Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • persil

    nagyúr

    válasz .LnB #116228 üzenetére

    Nekem a tesztek/videok egyebek utan egy problemam van vele(sok mas jatekkal ugyanez egyebkent):

    Szimplan tul sok akar lenni. Borzasztoan grandiozus, hihetetlen epikus, itt aztan hu de sok minden van... Jack of all trades. 🤷

    Ott a freelancer. 20 eve nem keszult jobb urhajos "akcio-rpg" simcade, nem is fog, ugy tunik. Pedig nem egy raketa tudomany az a jatek, pusztan amit tud, az tokeletesre lett csiszolva. Az everspace 2 nagyon kozul kerult, az eddigiek alapjan ugy tunik a starfield is, de ha igazan oszintek akarunk lenni, akkor meg mindig fenyevekre vannak sok tekintetben.

    Bazis epites, komolyan...? A fallout 4-ben is pont annyira volt jo, hogy mikor mar kurvara eluntad az egesz jatekot, akkor unalombol epitettel valami baromsagot, aminek aztan kereken nulla jelentosege volt. Az erre forditott sokszaz oraban lehetett volna a ui-t csiszolni.

    1000 bolygo? Minek, ha a 90%-an az eg vilagon semmi nincs? Egy no mans sky-ban oke(mondjuk szerintem az a vilag legszarabb jateka), mert ott csak a felfedezes a lenyeg, de egy "epikus rpg-ben"...? Csinalhattak volna 50-et, de azt kegyetlen reszletesseggel.

    Mivel lett a 30 fps megmagyarazva? Azzal, hogy 5 millio targyat fel lehet venni, arrebb tenni, eldobalni. Ertem, baromi jo. Csak eppen kurvara felesleges. En ertem, hogy a jatekosok 1%-a szeret szendvicsekbol tornyot epiteni, de valljuk be, ha egy rpg-ben szendvicstorony epitessel foglalkozol, akkor ott baj van. A baldurs gate-ben, fallout 1-2-ben, planescape torment-ben hany felesleges szemetet lehetett arrebb pakolni? Nullat. Kozben meg egyetlen tesztben sem irtak azt, hogy leszakad az allkapcsod a grafikatol, meg a fizikatol. "Nem rossz, helyenkent szep, kb. hozza a mai szinvonalat". De legalabb megint lehet majd interakcio helyett veletlenul felszedegetni az allolampat es 17x arrebb baszni, mint a korabbi bethesda jatekokban.

    Szoval tuti kiprobalom, valszeg tetszeni is fog, mert szeretem az ilyesmit, de osszessegeben kapja be az osszes jatek fejleszto. Nem kell 110 millio osszefercelt feature egy jatekba, nem kell 15 mufajt belecsempeszni minden jatekba. Sosem lesz a legjobb, legnagyobb, leggrandiozusabb semmi. Csak azt erik el, hogy egy csomo dolog, amit meg egyebkent szeretnenk, az gyengebben sikerul az elvartnal.

    Egy freelancer kellett volna, megtoldva gyalogos, bolygokon maszkalassal, igazi rpg elemekkel, semmi mas. Itt volt a lehetoseg. Erre ki akartak izzadni egy epikus urodusszeiat. Eredmeny a tesztek szerint? "Korszakalkoto? Nem."

    Szeretem, ha komplex egy jatek, de amikor tul sokat akar a szarka, akkor abbol baj lesz.

    Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html

Új hozzászólás Aktív témák