Megateszt: a GeForce 9500 GT-től a Radeon HD 4870 X2-ig

Call of Juarez

A Call of Juarez benchmark nem titkoltan egy olyan teszt, ami nem éppen az NVIDIA számára készült, mégis, a 9500 GT teljesítményét leszámítva nincs különösebb probléma egyik GeForce-szal sem (remélhetőleg nem alkalmazásspecifikus optimalizációról van szó). A benchmarknak olyan nagyok az igényei, hogy 1920x1200-as felbontásnál nagyobbat nem is volt értelme lemérni. 1280x1024-ben low, azaz alacsony beállítások mellett ez a 2 éves játék egy mai alsó-középkategóriás kártyán nem érte el az 50 fps-es sebességet. A "balanced detail" beállítás a 9800 GT-ig bezáróan az összes videokártyát kifektette, még 30 fps-ig sem voltak képesek eljutni, a bűvös számot a 9800 GTX+ lépte át először (még mindig 1280x1024-ben). 1680x1050-ben és 1920x1200-ban már csak a legújabb és legerősebb VGA-k maradtak talpon, 1680x1050-ben a HD 4850 és a 9800 GTX+ nem érte el a 30 fps-t, a többiek is alig mentek fölé, mindenesetre az RV770 jobban bírja ezt a fajta megpróbáltatást (a HD 4870 gyorsabb volt a GTX 280-nál is). A 9800 GX2 kétchipes létére CoJ alatt nem nyújt kiemelkedően jobb játékélményt, mint egy szimpla 9800 GTX+, a HD 4870 X2 viszont szinte ráduplázott a HD 4870-re, valami ilyesmit várunk valódi VGA-limites beállítások használata esetén egy duplachipes videokártyától.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés