- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Autóhifi
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- CPU léghűtés kibeszélő
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- UHD filmek lejátszása
Hirdetés
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
2024 - Íme a 26. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban többek között végre megjelenik a Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ventur@
senior tag
Ez egy teljesen jó ár....annak, aki a paddock-ba is be akar menni. Már pedig azért oda is érdemes belesni . A 8-9-10k annak rossz, aki nem akar paddock-ozni, mert így feleslegesen fizet valamiért, amit nem használ ki.
De, egyértelműen a 10k a hétvégi jegyért megéri.
Eddig az volt a trend, hogy 6k a hétvégi egy és 6k a napi jegy. Plusz ugyanennyi a paddock jegy/nap.
Az más kérdés, hogy az idei futamot is kihagyom a helyszínen. Inkább arra a hungaroring classic-ra gyúrok, ami a nyáron lesz. Na az nyam nyam .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
.LnB
titán
válasz Ventur@ #10201 üzenetére
Ez a színvonal, amit a WTCR képvisel, egyszerűen nem ér 10k-t. Ha paddock, hanem. Értem én, hogy ott a sok magyar vonatkozás. De ennek a szériának a színvonala nem valami magas. Finoman fogalmazva.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ventur@
senior tag
Színvolnalról erősen tehet a promóter és az FIA is. Mindig mostohán kezelték a kis túrásokat. Meg hát normális pályákra kellene vinni a mezőnyt, ahol lenne nézetség is. Továbbra sem értem, miért nincs ismét egy olasz verseny, vagy hogy pont az auto-motorsport őshazájában, Angliában, miért nincs egy futam sem. Német versenyt is miért nem viszik Oschersleben-ben, ahol a régi időkben jó versenyek voltak. Tavaly beugróként Sloringen egyből az év versenyhétvégéjét rendezték meg. Moszkvába is visszavihetnék, mert ott sem volt rossz futam egy sem. Szóval ebben igazad van, hogy a színvonal az nem éppen hasít.
Más:
Egy rossz hír Tassi Attiláról :
Kedves Ismerősök, Követők, Szurkolók!
A barcelonai tesztelés után technikai hiba lépett fel az autómban. A csapatom mindent megtett az elmúlt napokban, hogy helyrehozzák a hibát, de ma már látjuk, hogy sajnos az autó nem lesz rajtrakész állapotban péntekig, így kihagyni kényszerülök a szezon első versenyhétvégéjét Marrakechben. Habár nagyon el vagyok keseredve, nem igazán szeretnék hozzáfűzni semmit az esethez, megpróbálom elfogadni, kérlek, Ti is tegyetek így. Köszönöm!Ez a kiesett versenyhétvégé már most hiányozni fog az év végére.
Jó, oké. Ápr.1-je van .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
-
.LnB
titán
JA és ezt csak így a szezon elején megemlíteném, hogy a Lynk & Co egy kínai márka, a Geely a tulajdonosa. Aki elég nagy név Kínában. Kína pedig nagyon nagy piac ám. Szóval Müller megint tudta, hogy hova kell ülni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
A Zéé
addikt
Ne legyen igazam, de sztem ugyanúgy szarrá fognak verni mindent és mindenkit, mint anno a Chevy Cruze, majd utána a Citrom.
Szerk: Láttam a múltkor egy ilyen Lynk&Co 03 autót az úton, elég furán nézett ki, képekről vagányabbnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
.LnB
titán
Az tény volt eddig is, hogy az autosport részben politika. Na de ez a WTCC és WTRC, ez inkább politika mint autosport, ez a baj. Én bevallom, már hányok tőle. Hiába a magyarok, nem nézem.
BoP-pal majd ott tartják Mülleréket végig versenyben. A kérdés csak az, hogy világbajnokot is csinálnak belőlük.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Motion_Blur
félisten
Mit vártok Norbitól?
Én úgy gondolom hogy mint versenyzőt taccsravágta a 2 gyerek. Az volt a legjobb időszaka amikor a BMW-vel piszkálta a gyári Chevyket + az első Hondás évei. Igaz, akkor csapattárs hiányában nem volt megmérve, de a mezőnyben szép dolgokat csinált. 2 éve meg ütik-vágják, körbeautózzák és a lassan 60 éves Tarquini is gyorsabb nála, racecraftról nem is beszélve. Szerintem már csak pénzt keresni van itt.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
guftabi96
addikt
válasz Motion_Blur #10209 üzenetére
Pont ma volt vele egy hosszabb cikk Origón (nem is linkelem inkább, én egy fillért nem fogok nekik hozni )
Ennyi a lényeg:
"Mi számít eredményességnek?
Ha az idei szezonra kell konkrét célt mondani, akkor a csapattársaim előtt végezni."
Szerintem sokat elmond, hogy nem a bajnoki címet mondta. Idén szerintem már a 2 kezét összeteheti, ha egy top5-öt sikerül összehoznia.
