Hirdetés

2018. december 14., péntek

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  The Elder Scrolls VI

Hozzászólások

(#1) Vistaboy


Vistaboy
(PH! nagyúr)

Sziasztok.

Az E3 2016 rendezvényen a Bethesda Studios vezetője, Todd Howard megerősítette, miszerint már folynak a The Elder Scrolls VI munkálatai. Azt is hozzátette, hogy "még nagyon messze van", mire érdemben tudnak bármit is mondani róla, mindenesetre annyi már bizonyos, hogy készül a játék.

Az idei E3-on a Bethesda vezetője újra megerősítette, hogy a stúdió három nagy címen dolgozik, és most már azt is tudjuk, hogy ezek közül az egyik a The Elder Scrolls VI lesz. Sajnos valószínűleg ezzel fognak legutoljára foglalkozni, vagyis a három játék közül ez fog legkésőbb megjelenni. Ennek ellenére nagyon jó hír ez önmagában is, hiszen sokan repesve várjuk már a valódi folytatást, nem pedig a kártyajátékra és a MMO-ra vagyunk kíváncsiak.

Egyelőre ez minden, amit biztosan tudni lehet a játékról, de a célplatformok tekintetében szinte biztos, hogy - hacsak addig ki nem jönnek az újabb generációs konzolok - XBOX One-ra, PS4-re és PC-re is elkészül. A játékmotorról sincs hír, viszont annyi már biztos, hogy a The Elder Scrolls V: Skyrim kap idén egy ráncfelvarrást (Skyrim: Special Edition), amiben alaposan feljavítják a grafikát, valamint konzolokon is engedélyezik a modok használatát. A TES VI tehát minimum ezzel fog érkezni, de szerintem amire megjelenik, bőven írnak hozzá vadonatúj motort, az új hardverek kihasználása miatt.

Várjuk szeretettel. Remélhetőleg lesz minimum olyan hosszú, mint a Skyrim a kiegészítőkkel. :)

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#2) Vistaboy


Vistaboy
(PH! nagyúr)

Minden, amit eddig tudni lehet a The Elder Scrolls VI-ról

Bár már nem a legfrissebb, mégis sok érdekesség van a cikkben. Többek között utánajártak az előző epizód fejlesztési adatainak. Ebből kiderült, hogy a Skyrimet egy 100 főből álló csapat készítette, ami az eddigi legnagyobb volt a Bethesdánál. Ezzel szemben az olyan cégek, mint például az EA, akik évente adják ki az újabb AAA-játékokat, ezer főt foglalkoztatnak egy-egy projekten.

Ebből az következik, hogy - hacsak nem duplázta meg a Bethesda az elmúlt pár évben a fejlesztőcsapatot -, a The Elder Scrolls VI legkorábban csak akkor válhatott aktív projektté, amikor októberben a Fallout 4 aranylemezre került. Ám ezt követően a Bethesda Game Studios fejlesztőinek egy része továbbra is a Fallouttal fog törődni, előbb a hibajavításokkal, majd a DLC-kkel. 2016-ban több ilyen tartalmat is terveznek kiadni hozzá. Mindebből az következtethető ki, hogy - figyelembe véve az előző részek fejlesztéséhez szükséges időt - a The Elder Scrolls VI-ról legkorábban 2019-ben kaphatjuk meg az első konkrét ízelítőket.

Ami a helyszínt illeti, legtöbben Argoniára tippelnek, mint lehetséges játéktérre. Az összes eddig megjelent Elder Scrolls epizód más-más tartományban játszódott. A Daggerfall High Rockban és Hammerfellben, a Morrowind Vvardenfellben, az Oblivion Cyrodilban, a Skyrim pedig Skyrimben. Mindeddig egyetlen olyan játék volt, amiben Tamriel teljes területét bejárhattuk, mégpedig az 1994-ben megjelent The Elder Scrolls: Arena.

Ami eddig kimaradt, az Valenwood, Elsweyr és Black Marsh (Argonia), de vehetjük Morrowindet is, hiszen a Morrowind című játék nem az egész tartományt ölelte fel, csak egy szigetet. Egyesek szerint még az is megeshet, hogy az új játék neve Skyrim 2 lesz és ott folytatja majd a sztorit, ahol abbamaradt, de ennek kevés az esélye. Ami a címet illeti, legtöbben úgy vélik, hogy The Elder Scrolls VI: Argonia lesz a játék címe. A másik dolog, ami biztos lesz a TES 6-ban, az, hogy valószínűleg ott is lehet - kell - majd építkeznünk, ahogyan azt a Skyrim Heartfire DLC-ben, valamint a Fallout 4-ben tettük.

Ezenfelül, amit ugyan eddig még nem erősítettek meg, de már régóta követelik az Elder Scrolls rajongók, miszerint írjanak egy teljesen új motort a játék alá. Az Oblivion és a Fallout 3 Gamebryo Engine-re épült, utána a Bethesda elkészítette saját (Gamebryo-hoz hasonló) Creation nevű játékmotorját, ami a Skyrimet és a Fallout 4-et is hajtja. Ideje lenne már a cserének, főleg mert még évekre van a megjelenés, addigra teljesen elöregedik a Creation Engine, bárhogy is foltozgatják, csiszolgatják, nem lesz képes olyan szintű grafikára, amit a The Elder Scrolls játékoktól megszoktunk megjelenéskor.

Majd meglátjuk. Reméljük, ezúttal sem fogunk csalódni. :)

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#3) GypsFulvus2 válasza Vistaboy (#2) üzenetére


GypsFulvus2
(őstag)

Pár apróság:
Tamriel eddig kimaradt területei közül kihagytad a Summerset Isles-t. 2008-ban voltak olyan eléggé megalapozottnak tartott pletykák (állítólag belsős szivárogtatás volt), hogy a készülő játék a TES V: Alinor nevet viseli majd, és a Summerset Isles-on játszódik (Alinor a szigetek fővárosa), az altmer nép hazájában. A története a thalmor felemelkedése és a Great War lett volna, de végül kukázták a projectet, a történetét pedig beépítették a Skyrim új könyveibe (ezért is van sokkal nagyobb időbeli ugrás az Oblivion és a Skyrim között, mint a korábbi TES részek között). Ezek után én lehetségesnek tartom, hogy a Black Marsh (argonia) helyett most a Summerset Isles lesz a helyszín. De még az sem kizárt, hogy ezúttal elhagyjuk Tamrielt. Ott van pl. a legendás Akavir.

A Gamebryo már a Morrowind (2002) alatt szolgálatba lépett. Akkor fantasztikus, új képességekkel rendelkező, forradalmi motornak számított. A fénykorát alighanem az Oblivion alatt élte; az a játék megjelenésekor grafikailag a porba alázta minden vetélytársát. A Skyrimot eredetileg már nem vele akarták megcsinálni, de az ID-Tech 5 motor nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket (emlékezhetünk a Rage fiaskójára - kíváncsi leszek a Dishonored 2 milyen lesz vele). Kénytelen voltak a Gamebryio-t kicsit felpolírozni, és vele megcsinálni a Skyrimot. A neve új, Creation Engine, de a modderek és a Tamriel Rebuilt Team tagjai jól tudják, hogy az gyakorlatilag 95%-ban a Gamebryo. A Skyrim és a Fallout 4 alatt kihozták ebből a maximumot ami kihozható. A TES VI. talán azért is csúszik annyit, mert már tényleg kénytelenek teljesen új, RPG-k igényeihez is jól alkalmazható motort írni, mivel a Gamebryo-Creation már nem foltozható tovább.

Szerintem azért azért furcsa egy kicsit, hogy az aranytojást tojó tyúkot (Skyrim: több mint 20 millió eladás) a jégszekrénybe teszik, és mindenféle más projectek élveznek elsőbbséget. 2019 átkozottul messze van még...

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#4) Vistaboy válasza GypsFulvus2 (#3) üzenetére


Vistaboy
(PH! nagyúr)

Köszi a kiigazítást, valóban elsiklottam ezek felett. Én tökéletesen elfogadnám Summerset Isles-t is, mint következő helyszínt. Remélhetőleg az is tartalmas kikapcsolódást fog ígérni. De a teljesen új helyszín sem lenne rossz, más kérdés, hogy melyiket választják.

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#5) Vistaboy


Vistaboy
(PH! nagyúr)

The Elder Scrolls VI Valenwood CONFIRMED?

A videó készítőjének elmondása szerint olyan információk szivárogtak ki a The Elder Scrolls VI-ról, melyek alapján arra lehet következtetni, hogy a következő epizód helyszíne Valenwood lesz.

A videón főleg az Elder Scrolls Online képeit láthatjuk, mégpedig azért - ahogy azt elmondja a készítő -, mert a tájkép, fegyverek, öltözékek, lakóhelyek és a többi ilyesmi hasonló koncepcióval fognak készülni, mint ott. A többi részben azt magyarázzák el, milyen információk szivárogtak ki, valamint hogy ezekből miként következtettek arra az álláspontra, miszerint valóban Valenwood lesz a hatodik rész helyszíne.

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#6) Prosector


Prosector
(PH! addikt)

Ez alapján mostanaban nem fog megjelenni:

[link]

4770K@4,4 // 16G // 980Ti // AsRock Z97 Killer // Razer Deathadder Chroma //Zowie G-SR/SS QcK Heavy // CHERRY MX BOARD 6.0 // Asus Xonar DX // LG 24GM77 // SS Siberia V2

(#7) Vistaboy válasza Prosector (#6) üzenetére


Vistaboy
(PH! nagyúr)

Hát ja, sajnos nagyon átálltak a TESO-ra, pedig a Skyrim jóval több példányban fogyott és sokkal nagyobb igény lenne egy valódi folytatásra. Csakhogy ahhoz előbb teljesen az alapoktól fel kell építeni egy vadiúj játékmotort, ami nem kis meló. Inkább jöjjön később, de szóljon legalább akkorát, mint az eddigi epizódok. :)

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#8) Vistaboy


Vistaboy
(PH! nagyúr)

Végre hivatalosan is bejelentették, hogy készül a The Elder Scrolls VI. Bár csak egy pár másodperces teaserről van szó, ennek ellenére immár száz százalék, hogy dolgoznak a Skyrim folytatásán.

The Elder Scrolls VI – Official E3 Announcement Teaser

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#9) roedie


roedie
(senior tag)
LOGOUT blog

Legjobban várom. Legnagyobb kedvenc. :C

www.alufoto.hu | Origin, Battlenet: Szedi90 |

(#10) SH4D0W2011 válasza Vistaboy (#8) üzenetére


SH4D0W2011
(őstag)

HyperX Cloud Alpha (használt) eladó - 22.000 Ft

(#11) Prosector


Prosector
(PH! addikt)

Mit gondoltok a megjelenesrol?

En meglepodnek, ha 2020 vegeig kiadnak, de ne legyen igazam...

4770K@4,4 // 16G // 980Ti // AsRock Z97 Killer // Razer Deathadder Chroma //Zowie G-SR/SS QcK Heavy // CHERRY MX BOARD 6.0 // Asus Xonar DX // LG 24GM77 // SS Siberia V2

(#12) VikMorroHun válasza Prosector (#11) üzenetére


VikMorroHun
(fanatikus tag)

Nemrég utána néztem, a Skyrim esetében kevesebb, mint egy év telt el az első videó kiadása és a megjelenés között.
Ha tényleg új motort készítenek hozzá, akkor fennáll az esélye, hogy az új konzol generációt célozzák meg, amikkel kapcsolatban bizonyos jelek 2019 végi kiadásra utalnak. (Bár szakértő kommentelők szerint 2020-21 a biztos dátum. :) )
Aztán lehet, hogy a másik két nagy játékuk (Starfield meg Rage 2 talán?) miatt még csúszni fog. Majd kiderül.

Spoiler! 1552-ben a magyarok győztek Egernél...

