdem a kormányoszloptól (185cm).
Ez nem a mogyoródi pálya, ez az Örkénynél levő Euroring, van kb heti 3-4 autós nyíltnap.
Itt 9600Ft-ot fizettem 2x30percre. Inkább technikás pálya, mintsem gyors. Egy körben 2x tudtam elérni a 140et, leglassabb pontja meg 50körül volt. Ide bemész, kitöltesz egy formanyomtatványt aztán mehetsz is fel kb. Nem kellett semmi.
Ezerszer másabb mint a hegyekben autózni. Főleg, h hétfő reggel csak az enyém volt a pálya, így nem a szembeforgalomtól kell félni, hanem a csak a gumifaltól[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
lacos001
senior tag
Hi
Autóvásárlási kálvária van nálunk kb. 1 hónapja...
Qru javaslatára jöttem ide.
Itt az alany...
Kb. egy órája kezdtem el olvasgatni, még nem jutottam sokra, sőt itt még egy betűt sem olvastam el....de rajta vagyok. Ne küldjetek el a francba még.
Okositást szivesen olvasnék....legyen- ne legyen ez a fajta, amit linkeltem...Illetve van e még Apa-Anya-4 éves gyerek számára megfelelő tipus e márkán belül?
köszönöm
Most 9.000€ van kp, ezt határoztam meg max keretnek. Hitel-Lizing nem bejövős most.
-
lacos001
senior tag
válasz -cobra- #49397 üzenetére
Egyáltalán nem kell dizel, mert itt a németeknél kb 2-300 vagy még több euro az éves steuer a nem benzines autókra. Na nem mintha megölne anyagilag, de akkor is..inkább költöm a gyerekre.
Egyszerűen számunkra (feleségem és én) nincsen olyan autó, ami nagyon tetszene. Amit meg éppen meglátunk a nagy keresés közben, az dizeles legtöbb esetben. Pont, mint ez az accord most.
a 4 felni újonnan 1.750 euro megnéztem... de ez mind1 is..., a mostani autónkra volt összesen 850€ nyári gumikkal
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
sunny84
senior tag
Szevasztok , holnap reggel 8ra viszem az accordot , érvágás lesz vagy sem , bízok benne hogy nem kell minden perselyt törni .. Bizonyos ominózus napon haverom m3 át f@ssáverte ugyan itt , pedig 3 autóval állt mellettem
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Ariston C35S P6 (X) R kombinált tűzhely
- Philips Senseo HD 7810 - párnás kávéfőző - fekete
- Bosch Serie 2 SPU2XMS01E nemesacél mosogatógép átvehető a rendelt áron! Bolti ár feléért!
- Eladó Adly ATV ru XXXL 2T felnőtt méretű 50 cm
- Eladó !!!PANEL HIBÁS!!! CANDY 15 terítékes mosogatógép és/vagy PANELT VÁSÁROLNÉK HOZZÁ!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen