Hirdetés
Gonoszkodás ismerős alapokon
Az előd által meghatározott formula maradt, amit egy tutorial segít felidézni, vagy a friss alvilági börtönigazgatóknak bemutatni. Adott egy gonosz rúna valahol a föld alatt, a játékos börtönének tulajdonképpeni szíve, és néhány randa, hűséges imp, akik kérdezés nélkül dolgozzák halálra magukat alagutakat építve, szobákat vájva, aranyat termelve, vagy éppen gonosz portálokat előásva, amelyekből elátkozott lelkek és kárhozatra ítélt szörnyek bújnak elő – szolgálatunkra.
A játék és a pályák célja egy gördülékeny és hátborzongató börtön felhúzása elég lénnyel, erőforrással és védelemmel, hogy a jó oldal egyre komolyabb betöréseit sikeresen kivédekezzük, majd az e világi, erkölcsös kultúrát sátáni szintre romlasszuk. Az elődjáték mindig is a helyes egyensúlyról szólt, és a véges erőforrásokkal, a korlátozott számú lényekkel és a mágiára használatos manával ezúttal ügyesen kell bánni, hogy az ellenségen sikeresen felülkerekedjünk, ez pedig a börtönmenedzsmenttel kezdődik.
A legfontosabb feladat minden pálya elején az aranylelőhelyek és gonosz portálok felkutatása, majd a barakkok, a könyvtárak, a disznófarmok, a kocsmák, a kínzókamrák és az egyre gonoszabb szobák felhúzása. Mindegyik egyféle lény érkezését teszi lehetővé, a méretük pedig a számukat növeli. A falak kibontása és az építkezés egységenként, vagyis kockánként történik a 3D-s földalatti pályákon, az építő-bontó munkát pedig a harcmezőn gyenge impek végzik, rájuk tehát érdemes fokozottan odafigyelni.
Ha a szobák megvannak, jöhetnek a csapdák, ami alatt vékonyabb vagy vastagabb kapukra, a földből kilövellő nyársakra, automatizált ágyúkra és egyre kegyetlenebb halálos védművekre kell gondolni, amelyek hatékonyan képesek az ellenség feltartóztatására. Arra persze figyelmet kell fordítani, hogy ezek a védelemek lehetőleg szétbonthatatlan sziklák közé épüljenek, máskülönben a játékost az ellenfél akár körbeáshatja és hátba támadhatja. A védelmi vonalakat speciális építményekkel lehet tovább erősíteni.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!