(#13) Vistaboy válasza Prosector (#11) üzenetére


Vistaboy
(PH! nagyúr)

Szerintem is kevés az esély rá, hogy jövőre megjelenjen, azaz legkorábban 2020-ra lehet belőle valami, de ne legyen igazam. Bár én azt sem bánom, ha 2020. karácsonyáig kell rá várni, csak legalább annyi időre kössön le, mint a Skyrim és az Oblivion... :)

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#14) roedie


roedie
(senior tag)
LOGOUT blog

Gondoltam bedobom ide: Elder Scrolls 6.

:Y

www.alufoto.hu | Origin, Battlenet: Szedi90 |

(#15) Prosector


Prosector
(PH! addikt)

Ha stilszeruek akarnak lenni akkor a release 2021.11.11. :D

Amugy a cd galaxis vajon honnet vehete a 2019et? :F

4770K@4,4 // 16G // 980Ti // AsRock Z97 Killer // Razer Deathadder Chroma //Zowie G-SR/SS QcK Heavy // CHERRY MX BOARD 6.0 // Asus Xonar DX // LG 24GM77 // SS Siberia V2

(#16) sqpp


sqpp
(PH! addikt)

Nagyon valószínű, hogy Hamerfell és High Rock kombinációja lesz, mindent megerősítettek egy vidiben.

(#17) roedie


roedie
(senior tag)
LOGOUT blog

Bírom azokat a híreket: Végleges a TES VI helyszíne

Olvasom, olvasom és csak az van benne, hogy már változtatni nem fognak a helyszínen, de még nem teszik közzé. :D

www.alufoto.hu | Origin, Battlenet: Szedi90 |

(#18) Z10N


Z10N
(PH! addikt)

REDFALL

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

(#19) roedie válasza Z10N (#18) üzenetére


roedie
(senior tag)
LOGOUT blog

:Y

www.alufoto.hu | Origin, Battlenet: Szedi90 |

(#20) Vistaboy


Vistaboy
(PH! nagyúr)

Rossz hírek: A Bethesda kitart a Creation Engine mellett, a The Elder Scrolls VI alatt ugyanaz a motor fog dolgozni, ami a Fallout 76-ot is hajtja.

Vagyis nem készül új motor a játék alá, hiába lesz új-generációs, kitartanak a régi engine mellett. Todd Howard elmondása szerint a fejlesztők szeretik a szerkesztőt, mert gyorsan tudnak vele haladni, a modderek pedig már kiismerték a motort, így hatékonyabb vele dolgozniuk.

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#21) GypsFulvus2 válasza Vistaboy (#20) üzenetére


GypsFulvus2
(őstag)

Óh vazze, legalább arra vették volna a fáradtságot, hogy új indokokat keressenek. Ez a "minden erőnkkel támogatjuk a moddereket" duma már eléggé pudvás. Az viszont biztos, hogy 2002 óta jól kismerték... ;]
Ha viszont nioncs új motor és a "fejlesztők gyorsan tudnak vele haladni", akkor mi tart ennyi ideig?
Na minegy, úgysem vagyok grafika mániás. Az AI, a companionok és NPC-k viszont így továbbra is segghülyék lesznek. Meg ahogy a cikk is írja, mindíg gondok voltak a sokmagos procik szálainak kihasználásával és a memóriakezeléssel. Sok mod volt ezekre is, mert főleg még a Fallout 3-ban okoztak sok gondot -bugot.

[ Szerkesztve ]

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#22) VikMorroHun válasza GypsFulvus2 (#21) üzenetére


VikMorroHun
(fanatikus tag)

Az tart ennyi ideig (korábban megmondták), hogy TES VI előtt még két nagy játékot kiadnak (sajnos). Gondolom, az egyik a Fallout 76, a másik meg a Starfield. Egyébként a fent hivatkozott cikkben az is benne van, hogy új megjelenítőt adtak a játéknak (Fallout 76, ami már a fejlesztett Creation Enginet használja), új megvilágítási rendszert és új tájgeneráló rendszert. A Starfieldhez még több fejlesztés lesz, csakúgy, mint a TES VI-hoz. Benne lesz a szokásos fizikai motor probléma? Nyilván igen. (Megoldás: korlátozni kell az FPS-t, ahogy eddig is.) 4 GB memória korlát? 64 bites játékoknál ilyen nincs. Támogatja-e a DX12-t és/vagy a Vulkant? Szerintem ezek bizonyos esetekben hasznosak tudnak lenni, de nem jelentenek akkora előnyt, hogy megérje miattuk lecserélni a motort. Mi van még? Ja, a több szálú CPU használat. Most gyorsan megnéztem Process Explorerrel: a 6-7 éves Skyrim Legendary Edition simán használ 8 szálat, ha kell neki. Úgyhogy én nem tartom akkora problémának, ha nem lesz Crysis 3/Wildlands szintű grafika, új játékmotor, ha cserébe kapunk egy remek, szabadon moddolható játékot. Pláne, ha el is fog indulni. :)

Spoiler! 1552-ben a magyarok győztek Egernél...

(#23) Vistaboy válasza VikMorroHun (#22) üzenetére


Vistaboy
(PH! nagyúr)

Igaz, az első és legfontosabb, hogy ne legyen probléma a működéssel. Viszont mivel marad a Creation Engine, így valószínűleg a Creation Club is, pedig mostanában az okoz némi fejtörést számunkra. Oké, arra már sikerült rájönnöm, hogy a Bethesda logó utáni azonnali CTD-ért a Windows 10 alatti OneDrive a felelős, nálam egyből megszűnt a probléma, miután letiltottam és áttettem a Dokumentumok (mentések) mappát az eredeti helyére, az SSD-re.

Látványban nekem elég, ha a Skyrim SE szintjét hozzák, bár azért titkon reméltem, hogy vajon miféle látványra lesz majd képes az új motor, de akkor ez most elmarad. Az Oblivion esetén is mekkora ugrás volt grafikában a Morrowind után, valami ilyesmiben bíztam volna most is.

De persze számunkra az a lényeg, hogy ezzel is legalább annyi órát eltölthessünk majd, mint a Skyrimmel és Oblivionnal... ha ez megvalósul, a grafika másodlagos lesz. Csak működjön rendesen és legyen benne elég tartalom... akkor nem lesz semmi baj. :)

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#24) MasterMind válasza Vistaboy (#23) üzenetére


MasterMind
(tag)

Számomra nagy csalódás, ha marad ez az engine. Igenis durrantsák le az államat úgy, hogy utána egy hétig azt keressem a padlón. Nem beszélve arról, hogy a megjelenésig még bőven eltelik vagy 2 év és a CE 2021 -ben minden lesz, csak korszerű nem. Sajnos ők is felültek már rég arra a vonatra ahol a profitmaximalizálás a cél, a legkisebb befektetés mellett.
Ennek ellenére lehet nagyszerű játék és remélhetőleg az is lesz. A látvány nem minden, de azért haladhatnánk kicsit gyorsabban is a fotorealizmus felé. :))

(#25) Z10N válasza MasterMind (#24) üzenetére


Z10N
(PH! addikt)

Ha PS5-tel debutal akkor komoly atalakitast kell csinalniuk, hogy a megatexturahoz hasonlo reszletesseget ki tudja hasznalni az Navi alapu gpu-n (hbm/ssd cache). Amugy a Skyrim mar amikor anno megjelent akkor elavult volt az engine alatta, szoval ezzel egyetertek. Eleve az SE szintjevel kellett volna nyitni, de ez csak a FO4 utan lett elerheto. Erdemes most megnezni a FO76 miben javult (vagy eppen romlott). A Morrowind es az Oblivion anno korszakalkoto volt. Emlekeszem tobbek kozt csak ezert ujitottam vga-t (gf3 ti200 es gf6 6600gt), mert muszaj volt (kesobb gf7 7600gt). Ellenben a Skyrim siman futott az akkor mar tobb, mint 3 (!) eves 4850-n.

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  The Elder Scrolls VI
Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.