Új hozzászólás Aktív témák
-
guftabi96
addikt
Az egy dolog, hogy a world tour-os mezőny csak néhány autó. De mi lett a TCR Europe-pal?
A WT indulók nélkül nagyon sovány lesz a mezőny -
guftabi96
addikt
A BRC Hyundai Norbival és Azconával indul a TCR World Tour-ban.
[link] -
guftabi96
addikt
-
guftabi96
addikt
válasz
Marmonkanna #11280 üzenetére
Nem meglepő és talán jobb is így.
Reméljük, ha a hamvakból feléled egy új sorozat, akkor az égvilágon semmi köze nem lesz hozzá a jelenlegi vezetésnek.
-
guftabi96
addikt
Azt kell mondanom, hogy ez az ETCR élőben sem ér egy forintot sem.
Még ha nem ilyen rallycrossos lebonyolítással rendeznék talán lenne benne valami érdekesség, de ebben a formában kuka. -
guftabi96
addikt
BRC bejelentés:
[link]
Azcona lesz Norbi csapattársa. -
guftabi96
addikt
Azcona nem unatkozik:
Ezen a hétvégén ütközés van a WTCR és a TCR EU naptárban és ő ugye mind a 2 sorozatban érdekelt.
Szóval tegnap miután megszerezte a WTCR pole-t, átutazott Barcelonába, ahol szintén megnyerte az időmérőt, majd most a futamot is, ezzel bebiztosítva a TCR EU bajnoki címét.
Most újabb repülőút és megy vissza Mostba, folytatva a WTCR hétvégét. -
guftabi96
addikt
Hyundai WTCR bejelentés:
Az i30-at leváltja az Elantra TCR.
Versenyzők:
Michelisz Norbi - Gabriele Tarquini, illetve Luca Engstler - Jean-Karl Vernay -
guftabi96
addikt
válasz
Ventur@ #11090 üzenetére
A 2010-es évek első fele után nagyon rossz nézni ezt a mostani Zengő csapatot.
Sajnos a félelmem beigazolódni látszódik. Mondjuk nem mintha olyan nehéz lett volna megtippelni, hogy ez lesz...
Kismarty-t meg inkább hagyjuk. Semmi keresnivalója nincs a WTCR-ben. Nem az ő szintje.Én a Nordschelife-t szeretem, még ha csak 3 kört is mennek rajta. Inkább ez, mint valami isten háta mögötti ázsiai pálya.
Én már azt is élvezem nézni, hogy ezen a pályán kb bármilyen autó megy.
De nyilván nem vagyunk egyformák. -
guftabi96
addikt
válasz
Motion_Blur #11080 üzenetére
A jelenlegi vezetők bevonása nélkül :)
A TCR is addig volt jó, amíg a csúcsát a TCR International jelentette. -
guftabi96
addikt
WTCR nevezési lista 2020:
BRC Hyundai:
#1 Michelisz Norbert
#30 Gabriele TarquiniEngstler Hyundai:
#8 Luca Engstler
#88 Nicky CatsburgALL-INKL Honda:
#9 Tassi Attila
#18 Tiago Monteiro
#29 Néstor Girolami
#86 Esteban GuerrieriCyan Lynk&Co:
#11 Thed Björk
#12 Santiago Urrutia
#68 Yann Ehrlacher
#100 Yvan MullerComtoyou Audi:
#16 Gilles Magnus
#17 Nathanaël Berthon
#31 Tom CoronelZengő Cupra:
#55 Boldizs Bence
#96 Mikel Azcona
#99 Kismarty-Lechner GáborVuković Renault:
#7 Jack YoungTeam Mulsanne Alfa Romeo:
#69 Jean-Karl Vernay -
guftabi96
addikt
-
guftabi96
addikt
-
guftabi96
addikt
-
guftabi96
addikt
válasz
guftabi96 #11017 üzenetére
További WTCR és Swift Cup Europe bejelentések:
WTCR: Gilles Magnus a Comtoyou 3. versenyzője.
Swift Cup Europe: Tim Gabi visszatér a pályaversenyzéshez és a bajnokság első hétvégéjén biztosan indul.
-
guftabi96
addikt
M1RA bejelentés:
2 bajnokságban indulnak idén: TCR Eastern Europe és Swift Cup Europe.
A TCR Eastern Europe-ban Dusan Borkovic lesz a pilóta, a Swift Cup Europe-ban pedig Bucsi Attila.
Én nem igazán örülök. Sem a TCR Eastern Europe-nak, sem Borkovicnak. A bajnokság visszalépés, Borkovic meg hiába gyors, viselkedése többször vállalhatatlan volt már. -
guftabi96
addikt
Björk marad a Cyan Racing pilótája, Priaulx viszont távozik.
Utóbbit abszolút nem bánom. A tavalyi szezon számomra talán legnagyobb csalódása és nem is feltétlen a nem túl fényes tempó miatt, hanem a sportszerűtlen, bajnokhoz egyáltalán nem méltó viselkedése miatt. -
guftabi96
addikt
-
guftabi96
addikt
A Porsche 2020 végén kivonul az IMSA-ból. (Persze privát RSR GTE-k ettől függetlenül még jelen lehetnek a bajnokságban, a Forddal is hasonló volt a helyzet).
Újabb szög abba a bizonyos koporsóba.
Mondjuk a GTE/GTLM kategóriának eddig sem láttam értelmét. Nem sokkal gyorsabb, mint a GT3, de legalább drágább és sokkal kevésbé univerzális.
Szépen lassan be kell látni, hogy 2020-ban eljutottunk oda, hogy muszáj minél több bajnokságnak egy azonos szabályrendszert átvennie és az ügyfélalapú kategóriákra átállnia, ha még húzni akarják egy ideig. -
guftabi96
addikt
válasz
Motion_Blur #10990 üzenetére
Azt mondjuk nem tudom, hogy Azcona mennyire járna jól Zengőékkel.
Számomra kérdéses, hogy Zoli mennyire tudott ütős csapatot összerakni. -
guftabi96
addikt
Zengőék 2 Cuprával térnek vissza a WTCR-be.
Az egyik pilótájuk Boldizs Bence lesz, a másik pedig "egy tapasztalt versenyző, akinek neve meglepetés lesz a magyar szurkolók számára."
Én voltam a lassabb -
guftabi96
addikt
Az a vicc, hogy ez az utóbbi évek egyik legjobb versenynaptára
Örülök neki, hogy legalább lesz valami. Mondjuk azt nem tudom, hogy így most milyen címet nyer, aki végül bajnok lesz idén.
És végül amellett, hogy mégis lesz futam a Hungaroringen még az eredeti elképzelés is meg fog valósulni: a Kamion EB-vel közös hétvége lesz. -
guftabi96
addikt
Kis érdekesség a TouringCarTimes-tól:
Melyik túraautó szabályrendszer autói voltak a leggyorsabbak? Super Touring vs S2000 vs TCR.
Nyilván inkább csak érdekességnek jó a rengeteg változó miatt, de ettől függetlenül jó cikk. -
guftabi96
addikt
A DTM jövője már így is erősen kérdéses volt, ezzel pedig kb be is lett ütve az utolsó szeg a koporsóba.
Az tisztán látszódik, hogy 2020-ban ott tartunk, hogy egyedi szabályrendszerrel + belső égésű motorral futtatott szériák kb halálra vannak ítélve.
Még az ügyfélalapú versenyzés (GT, TCR stb bajnokságok) menni fognak 1-2 évig, de oda is hamarosan elér ez. (sőt, már el is ért, lásd VW és Audi TCR projekt leállítása.)
Nem is tudom, hogy mi lenne a DTM számára a megfelelő megoldás, ha nem akarják megszüntetni a sorozatot. Tényleg a GT3-as autókra történő átállás tűnik a legegyszerűbb és legköltséghatékonyabb megoldásnak, de már van ADAC GT Masters...
Nehéz ügy -
guftabi96
addikt
REWIND-2012-MONZA - FULL RACE - BLANCPAIN ENDURANCE SERIES
Hamarosan kezdődik -
guftabi96
addikt
WTCR: Vila Real törölve
Hamarosan érkezik egy új naptár. -
guftabi96
addikt
-
guftabi96
addikt
TCR Europe új versenynaptár:
26/28 June, Oschersleben
17/19 July, Paul Ricard
24/25 July, Spa-Francorchamps
11/13 September, Zolder
25/27 September, Monza
09/11 October, Barcelona -
guftabi96
addikt
BRC Hyundai N LUKOIL Squadra Corse
Engstler Hyundai N Liqui Moly Racing Team
(#10959) Motion_Blur
Már 1:51 alatt vannak.. te jó ég
Mentem 4-5 kört, odadurrantottam egy kőkemény 1:54:8-at. Ennyi bőven elég is volt ezekből az autókból... Pedig régen -amikor még Race07-ben ligáztunk- szerettem az első kerekes autókat, ma meg már kifejezetten utálom kb az összeset. -
guftabi96
addikt
DTM: új versenynaptár
10/12 July – Norisring
01/02 August – Igora Drive or Anderstorp
07/09 August – Zolder
22/23 August – Brands Hatch
04/06 September – Assen
11/13 September – Nürburgring
02/04 October – Igora Drive or Anderstorp
16/18 October – Lausitzring
06/08 November – Hockenheim
13/15 November – Monza -
guftabi96
addikt
-
guftabi96
addikt
Német futam törölve.
Salzburgringen és Portugáliában +1 verseny lesz. -
guftabi96
addikt
Hyundai bejelentés:
BRC: Norbi, Tarquini
Engstler Motorsport: Catsburg, Luca Engstler -
guftabi96
addikt
-
guftabi96
addikt
Hivatalos: 4 Hondával indul a Münnich Motorsport Ahogy arról korábban már volt szó, Guerrieri, Girolami, Monteiro és Tassi Attila lesznek a pilóták.
Marad Coronel is: Idén is Comtoyou, viszont Audival indul.
A Hyundai holnap jelenti be a versenyzőit, ha minden igaz.
De elvileg holnap lejár a nevezési határidő is, szóval hamarosan kiderül, hogy hányan is indulnak végül. -
guftabi96
addikt
-
guftabi96
addikt
Valószínűleg mind a 4 Hondát a Münnich Motorsport fogja futtatni.
Azt gondolom, hogy ez igen jó hír a tavalyi nagyon gyenge KCMG-s év után. -
guftabi96
addikt
válasz
Motion_Blur #10935 üzenetére
És elvileg cellás aggregátorokat fognak használni, nem úgy mint bizonyos sorozatok, ahol megy a nagy képmutatás, hogy milyen zölden versenyzünk, közben meg mennek a box mögött a dízel aggregátorok...
Más:
Hivatalos: Rob Huff nem lesz a 2020-as WTCR mezőny tagja. -
guftabi96
addikt
A Comtoyou - Cupra kapcsolat is véget ért. Jelenleg azon dolgozik a csapat, hogy Audikat tudjon indítani a WTCR-ben.
Hamarosan megint 14-5 autó lesz a rajtrácson. Bár ennek a sorozatnak 1-2 évnél több élettartama nem maradt véleményem szerint. Szépen a VB/VK-t is eléri majd az elektromos-láz. -
guftabi96
addikt
-
guftabi96
addikt
Ennyi volt az Aston Martin DTM programja.
Lesz az M4 Sporton Norbiról néhány anyag, ha jól emlékszem kedden.
-
guftabi96
addikt
-
guftabi96
addikt
Tassi Attila 2020-ban is a Honda egyik WTCR pilótája lesz.
-
guftabi96
addikt
válasz
Motion_Blur #10878 üzenetére
+ ha valaki RaceRoomozni akar, akkor itt vegyen VRP-t és abból vegye meg azokat a tartalmakat, amikre szüksége van. Így olcsóbban jön ki.
-
guftabi96
addikt
-
guftabi96
addikt
válasz
Motion_Blur #10868 üzenetére
Jövőre lehet megint tanulni a gumikat. Reméljük jó abroncsokat fognak gyártani. A mostani Yokohamákra emlékeim szerint nem volt sok panasz (miután kiismerték őket).
Kristoffersson onboard a 3. versenyről.
21. helyről győzelem. Az az első kör valami elképesztő... kb mint amikor lecsökkentjük az ellenfél erősségét valami autós játékban -
guftabi96
addikt
Számomra meglepetés: 2020-ban érzkezik új Cupra Leon TCR. Azok után, hogy a VW és az Audi is felfüggesztette a TCR projektet, nem gondoltam volna, hogy nem ez fog történni a Cuprával is.
-
-
guftabi96
addikt
Hát én még mindig nem tudom, hogy mit írjak. Hihetetlen. Nálam eltört a mécses.
Biztosan volt, akinek nem tetszett, amit a 2. és 3. futam környékén írtam, de akkor és most is az a véleményem. Ma Guerrieri volt az erősebb, de ez nem számít. Végre egyszer nekünk is szerencsésen alakult valami, szinte el se hiszem ennyi balszerencse után. És ezt a címet egy nagyon erős, konkrétan 2005 óta szerintem a legerősebb mezőnyben sikerült megszerezni.
Hölgyeim és Uraim, a mai napot sporttörténelmet láthattunk.Ne menjünk el egyébként Kristoffersson és Azcona mellett sem. 5. és 6. helyen végeztek az összetettben, messze megelőzve csapattársaikat és nem is éppen a legjobb autókkal.
Mondjuk, ha Azcona Norbival csinálja ezt meg, akkor biztosan már a fejét akarná a magyar közönség. Valljuk be, elég rendesen beleszólt a bajnoki küzdelembe. Persze "sterilen" nézve minden joga megvolt hozzá, hogy üsse Guerrierit. -
guftabi96
addikt
Ez így nem lesz meg
-
-
guftabi96
addikt
válasz
Motion_Blur #10690 üzenetére
Én is erősen gondolkozom rajta, hogy hagyom a f@szba az egészet.
Majd elvolvasom, hogy Guerreri behúzta a címet (egyébként teljesen megérdemelten).
Ma ő volt az, aki bajnokhoz méltóan autózott. -
guftabi96
addikt
válasz
Motion_Blur #10676 üzenetére
Annyira várható volt, hogy valami szopás lesz.
Az viszont vitathatatlan, hogy Guerrieri a 9. Helyről kevesebb, mint 1 kör alatt feljött az első helyre, míg Norbi visszaesett a mezőny hátsó részébe...Most egy páran biztos felébrednek az álomból.
-
guftabi96
addikt
válasz
Motion_Blur #10665 üzenetére
Annyira várható volt, hogy valami történni fog.
Guerrieri mit ment, te jó ég. Na, ez a nem mindegy. És neki is slick volt az első kerekeken.
Mindezt kevesebb, mint 1 kör alatt.. -
guftabi96
addikt
Nagyon nem hiányzott most ez az időjárás
-
guftabi96
addikt
És már nem az első eset az elmúlt -akár 5 évben-, hogy hasonló dolgok történnek a WTCC/WTCR háza táján.
Már eleve az gusztustalan, amit a Lynk&Co csinál. Kb a TCR megcsúfolása.
Saját konteó: részben szerintem köze van ennek is ahhoz, hogy a VW és az Audi is befejezi a WTCR támogatását. Gondolom hamarosan jön a Cupra bejelentése is.Szerintem most kezdődött el a TCR (és egyúttal a WTCR) hanyatlása.
Nem kell majd sok az ETCR-nek, hogy az legyen a fő sorozat. Már 3 autó biztosan van és kötve hiszem, hogy ne lenne ennél sokkal több a későbbiekben.
Közben bejelentették a TCL kategóriát, ami egyfajta belépő szint és az R2 kategóriával sok közös dologgal.
Termelési adatok: Olyan modellek, amelyekből legalább 5000-et gyártottak már
Minimum súly: 1,000 kg
Maximális teljes hossz: 4,200 mm
Maximális teljes szélesség: 1,950 mm
Maximális tengelytáv: 2,600 mm
Motor: Turbófeltöltős, benzines, 1333 cm3-ig
Maximális teljesítmény: 200LE
Hajtómű: Elsőkerék-hajtás
Kevés módosítás a tömeggyártású autókon: Karosszéria és aerodinamikai módosítások (hátsó szárny, splitter, stb.) -
guftabi96
addikt
-
guftabi96
addikt
2020 WTCR
05 April Morocco Marrakesh
26 April Hungary Hungaroring
23 May Germany Nordschleife
06 June Slovakia Slovakiaring
21 June Portugal Vila Real
05 July Spain Motorland Aragon
06 September China Ningbo
18 October South Korea Inje-Speedium
22 November Macau Macau
13 December Malaysia Sepang
Látom sikerült újabb ázsiai versenyt kukázni, biztos itt is tömve lesznek a lelátók -
-
guftabi96
addikt
válasz
Qorthral #10594 üzenetére
A BoP nem fog változni, te szerintem a büntetősúlyokra gondolsz.
Szerintem ez lesz a vége:
1. Müller
2. Guerrieri
3. Norbi
4. BjörkDe igazából az év eleji várakozásaimat messze felülmúlta ez az év, nem gondoltam volna, hogy pont Norbi lesz az, aki 1 hétvégével a vége előtt vezetni fogja a bajnokságot. Nyilván óriási lenne, ha megnyerné a bajnokságot, de én erre kevés esélyt látok. Ettől függetlenül ebben a mezőnyben már a top5 is óriási eredmény, az pedig már a zsákban.
Bármi is lesz a vége, én teljesen elégedett vagyok. -
guftabi96
addikt
válasz
[CS]Blade2 #10586 üzenetére
Attól függ milyen másik csávóra gondolsz
5 futam van még hátra, sok pontot lehet szerezni és bukni is.Sepang eddig nem volt a naptár része, nem tudjuk, hogy kinek fog feküdni.
Meg az egy dolog, hogy kinek fekszik és az egy másik, hogy a súlyok hogy fognak alakulni a mostani hétvége után.Ismerve Norbi szerencséjét és azt, hogy kikkel áll szemben, túl nagy reményeket ne fűzz ahhoz, hogy bajnok lesz.
Én éremben bizakodom, remélem legalább a bronz összejön. -
guftabi96
addikt
válasz
Bozso68 #10577 üzenetére
Na tényleg, ez fel se tűnt.
Hát, nagyon csodálkoznék, ha nem történne valami azon a futamon.
Müllerről tudjuk, hogy mekkora g*ci és idén Priaulx is megmutatta, hogy ha arra van szükség, akkor pont olyan takonygerincű, mint márkatársa... És ezek között lesz Norbi...Shedden autója túlságosan megsérült, számára ennyi volt a hétvége.
-
guftabi96
addikt
Ismét a szokásos szopás, már meg sem lepődök.
Legalabb nem kell nagy reményekkel, izgulva várni Malajziát.
[link] -
guftabi96
addikt
Button már utalt rá korábban is, szóval abszolút nem váratlan: az idei szezon végén elhagyja a SuperGT-t.
Ha jól tudom jelenleg Amerikában él. Én örülnék, ha jövőre az IMSA sportautó bajnokságában indulna egy Honda/Acura DPi volánja mögött. -
guftabi96
addikt
Priaulx-nak sikerült szépen elásnia magát, többszörös WTCC bajnokként, egy ilyen veterántól ez nagyon gáz. És egymás után másodjára csinálja... 0 sportszerűség.
0:54-től nézzétek, 0,25-ös sebességgel.
És még ő van felháborodva -
guftabi96
addikt
OFF, de azt hiszem helye van itt:
Báldi Gergő nyerte a WTCR eSport bajnokságát.
Tudom, sokat szidjuk a WTCR-t, de hála az égnek az eSport bajnokságukat legalább nem valami árkád cuccal csinálják, hanem normális szimulátorral (még ha nem is a legjobb a piacon. (egyébként a R3E nagyon sokat fejlődött az elmúlt időszakban és visszamenőleg is frissítik a régi autók fizikáját)).
Remélem szerveznek neki valamilyen tesztet, ahol vezethet egy TCR autót. -
guftabi96
addikt
[link]
Bemutatták a Mazda 3 TCR-t. -
guftabi96
addikt
[Azért a Cyan-nál is elmehetnek a bús picsába... Ez nagyon nem sportszerű.]
Ha esetleg törölnék később:
Természetesen arról szó nem esik, hogy Priaulx-nak defektje volt, amiről nyilván nem tudott senki rajta kívül és valahogy az is kimaradt a videóból, hogy a második ütközésnél Norbit is lökték. -
guftabi96
addikt
Egyébként, ha valaki azt mondja nekem év elején, hogy Norbi a szezon 3/4-énél vezetni fogja a bajnokságot, akkor biztos kinevetem... erre itt vagyunk.
A bajnoki címben továbbra sem bizakodom, de én így már elégedett vagyok a szezonnal és örülök neki, hogy sikerült azt elérni, hogy a Hyundai beálljon mögé.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 TomaHawk R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 XC 12GB Rampage SHIVA 600W
- Álmodozol egy erősebb gamer élményről? Kamatmentes rèszletre is!
- LG 42C4 - 42" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged