- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Azonnali fotós kérdések órája
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
ma Az FDA viszont csak olyan eszköz használatát javasolja, melynek orvosi képességeit bevizsgálta.
-
PlayStation 5-re is megjelenik a Slime Rancher 2
gp A játék korai kiadása eddig csak PC-re és Xbox Series X/S-re volt elérhető.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hexagon
csendes tag
#include<stdio.h>
#include<stdlib.h>
#include<math.h>float sqr(float n) {return n*n;}
float rnd() {return (float)(rand()%10000)/10000;}float transmit_term =M_PI/2;
float reflect_term =M_PI;struct complex {float x,y;};
void add_complex(complex *complex_num,float phase) {complex_num->x+=cos(phase);complex_num->y+=sin(phase);};
float complex_amplitude(complex *complex_num) {return sqrt(sqr(complex_num->x)+sqr(complex_num->y));}
int x,i;void quantum_eraser()
{for(x=0;x<300;x++)
{
int photon_counter=0;for(i=0;i<400;i++)
{
float phase_a=M_PI*2*rnd();
float phase_b=M_PI*2*rnd();
float d1_distance=1234;
float slit1_x=230,slit2_x=280;
float wavelength_idler=M_PI/3.0,wavelength_signal=M_PI/1.5;
complex amp_d0,amp_d1;
amp_d0.x=amp_d0.y=amp_d1.x=amp_d1.y=0;float d0_distance=sqrt(sqr(x-slit1_x) + sqr(1000));
add_complex(&_d0,phase_a + d0_distance*wavelength_signal);d0_distance=sqrt(sqr(x-slit2_x) + sqr(1000));
add_complex(&_d0,phase_b + d0_distance*wavelength_signal);add_complex(&_d1,phase_a + d1_distance*wavelength_idler + 2*transmit_term + reflect_term);
add_complex(&_d1,phase_b + d1_distance*wavelength_idler + transmit_term +2*reflect_term);if(sqr(complex_amplitude(&_d0)/2)>rnd())
if(sqr(complex_amplitude(&_d1)/2)>rnd())
photon_counter+=1;
}
pixel(x,300-photon_counter,255);
}
}
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FÜLhallgatók
- BMW topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Gyúrósok ide!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...