Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rup1u5

    nagyúr

    válasz proci985 #53614 üzenetére

    Így néz ki a hátlap. A két anyacsavar a VRM vizesblokk lefogatója.

    Most újra elkezdtem akörül vizsgálódni miközben figyeltem a monitoron a hőmérsékleteket. Ahogy jobbról a 3. kis feketére rátettem az ujjam, rögtön 3-4 fokot esett a VRM1 hőmérséklete! 74-ről 70-re. Ha erősen fújtam akkor 67-ig is sikerül lenyomni. Ez történelmi léptékű felfedezés uraim! :DDD Valahol ott vagy az alatt talán a nyákon lehet a szenzor. Felbordáztam hát az összeset és elővettem a slim ventimet amit még a cm690-ben aplikáltam oda.
    Ez lett belőle:

    Az idle hőfokok is javultak 4-5 fokot. [előtte] [utána].

    De sajnos ez sem az igazi mert stress test alatt ugyan úgy felmegy 110°C-ra VRM1 és ott throttling miatt áll csak meg. :(

    VRM2 viszont sokat javult stress test alatt is de hát nem ez volt a cél ugye.
    Olyan mint ha az a VRM1 szenzor valahol a nyáklapban lenne vagy nem tudom. Semmilyen borda nem javított rajta viszont akkor meg miért esett 4-5 fokokat is mikor csak a hideg ujjamat tettem rá a kis fekete ic-re a hátlapon? :F

    (#53615) BMW001:
    Tudom de nagyon meg akarom már találni azt a K**** szenzort!
    Így hát úgy döntöttem hogy próbának minden bordát kap ami forró a lapon!
    Következő szétszerelésnél úgy is leveszem az összeset.

    [ Szerkesztve ]

    Why don't you knock it off with them negative waves!

Új hozzászólás Aktív témák