Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dfsz34

    őstag

    Látszik, hogy sokan vettek E-25-t, mert nagyon leesett az ász határ, 1050 alap xp környékére, ami egyenesen sértés ennek a gépsárkánynak, de talán majd belejönnek vagy nem...

    Aki még gondolkodik, annak egy kis segítség. Tegnap mentem vele egy jó kis csatát, ami szerintem kb 80%-ban megmutatja, hogy mit lehet kihozni belőle. Ez az alap xp inkább csak erős közepesnek mondható, 1500-1600-tól kezdődnek az igazán jó csaták vele, de tegnap ez volt a legjobb köröm a 4 ász közül.

    1) Odarohanni a sebességet és kamot na meg a binot kihasználva egy jó passzív scout helyre és ha arra kóborog egy ellenfél, akkor kicsontozni (most ez nem jött be, de általában el lehet csípni valakit). Az öngyilkos rohangászást el kell felejteni ezzel, meg úgy általában mindennel.

    2) Bár pozíciót nem szokásom feladni harc nélkül, de tudni kell, mikor muszáj és itt szintén a sebesség és a kamo a barátunk.

    3) Jelentős ellenséges erőt meg tud állítani ez a tank, ha nem támadnak összehangoltan. Lásd a védekezés szakasz a csatában.

    4) Első lövés mindig láncra menjen, ha van rá mód, leláncolt ellenfél szabad préda. Ha nincs javítója, akkor szerintem semmi nem rakja fel a láncot hamarabb, mint ahogy ez lő.

    5) Gyújtópontokat lőni, ez mondjuk mindenre igaz, csak mióta mindenki használ felszerelést, ezért sem a lánc leszedés sem a kigyújtás nem elég egyszer, az meg már ritkán jön össze, de próbálkozni lehet.

    6) Döbbenet pontosságú ágyú. Sherman barátunk nem kicsit meglepődhetett, hogy hiába menekül be a romos ház mögé, az E-25 kiszedi a rések között, ha kidugja a fejét :)

    7) Közelharc: na most ez amit lehetőség szerint kerülni kell, de ha nincs más mód, nem kell megijedni, segít a brutális RoF, ahogy látható, a 966 hp-s vk3002d-t elég könnyedén kiszedi az E-25 még maradt is némi hp.
    Pár szabály ehhez:
    Ha van -még- arany lőszer, itt az ideje kilőni (hacsak nem papír tank jön szembe), főleg az elején, sebezzen, modult legényt üssön ki, ha lehet
    Van pár tank, pl tigerp, kv4, be lehet bújni az ágyújuk alá és nem bírnak meglőni, csak menni kell velük, nincs GD nekik és elég magasak
    A legtöbb tank viszont meg fog lőni, ezért egy kis távolságot kell tartani, elejét rázni (hátha pattint), fordulni amerre megy az ellen, mozogni kell vele az artyk miatt egyrészt, másrészt a fordulás is gyorsabb. Amúgy nem sok tank van a játékban, ami körbe tudja ezt futni, azok is csak lendületből. Ha sikerül a láncot lekapni, nincs tank, ami álló helyzetből indulva körbefutja.

    Ez egy jó csata, sokat megmutat a tankból, persze biztos kimaradt pár dolog vele kapcsolatban. Az is igaz, hogy van vele szenvedős csata is elég sok, ha az ellenfél koncentráltan támad, ha a saját pl/sk/cz rohamcsapat elhullik és jelentős túlerő jön. Sokat nem lehet ilyenkor kezdeni, a maximális sebzésre kell menni valami jó leshelyről és kb ennyi, de azért a legtöbb csatában lehet vele alakítani valami érdekeset és izgalmasat, ezért kiváló tank ez, az egyedi tulajdonságai és a játék élmény miatt talán a legjobban megéri az árát, szerintem legalábbis. A kreditet is megfelelően hozza. Elmarad pl az SP-től, de a hatos tankoknál messze jobb. Ár/kredit termelő képessége a legjobbak között van, szerintem és a játék élmény gyakorlatilag semmivel nem összehasonlítható (talán az új brit td-k, nem próbáltam még).

    Alig várom már, még 2% és meglesz a BiA és zabáltatok velük csokit is, na az lesz egy brutális RoF és pontosság és a látótáv is elég jelentős buffot kap így.

    [link]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák