Hirdetés
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- TCL LCD és LED TV-k
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- RAM topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Raspberry Pi
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Hirdetés
-
Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
ma Csalódhattak, akik arra vártak, hogy drasztikusat változik a tízéves Apple Watch. Viszont így is ez lett talán a legjobb évről-évre frissítés az óra történetében.
-
Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
gp A PC-re és konzolokra szánt alkotás jövő hónap közepén érkezik.
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Ishi.
aktív tag
válasz Synthwave #574 üzenetére
Kicsit más; ~20 éve történt, de a mai napig tisztán él a kép; este elindítottam a Duke3D shareware telepítést, oszt amikor éppen kászálódom ki a kádból, meghallom az első MIDI-hangokat és a gép elé teleportálás után much awe.
Na ilyeneket mán nem fogok átélni soha, az biztos. Nyilván a kor miatt is, de a játékiparnak is van benne komoly szerepe.Ez sajnos nagyon így van Egy időgép segítségével visszaugranék egy olyan időbe, ahol az általános iskolai számtechtermekben a Build engine varázsolta el az ottaniakat. A 90-es évek/90-es évek vége szerintem mindig is a játékipar aranykorszaka lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Termigáßor
aktív tag
válasz Synthwave #574 üzenetére
Omg! Ez tényleg tl;dr lett...
Nade azért végigolvastam
Viszont, most csak egy kis falra van időm.Ezek szerint nem csak kb.,
hanem pontosan egyidőben kezdtük
az FPS gémelést, ugyanazokkal a
játékokkal és szinte ugyanolyan konfiggal.
(386DX40 / Triedent fél megás / 4MB RAM / 210MB Conner vinyó + 14"-es Targa szemrontó)A gémer biónk is sok ponton egyezik,
azzal a különbséggel, hogy sosem indultam versenyeken.
Viszont vertem el versenyzőket időnként
(egy barátomnak LAN kávézója a volt a CS1.5-ös időkben)Köszi a részletes visszatekintést,
tényleg olyan időket idézel,
amik nem térnek vissza már talán soha.Megvettem a QL-ot, toltam pár FFA-t és duelt.
Belőttem a sens-t, elkezdem ráérezni a mozgásra,
és bizonyos fegyverek esetén tudom már kamatoztatni
az UT-s tapasztalataimat is.
Pl.:
lg == link secondary, csak erősebb és messzebb visz
rg == sniper/lightning, csak erősebb, de lassabb a reload
rl != rl, de erre nem kellett átszoknom, mert a Q3-ban tanultam meg a rakétavetőt (multiban) használni anno.
gl != flak secondary, konkrétan nem tudom még támadásra használni
sg == flak primary, csak instant hit
pg == link primary, csak sűrűbben lő
mg == minigun, csak gyengébb vagy assault rifle, csak erősebb és pontosabb
gauntlet != shieldgun/hammer sajnos... kb egy kesztyűs arcon csapás a lórúgás helyettViszont a pályaismeret elég gyér, és a változó weapon switch speed eléggé zavar.
Pl.: ha először lövök rail-el akkor marha lassan tudok váltani lightningra, fordítva viszont gyors :S
Értem én hogy azért, mert a rail gunnak hosszabb a reload ideje, csak nem szeretem...De ami nagyon hiányzik az a HRTF hangzás a soft openal driverrel, amit Q3, UT2004 és UT3 alatt is használok. Enélkül egyszerűen nem hallok függőleges irányban.
Addollak majd (mi a nicked?), de most egy sürgős meló miatt nem tudok gémelni pár hétig.
Jobbára ártalmatlan...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen