Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BaLee

    addikt

    Ez a hibabejelentős dolog hogyan "működhet" ennyire sz@rul egy ekkora szolgáltatónál?

    Csütörtök környékén weben bejelentettem egy hibát, ott az oldal kiírta, hogy köszönjük, megkaptuk a bejelentését, de se egy hivatkozási szám, sem azóta egy email, hogy kösz csórikám, vizsgáljuk, semmi...

    Telekomnál ez úgy néz ki, hogy a tök jól működő robottal végigmész egészen a vonalvizsgálatig, ha valami rossz, már kapod az sms-t a hibáról, hogy követheted a hibabejelentésed státuszát, következő munkanapon reggel hív a teknikus, hogy már úton van, neked mikor lenne jó, kapod az ajándék perceket vagy netet a hiba miatt ha Telekomos vagy itt meg semmi. Azért ez vicc.

Új hozzászólás Aktív témák