Halkan megjegyzem, hogy egyáltalán nem lepődnék meg, ha a Lynk & Co esetleg a VW konszern lenne nyomva.
-------------[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
bajnokpityu
félisten
válasz Motion_Blur #10209 üzenetére
az se lehetetlen, h megölték a versenyzői kedvét az elb*szott menet közbenváltozó szabályokkal. Sajnos mindegy, mi az ok, az biztos, hogy jóval kisebb lehet a motivációja ilyen körülmények között, mint azelőtt, hogy viccet csináltak a szériából.
és nézd, oké, nem versenyzek, de nekem a 3. gyerek se húzta be a kéziféket. Annyi történik ilyenkor, hogy egy kicsit kintebből látjuk a világot, és nem megyünk bele vérremenő csatákba, mert, hogy "holnap is felkel a nap"
eladó Kawasaki j300 robogó
-
emre
veterán
A wrc topik elég halott ez meg szerintem sokkal izgalmasabb mint a wttc és a túraautós dolgok mellett elfér.
Live Qualifying 1 | FIA World RX | 2019 World Rallycross of Abu Dhabi
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Alexios
veterán
válasz Motion_Blur #10209 üzenetére
Szerintem a hondás időszaka végig jó volt még, az utolsó is, attól, hogy nem lett vb. Az egy kicsit olyan év volt mint Kiminek a mclarenesek, a pilótában benne volt, csak sok volt a kiesés
-
Ciccuka
veterán
válasz Motion_Blur #10209 üzenetére
Michelisz Norbert: Mások kedvéért nem leszek agresszívebb
[link] ezt se ő szerkeszti
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Motion_Blur
félisten
23 versenyző 9 tizeden belül.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
guftabi96
addikt
#KeepFightingMichael
-
A Zéé
addikt
válasz guftabi96 #10219 üzenetére
közvetítés alatt a kommentekben nagyon ment a BoP szidása, de ez nekem azt mutatja, hogy alapvetően jól van belőve... a 7 márkából 5 ott van az első 10-ben. Egyedül a VW tűnik úgy, hogy kicsit le van maradva.
Az 1-2 tizednyi/századnyi különbségek simán csak azok a kis nüanszok, amik az adott kört befolyásolják.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
guftabi96
addikt
A kommentek felétől kb minden jóérzésű embernek hányingere támadt már tavaly is.
Én szégyellem magam sokszor helyettük. Most is rossz volt olvasni azt a mérhetetlen sok faszságot, amit sikerült összehozni honfitársainknak...
Ja, meg idén pont azok fognak sírni, hogy változtassanak a BoP-n, akik tavaly sírtak, amiért változtatták azt.#KeepFightingMichael
-
-
guftabi96
addikt
válasz Motion_Blur #10222 üzenetére
A daráló közepén lesz, ami Norbi esetén kb = dnf. Agyon fogják ütni. (ne legyen igazam).
Müller motorcsere miatt a mezőny végéről indul.
Remélem legalább ő fog alkotni valamit ezen a vacak pályán. Igaz, hogy minden évben elmondom, de továbbra is azt mondom, hogy kár volt átalakítani. Rosszabb lett, mint volt.
Tekintve, hogy milyen apró különbségek vannak a második helytől lefelé, Guerrieri nagyon durván megverte a mezőnyt azzal a 2,3 tizeddel.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
.LnB
titán
Ez nem autóverseny. Ez egy szép színes, hosszú, vonat.
És természetesen megint kit löknek meg? Na kit?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Marmonkanna
tag
Azt hittem Vernay megússza a büntit, akkor tényleg classic szezonkezdő futam lett volna.
Nem értem, miért kell ezen a fos pályán szenvedni tíz éve, se piac, mint pl kína esetében, se néző. Full üres volt az összes lelátó, volt vagy 3.
-
Male
nagyúr
válasz Marmonkanna #10227 üzenetére
Az mondjuk fura volt, amit Lanti mondott, hogy az egyik csapat alkalmazottja a tanácsadója a felügyelőknek ezen a futamon... már ha jól értettem, mert nem fejtette ki bővebben.
-
Ciccuka
veterán
Eurosport 2-n megy most az időmérő.
1. helyen eddig Norbi[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ciccuka
veterán
Ezek az Alfa-k bűn rondák:
Lynk & Co 03 TCR se valami szép, ez kinézetre valami kínai Volvo remake
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
-
Ciccuka
veterán
Eurosport 1-n megy most a verseny 2. része.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ciccuka
veterán
válasz Motion_Blur #10236 üzenetére
Eléggé erőltetett volt nézni. Nem igazán volt izgalom ma se.
3. futamon volt néhány törés és ennyi.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
guftabi96
addikt
válasz Motion_Blur #10236 üzenetére
Állítólag lázas volt. Ha tényleg igaz, akkor körülményekhez képest nem ment rosszul.
Annyiból talán könnyebb lesz ez az év, hogy nem sok esély van még a dobogóra sem az év végi összetettben. Én tavaly nagy reményekkel vártam a szezont és hittem benne, hogy meglehet. Aztán elég hamar jött a oofára esés. Ahogy telnek az évek, úgy fáj egyre jobban 2017
Legalább a mezőny eszméletlen szoros. Azcona nagyon nagyot ment. Azt már láttuk tavaly is, hogy ügyes, de ilyen bemutatkozó hétvégére szerintem senki nem számított.#KeepFightingMichael
-
Ventur@
senior tag
WTCR Marokkó 2019
Ezt a pályát is le kellene dózerolni, talán az segítene rajta. Értem én, hogy Bennani, meg sejk, meg nagy herceg vagy mi a tkm, de még egy ilyen halál unalmas hétvégét, bsszus. Első futamról amire emlékszek, hogy Guerrieri nyert, sőt kettő Honda a dobogón + egy Lynk & Co, Coronel a falban...és ennyi. 2. futamot konkrétan végigaludtam, azt sem tudom ki nyert . 3. meg....vicces, hogy 23 körből 16 arról szól, hogy nem tudunk támadni, mert hűteni kell az autót, a fennmaradó körökben meg SC van.
Ami pozitívum volt nekem, hogy sokat fejlődtek a verseny közbeni animációkkal. Bár lenne még rajta, mit finomítani, de kifejezetten ez tetszett. Talán a live timing is jobban működött, de arra csak néha néztem rá. Közvetítés....hát a reklámokkal megint nem lehet kibírni, meg a "mindig rosszkor vágunk be csapatot mutatni" idén is működik .
Csapatokról annyit, hogy a Honda erős lesz a két argentínnal az első 3 versenyhétvégén ez 100%, Tassi-Monteiro kettős meg majd kialakul. Lynk & Co a Muller-Björk kettőssel aratni fog, Erlacher-Priaulx kettős így elsőre kicsit homály volt. Hyundai-nál egyelőre csak Tarquiniben látom a potenciális esélyt, többiek elveszve. Azconaval meg van az új Cupra tehetség, a többiek meg majd kiderül. Coronelnek azt hittem jót tesz a váltás, de eddig kb. ugyanott van, ahol tavaly. VW erős kérdőjel, mert ezen a hétvégén semmit sem láttunk belőlük, Audi meg jó lesz ezzel a felállással. Fognak még borsot törni a többiek orra alá.
Viszont azért az durva, hogy 25 autó volt 1.3 mp-en belül időmérőn. Kíváncsi leszek, azért Hringen mi lesz, mert az legalább normális versenypálya.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ciccuka
veterán
válasz Ventur@ #10239 üzenetére
Replay animációja szerintem zavaró. Felesleges és lassú.
Björk és Tarquini megy a vb-ért.
Coronel-t én úgy vettem észre a felhajtás jobban érdekli, mint a verseny, ahhoz túl komolytalanul áll hozzá. Néha vannak jó napjai és ennyi.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ciccuka
veterán
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Motion_Blur
félisten
Norbi cáfolta hogy a betegsége miatt lett volna picit halványabb, inkább az idei gumikkal nem tud egyelőre mit kezdeni: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Ciccuka
veterán
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ciccuka
veterán
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
guftabi96
addikt
#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Zengő Zoliék a TCR Europe-ban fognak indítani egy autót, amelyet friss felfedezettjük, Tenke Tamás fog vezetni.
Egyfelől örülök, mert szerencsére a rolót nem húzzák le, másfelől azért vannak fenntartásaim azzal kapcsolatban, hogy egy ennyire tapasztalatlan srác lesz a pilótájuk.
[link]#KeepFightingMichael
-
Ciccuka
veterán
-
Ciccuka
veterán
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
guftabi96
addikt
Zengőék szabadkártyával indulnak a Hungaroringen.
Továbbra sem örülök neki, hogy egy ennyire tapasztalatlan pilótával képzelik el az egész évet. Remélem kellemesen fogok csalódni.#KeepFightingMichael
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #10249 üzenetére
Csak nekem van olyan érzésem, hogy Zengőék elfogytak a lóvéval és a támogatókkal? TCR Europe, egy régi technikával - nyugodtan kijelenthetjük, hogy a legrégebbi TCR autóval mennek - és egy - komoly!!! - nemzetközi versenytapasztalat nélküli pilótával indulnak neki az évnek. Nekem ez idén is karcsú .
Miközben ott a M1RA, jól felépítve, jó autókkal!!! és - szerintem - egy jó pilótapárossal. Bajnoki cím esélyesként vágnak neki. Zengőék meg....ebből megint nem lesz nagy eredmény.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k