Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joergie

    őstag

    válasz Zizi123 #246764 üzenetére

    Amit tapasztalsz, az a lövedéksebesség következménye. Van mondjuk egy tankod, legyen az a kv2, aminek 820m/s a kezdő lövedéksebessége AP és HE lövedékkel. Amikor Mondjuk malinovkán caplatsz fel a hegyre, és mondjuk tőled 200m-re levő pontra célzol, akkor számol neked egy lövedék ívet, mivel a lövedéket húzza a gravitáció. Ez neked egyenes lövedékútnak tűnhet, de valójában egy parabolaív-szakasz, ahogy az artiknál is(mivel nekik elég alacsony lövedéksebességük). Amikor feljebb célzol a dombon felfele menet, és a levegőbe célzol a domb után/fölött, akkor úgy érzékeli, hogy a pálya szélére, láthatatlan falára célzol, ami tegyük fel 1km-re van.
    Na ekkor erre a pontra számolja a parabolaívet, viszont ehhez ugyebár feljebb kell célozni, és ha kikapcsolsz ilyen jópofa lövésanimációkat (ágyúrángatást, füstöt), akkor látszik is a lövedéken, hogy nem egyenes úton halad, hanem először a célzott ponttól feljebb indul, majd "fittyed".
    Ezért nehézkes pl hegynek fölfele lőni ellent alacsony lövedéksebességű ágyúval/lövedékkel, míg pl egy leopard1 1500m/s kezdő lövedéksebességével kb semmi gond nincs, mert ha messzebbre célzol, még mindig elég közel van az a parabolaiív-szakasz az egyeneshez.
    Szóval amit te szeretnél, az az, hogy TE mondhatsd meg a rendszernek, hogy hol van az a pont a térben, ahova te szeretnéd, hogy számolja a lövedék útját, pl a hegy egy adott pontja fölött 3méterrel, egy bokorba, ahol pl szerinted van egy tank, csak nincs spottolva..... Sajnos erre egyelőre nincs lehetőség.

    Javaslom menjél egy pár kört lowtier(6 és alatta) trollágyús tankkal, és lövöldözz ellent távolról, és sniper módban nézd a lövedék útját, hogy ez a mechanizmus így megérkezzen a gyakorlatban is.

    [ Szerkesztve ]

    Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

Új hozzászólás Aktív témák