Hirdetés

Hirdetés

  • Decadent - Az őrület határán

    gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.

  • Amazon Fire TV Stick 4K Max

    lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...

  • Színpadon a hardverzenekar

    ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.

Új hozzászólás Aktív témák

  • PROTRON

    addikt

    válasz biker #9762 üzenetére

    Viszont elméleti eszmefuttatás.
    Mivel nincs rákötve időjárás figyelő senkinek sem a rendszerére, ezt előre predesztinálni nem lehet hogy a következő 1 percben mennyi kW-ot tud betáplálni a napelem.
    Csak utólag tudja a rendszer figyelni, hogy az elmúlt 10 secben 11kW helyett csak 6-ot adott a napelem, a többi 5-öt a hálózatból vette fel.
    Vagy tévedek?

    Tehát ez alapján a kismegszakítók leoldásától tudja megvédeni a felhasználót, de 1-1 pillanatra elő fog fordulni hogy épp a fizetős áramot fogyasztja.

    Ezt csak azért írom így be, hogy biztosan ne legyenek meglepetések.
    Nem kritikaként fogalmaztam meg, mert amúgy egyetértek hogy ilyen alacsony bekerülési költség esetén ez az optimális irány a jelenlegi elektromos autók felvételi adatait figyelembe véve.
    Valamint én azért továbbra is azt tanácsolom hogy a mért főelosztótól legalább 5x6-os kábel legyen kihúzva a töltőig, hogy ne kelljen 5 év múlva falat vésni.

    Az a helyzet hogy a töltő berendezések közötti gyártmányok megbízhatóságával én kevésbé vagyok tisztában.

    Azt tudom hogy EON-tól nagyon veszélyes dolog töltőt venni.

    Konkrét példa:
    egyik budapesti autószalonban (már lezárult a bírósági per, így már szabad nyilatkozni) a 22kW-os EON-tól rendelt és EON által gyártatott és EON által beüzemelt autótöltőben belül vezeték bekötési hiba miatt túlmelegedésből induló zárlat és így belső tűz keletkezett.
    3 külön igazságügyi műszaki szakértő mondta ki egyértelműen hogy a tűz a gépegységen belülről indult ki és hogy gyártási hiba, kötési hiba okozta. Le is modellezték a tűzkialakulását, szimulációval.
    A tűzoltóság is a helyszíni bejárás alapján készült, fotókkal igazolt jegyzőkönyvben kijelentette, hogy a tűzeset forrása az elektromos autótöltőn belül volt. A fotókon is bejelölték hogy milyen nyomok bizonyítják ezt.

    Mivel közel volt a kukatároló(ami szintén leégett), az EON lefizetett egy "mérnököt" hogy mondja ki, a kukába dobott cigaretta csikk okozta a tüzet.
    Bíróság EON-nak adott igazat....szembemenve a tűzoltósággal és 3 igazságügyi szakértővel, akik közül az egyiket maga a bíróság kérte fel.

    Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

Új hozzászólás Aktív témák