Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Arnold2

    őstag

    válasz pckownz #78127 üzenetére

    Valamelyest egyetértek veled. De mint sejthető, én nem látom annyira szomorúan az összképet.

    Régen az volt a baj, hogy mindig mindenki lehúzta az aggro-t a tankról, mert az nem tudott lépést tartani velük. Emlékszem lock-ként a rotámba kellett rakjam az aggro dobást (vagy felezést, nem is emlékszem már), mert rendszerint ott voltam a tankok alatt aggroban. És ugye azt sem kell sokaknak elmesélni milyen is volt, mikor a fight első 5 másodpercében senkinek sem volt szabad DPSelni, hogy a tank tudjon aggrot építeni.
    Plusz arra is emlékszem, hogy minden szarban olyan könnyen el tudtak halni a tankjaink, ha egy kicsit sem figyeltek oda hogy csak na. És az is rém idegesítő volt.

    Most, hogy kvázi halhatatlanok, engem annyira nem zavar. Az a dolguk, hogy a DPS helyet kapjanak be olyan pofonokat, amikbe azok simán belehalnának plusz ügyesen és a harcnak megfelelően mozgassák a bosst.

    Abban viszont egyetértek, hogy egy két jobban öltözött tanknak indokolatlanul több a DPS-e mint amit, szerintem a szerepe megengedne. LFR-ben egyszer kicsit slackeltem és simán a MT alatt találtam magam DPS-ben.

    A blood DK meg ilyen. Nekem is volt pont egy hasonló esetem, mikor The Arcway-ben a pók bossnál (talán M+ ~12-13-nál) olyan 15%-nál wipeolt a party, de a DK lehozta. Nem hittünk a szemünknek. Egyszerűen halhatatlan volt a srác. Hozzá kell tenni, hogy elég imba is volt a pullokkal meg a helyezkedéssel szóval fejben is rendben volt a srác és nem csak gear ügyileg.

    ..a regi idokhoz kepest
    Egy kedvenc vesszőparipám amúgy ez a mondat, de hál Istennek vagy az Old Godoknak, már nem kell olyan sokat aludni és jönnek a classic szerverek, ahol a régi időket kedvelő játékosok remélhetőleg azt fogják kapni, amit megérdemelnek ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák