Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dfsz34

    őstag

    válasz Chris0321 #5590 üzenetére

    Nekem a skillek,perkek esetében ezek a fontossági sorrendek és miért:
    Mondjuk annyi, hogy ezek harcoló tankra vannak (pl is3), egy TD-re némileg másokat tennék:

    hatodik érzék: számtalan esetben mentett már meg, főleg nagy tierben van néhány tanknak böszme nagy a látótávolsága, enélkül fogalmam sem lett volna, hogy spotoltak és már kapom is az áldást (még ezzel is előfordult, hogy hamarabb meglőttek, de a váratlan arty lövést eddig legalábbis mindig elkerültem így, artynak nem elég 3 másodperc a pontos célzáshoz és ha mégis kapásból lő, akkor eddig még mindig mellettem durrant)

    BIA: ez az egyetlen tulajdonság, ami csökkenti töltési időt, ja és mellette javít mindenen, "+2,3% bonus to view range, radio signal range, rate of fire, accuracy, aim time, acceleration, turn rate, turret traverse" és "+5% bonus to repair, camo and firefighting"
    Na most, ugye, innentől nem kérdés. Nekem a harcoló tankoknál a legfontosabb a töltési idő és a célzási idő, mert a sebzést minél gyorsabban kell kiosztani

    snap shot: kisebb a célzási pontatlanság, ha forgatod az ágyút (kisebb a kör), hasonlóan a BIA-hoz, ha harcol a tank, nagyon nem mindegy, mennyire pontosak a lövések, még közelharcban is fontos

    javítás: fontos és jó dolog, hogy ez azonnal segít, mert amennyi százalékod van, arányosan annyit javít. De én nem értékelném túl, a BIA szerintem fontosabb, ráadásul amíg nincs meg a 100% javítás mindenkinek, addig is lehet kis javítókészletet vinni, csak 3e credit és ha nagyon kritikus a helyzet, akkor 2 sec alatt kijavítom a lánctalpat és már menekülhetek vagy mehetek lőni, már nagyon sok tankot elkaptam így, akik azt hitték, hogy letalpalnak aztán kényelmesen kilőnek, aztán volt a fejvesztett menekülés, amikor szinte azonnal mentem tovább és pofán lőttem őket, de meg kell gondolni, mert csak 1x lehet bevetni, igaz van nagy javítókészlet is, azt is oda kell rakni, mert az is javítja az időt már akkor is, hacsak ott van nem kell felhasználni, de amúgy az 20e credit, azt soha nem használom csak lánctalpra, annyit nem ér,

    kuplungégetés: a manőverezés életbe vágó, érdekes, hogy érzetre sokkal többet javít, mint ami a % alapján következne, bár olvastam, hogy lehet, hogy hozzáadódik, nem megszorzódik, ezért javít többet, passzolom, de érzésre nagyon hasznos, mikor is3-al rendkívül fordulékony vagyok, sokszor mentett már meg egy villámgyors forduló

    álcázás: ez szintén fontos lehet, mert igaz harcoló tank, de az nem jelenti azt, hogy nem sniperkedhet néha és pár szabad lövés mindig jól jön

    innentől a többi tulajdonságot úgy kell kiválasztani, hogy mi az ami leginkább történhet a tankkal, tűzoltás, ha gyakran tüzet kap, ha gyakran robban, akkor a biztonságos lőszer elhelyezés

    TD-nél annyiban mások a prioritások, hogy ott a recon fontos a parancsnoknak, meg az álcázás talán még a javításnál is fontosabb

    Van egy olyan trükk is, hogy berakják a mentor-t a parancsnoknak és így gyorsabban fejlődik a legénység, aztán lecserélik a mentort másra később, de ez leginkább arannyal működik, hogy ne legyen szint veszteség a cserénél

Új hozzászólás Aktív témák