Hirdetés
- Milyen SSD-t vegyek?
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Bambu Lab 3D nyomtatók
Hirdetés
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PROTRON
addikt
Viszont elméleti eszmefuttatás.
Mivel nincs rákötve időjárás figyelő senkinek sem a rendszerére, ezt előre predesztinálni nem lehet hogy a következő 1 percben mennyi kW-ot tud betáplálni a napelem.
Csak utólag tudja a rendszer figyelni, hogy az elmúlt 10 secben 11kW helyett csak 6-ot adott a napelem, a többi 5-öt a hálózatból vette fel.
Vagy tévedek?
Tehát ez alapján a kismegszakítók leoldásától tudja megvédeni a felhasználót, de 1-1 pillanatra elő fog fordulni hogy épp a fizetős áramot fogyasztja.Ezt csak azért írom így be, hogy biztosan ne legyenek meglepetések.
Nem kritikaként fogalmaztam meg, mert amúgy egyetértek hogy ilyen alacsony bekerülési költség esetén ez az optimális irány a jelenlegi elektromos autók felvételi adatait figyelembe véve.
Valamint én azért továbbra is azt tanácsolom hogy a mért főelosztótól legalább 5x6-os kábel legyen kihúzva a töltőig, hogy ne kelljen 5 év múlva falat vésni.Az a helyzet hogy a töltő berendezések közötti gyártmányok megbízhatóságával én kevésbé vagyok tisztában.
Azt tudom hogy EON-tól nagyon veszélyes dolog töltőt venni.
Konkrét példa:
egyik budapesti autószalonban (már lezárult a bírósági per, így már szabad nyilatkozni) a 22kW-os EON-tól rendelt és EON által gyártatott és EON által beüzemelt autótöltőben belül vezeték bekötési hiba miatt túlmelegedésből induló zárlat és így belső tűz keletkezett.
3 külön igazságügyi műszaki szakértő mondta ki egyértelműen hogy a tűz a gépegységen belülről indult ki és hogy gyártási hiba, kötési hiba okozta. Le is modellezték a tűzkialakulását, szimulációval.
A tűzoltóság is a helyszíni bejárás alapján készült, fotókkal igazolt jegyzőkönyvben kijelentette, hogy a tűzeset forrása az elektromos autótöltőn belül volt. A fotókon is bejelölték hogy milyen nyomok bizonyítják ezt.Mivel közel volt a kukatároló(ami szintén leégett), az EON lefizetett egy "mérnököt" hogy mondja ki, a kukába dobott cigaretta csikk okozta a tüzet.
Bíróság EON-nak adott igazat....szembemenve a tűzoltósággal és 3 igazságügyi szakértővel, akik közül az egyiket maga a bíróság kérte fel.Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen SSD-t vegyek?
- OTP Bank topic
- Mini-ITX
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Diablo IV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen