Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gubek-Einste

    Topikgazda

    válasz Gubek-Einste #44099 üzenetére

    A net hiba fejleményei:
    Szombaton hajnalban volt ismét egy hibás időszak (ismét csak 2 óra hosszúságban) de ezt nem jelentettem be mivel reggel elfejtettem, később pedig nem volt eszemben. Aznap több nem volt már.
    Vasárnap hajnalban ismét egy, reggel jelentve de kérték ha ismét lesz akkor "akció közben" jelentsem, délelőtt ismét de az automata már mondta is, hogy gond van így SMS értesítéssel zártam a bejelentési szándékot. Este ismét, jelentve, majd javítják szöveggel.
    Hétfőn hajnalban is volt, jelentve, dél körül is volt egy, délután/este esetben nem vagyok biztos, lehet, hogy volt és lehet, hogy nem.
    Kedden aztán teljes volt a dolog, reggel ébredéskor kezdődött a két órás periódus, 11 órakor komolyabban szakadt, HGW újra indítás is kellett, délután is volt egy ilyen, majd egy két órás szakasz ismét.
    Szerdán és azóta sem volt egy sem.
    Még múlt pénteken keddi javítást ígértek amit be is tartottak, pedig korábban telefonon többször is javítottnak minősítették a hibát de legalább minden bejelentést azonnal felvettek hibára, nem akadékoskodtak. Kérhetnék kötbért a 72 órán túli javítás miatt mert 5 és fél napig (első bejelentéstől számítva) voltak hibák de mivel keddet kivéve nagyjából használható volt a net így nem erőltettem a dolgot. Természetesen a telefon (a keddi két újra indításos esetet kivéve) és a tévé használható volt végig.

    Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

Új hozzászólás Aktív témák