Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FoxiestFox

    félisten

    válasz Chabe89 #19021 üzenetére

    Ez egy aranyos gyermeki gondolat (picit naiv, but that's ok :D ), egy ponton szerintem hibás: nem teljesül az a feltétel, aminek egy valóban véletlenszerűségre bízott rendszerben teljesülnie kell - hogy többnyire ugyanabban az arányban találkozz meccsenként gyengébb képességű játékossal, és ugyanabban az arányban legyenek jelen az átlagos és jó játékosok is.
    Itt nemcsak hogy ez nem teljesül, de rendkívül éles különbségekről beszélek, mikor egyik napról a másikra, vagy egyik óráról a másikra átlagos csapatokat kapsz, ahogy kéne, majd pedig botszerűeket nagyon sokáig folyamatosan. Ennek a valószínűsége mint írtam, random gyakorlatilag elenyésző, és vélhetően egyszerűen az áll a háttérben, hogy "szintez" a matchmaker. Ami nem lenne baj! CSGO-ban is és ki tudja mi mindenben szintez, csak ott nem rágod le a saját fejed tőle.
    Ez nem csak rankedben, randomban is megvan kicsiben. Gyakorlatilag minden esetben, mikor a wr-em elkezdett ugrásszerűen emelkedni, volt egy határ, amin felül mm azt mondta: ok, ennyi elég lesz, most pár napig botokkal játszol. Nincs kivétel, tökmindegy, mennyire jó játékosokkal vagy divben, nem fogtok nyerni.
    Átlagsebzésnél ugyanez. Mikor elkezd a meredeken emelkedni, egy idő után észreveszed, hogy hmmmm, nem gyújt, pattog, overpenel, olyanokat kapsz, amiket nem szoktál, stb.

    "Valószínű a WG direkt dobál, be mellétek sz@r játékosokat, hogy ezzel is szivasson. Mert ők termelik ki azt a rengeteg idiótát akikkel nap mint nap találkozunk Szentpéterváron föld alatti laborokban."
    Kétlem, hogy a szívatás a cél, egyszerűen csak az, hogy a userbázis statszinten valamennyire homogén legyen, és a totál agyatlanoknak is legyen valami sikerélménye.
    Újabb konteó: szerintem a detonation pontosan erre való. Nagyon érdekes, hogy 10 esetből 9-szer kulcsjátékost detonál ki kulcspozícióból kulcspillanatban.

    Ha csapatjátékot akartok lépjetek be egy komoly klánba, vagy barátkozzatok meg a gondolattal, hogy randomba ez így működik.
    Hm? Én nem csapatjátékot akarok elsősorban... az következne abból, hogy randomban az esetek többségében ne 10 bot és 2 korrekt játékos játsszon egy csapatban 10 korrekt játékos és 2 bot ellen, hanem úgy kb egyforma arányban legyenek jelen. Rankedben ez csak álom, mint írtam, szét kell húzni az adott időintervallumon, ott nem nagyon lehet ezzel mit csinálni.

    Ranked grindról leírtam mindent, ez az én elképzelésem, nem kívánom beállítani abszolút igazságként, egyszerűen csak kézenfekvő, hogy így működik a dolog, mert így célszerű (és sajnos végletesen szar) megvalósítani, mezei logikai érzékkel, nem törődve a user experience-faktorral, én is így alkottam volna meg.

    Btw aki fizet a játékért annak biztosítani kéne a gyorsabb előrehaladást?
    Pontosan így van. Ha a prémium hajóknak biztosítják az OP-ságot, sok esetben az undorító OP-ságot, legyenek szívesek ezt is.
    Ne kelljen a bad-bad-bad-bad ratinges Pensacolás, Maas-os idiótákkal szopnom rankeden egy egész napot (és nem a tegnapi volt az utolsó, vélhetően.
    Nekem nem ez jut eszembe a premium experience-ről. ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák