- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- HP notebook topic
- Steam Deck
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen videókártyát?
- Logitech Z906
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
DooDoo21
csendes tag
Sziasztok!
Lehet másnak is van/volt hasonló problémája, kicsit sok lenne visszaolvasni, de reménykedem, hogy lesz valakinek vmi ötlete. Most már több mint egy hónapja nap közben nagyon sokszor használhatatlan az internet, ami elég problémás azt nézve, hogy a párommal mindketten itthonról dolgozunk, és sokat vagyunk hívásban (főleg a párom, aki online ad órákat). Naponta nagyon sokszor lesz packet-loss-os a kapcsolat, az alábbi ping-plotter képen jól látni, hogy mi a helyzet sokszor:
Legalsó a modem pingelés eredménye, látszik, hogy a modem felé is megnő a latency amikor az internet felé nagy a packet loss. Ebből valami olyasmire következtethetnénk, hogy a modem hang-el be valamitől, viszont már 4-szer volt kint Vodafone technikus (az utolsó ma, a modem újreindításkor), és 2x cseréltek modem-et, így valszeg azzal nincs probléma.
Általában amikor bejelentem a hibát a telefonos ügyfélszolgálaton, akkor be sem tudnak lépni a modembe távolról, vagy csak nagyon lassan érik el ők is.
A lakásban már cserélték a coax elosztót ami a beltéri egységhez viszi még a kábelt, máshová nem megy coax, és ki is lett iktatva minden más elosztó és leágazás.
A mai technikus annyit csinált (ma már nm cseréltek modemet), hogy kinn a lépcsőházban átdugta a hozzánk jövő kábelt egy másik portba. Jelszintet nézett, azzal szerinte nincs gond.
Modem újraindítás után amúgy kb 1 óráig jó szokott lenni a kapcsolat, de aztán lassan egyre rosszabb.Alább a jelszintek a modemből, akkor amikor épp rossz a net:
A lakásban amúgy az alábbi módon van kialakítva a hálózat:
A fenti kiosztással több mint 3 évig semmi probléma nem volt.Most már úgy tesztelem a kapcsolatot, hogy a modembe semmi kábel nem megy, ki van iktatva a switch és a powerline, hogy ne tudják azt mondani, hogy azok kavarnak be vmit a kábelen. Így most minden eszköz wifin csatlakozik, az alábbi módon:
Bármi ötletért, segítségért nagyon hálás lennék.
Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!