Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #82860288

    törölt tag

    válasz HellGreg #118082 üzenetére

    Amikor lemondtam a tévét bő másfél éve, akkor 3x ígértek szerelőt, internetet / modemet is ellenőriznie kellett volna, de egyszer sem jött. Akkor bevittem egy üzletbe a dobozt és elmeséltem mi történt és hogy majd lesznek szívesek levonni a számlából a covid tesztet, ha már azt reklámozzák, hogy otthonról mindent kényelmesen el lehet intézni, a pasi 5 perc alatt szó nélkül elintézett minden papírmunkát míg nézte az ökölbe szorult arcomat. :DDD
    Rá pár napra hívtak, hogy küldenek szerelőt, mondtam, hogy már nem kell, mert elintéztem személyesen, akkor pár perc csend és tanakodás és kapcsolás után mondták, hogy de mindenképpen jön majd szerelő és megnézi a netet.
    Jött, megnézte, kábelt cserélt, kedves volt és elnézést kért.
    Valahogy az üfsz-szel borzasztó nehéz szót érteni, de a szerelők eddig rendesek voltak.
    De azt ott akkor nem értettem, hogy amikor egy 430 lakásos társasházban lakom, ahol akkoriban naponta 2-3x jött szerelő a házhoz, miért nem tudtak felcsengetni én meg leszaladni a dobozzal a kezemben.

    [ Szerkesztve ]

  • nicu71

    addikt

    válasz HellGreg #118082 üzenetére

    ősszel anyámnak boxot igényeltünk,lecserélendő a mediacardot.Nem is akarom részletezni mennyi bosszuságom volt. 1 honapig kellett várni,közben féligmeddig érvényesitették a szolgáltatást /hogy többet kelljen fizetnünk,de ezt utána sikerült lereklamálni és kaptam kártérítést.Szerelő 3dik időpontra tudott csak kijönni ,úgy hogy egész nap otthon dekkoltunk,és hol anyaghiányra ,hol elfoglaltságra hivatkozva nem tudott kijönni.Cirka másfél hónap megrendeléstől beüzemelésig
    Na csak sikerült részletezni,de ezek csak a főbb motivumok voltak :((

    "-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

Új hozzászólás Aktív témák