- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- GoPro Topic
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
- OLED TV topic
- Milyen egeret válasszak?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- HTPC (házimozi PC) topik
Hirdetés
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Akciófigyelő: Ingyenes GOG-on a Shadows: Awakening (PC)
gp Ha valakinek kimaradt volna eddig a játék, az most pótolhatja a nemrég indult ajánlatnak köszönhetően.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
vigyory71
tag
válasz
AtHoS #105084 üzenetére
Nem nézik meg a logokat. Kamuznak. Én ugyanezzel a hibával jelentettem be a fehér CB-met. 6-8 óránként újraindult. Halálos magabiztossággal állította az ügyintéző, hogy ő bizony nem lát semmi gondot. Én ugyan nem offline, hanem telefonvonalban voltam vele, és kértem, hogy akkor most legyen kedves olvassa fel, mit lát a logokban. Én is nézem vele együtt.... (egyértelműen ott voltak benne az összes reboot nyomai) Őőőő... kapcsol egy szakértő kollégát....
A szakértő kollégának is elővezettem, hogy mi a gondom, és hogy a kollégája állítja, hogy nem lát elvileg problémát. Megnézné legyen kedves a logokat, és elmondaná, hogy mit lát?Hát valóban... vannak újraindulások....
Na, és ez akkor így feature, vagy bug? Ez a normális működés?
2 nap múlva itt volt az új, csere CB.Amikor a telefonos visszahívást kapod, hogy ők nem látnak semmit, és lezárnák, akkor ott van lehetőséged, arra, hogy azt válaszold, NEM, A HIBA MÉG FENNÁLL!
Ha elfogadod, hogy ők nem látnak hibát, akkor simán leszarják, hogy van kínod, vagy nincs. A hibajegyek lezárása fontosabb, mint a probléma tényleges megoldása. Nem ítélem el őket, mert ezt várják el tőlük is. A lezárt, "megoldott" hibajegy alapján mérik, értékelik őket. Nem pedig az ügyfél elégedettsége alapján.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Milyen légkondit a lakásba?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- E-roller topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kedvenc zene a mai napra
- További aktív témák...