Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rita7107

    aktív tag

    válasz Toth_Jani #131744 üzenetére

    Amennyiben ügyfélszolgálatos vagy, segíts nekem!
    2x hívtam a 1270-et. 2x nézték meg a problémámat, 2x jött ki a szerelő, 1x jelentkezett a szerelőnél is a hiba (a másik hozzám képest is analfabéta volt -vezetékes távközlés-technikai műszerész a végzettségem-), mind a 2x lezárták a munkalapot úgy hogy nincs probléma a lakáson belül. a 2. szerelő, azt hazudta a képembe, hogy tovább jelentette a hibát a központba, mert az "utcai" vezetékkel van a probléma. Amikor panaszt tettem a 1270 megfelelő menüpontjában az ÜF. kolléga 3x is belső vizsgálatot akart végeztetni. Nem értette hogy nem a lakáson belül van a hiba. Nem értette hogy 2 szabadságom elment azzal hogy jöjjön valaki "megcsinálni", amit végül nem csináltak meg. A 3. szabadságot nem szeretném beáldozni, mert nincs mit felhasználnom.

    Ilyenkor mit tegyek???
    Váltsak szolgáltatót???

Új hozzászólás Aktív témák