Hirdetés

  • Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re

    ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.

  • Retro Kocka Kuckó 2024

    lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!

  • Broken Roads teszt

    gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.

Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    válasz Prosector #23692 üzenetére

    Köszi a választ!

    Valószínűleg így is lesz, mert tavaly is beletelt 1-2 hétbe míg kiválogattam a modokat, a modokon belül a megfelelő teljesítmény-barát felbontású verziókat és beállításokat, megfelelő ini-konfigurációt, és találtam olyan ENB-t és belőttem abban olyan beállításokat, amivel szép is, de nem vágja agyon a teljesítményt (legdurvább kültéri részeken is 30 fölött marad, átlag 45-50 között). Most erre se időm, se kedvem nem lesz igazából, max. 1-2 dolgot próbálok még ki.

    Közben a 3-as kérdésre is találtam választ, ha valaki más is hasonló cipőben járna. A megoldás kulcsa vicces módon a Requiem kézikönyvében volt. Ott írták, ha csak az unleveled része érdekel a dolognak (ellenfelek és loot), akkor nézzek rá a Skyrim Unleashed nevű modra is.
    Közben azonban kicsit elbizonytalanodtam ebben az unleveld dologban. Legendaryn játszok, tehát már eleve óvatosabban, taktikusabban kell játszani, és alsóbb szinteken is bőven van kihívás, izgalom. Ha a level-követés megszűnik, akkor viszont magasabb szinteken OP leszek, egy hadseregnyi bandita sem árthat már nekem, ezzel unalmassá teszi a játékot. A level-követéssel, bár nevetségesnek hat, hogy idővel mindenhol extra-erős, csodapáncélos lesz még a legutolsó csóró útonálló is, de végig fenntart valami kihívást a játékban. (Kicsit ez volt mindig is a bajom az ES szériával, hogy túl nagy a level hatása, irreálisan lehet tápolni, skillek, dmg, armor stb szempontból túlzóan alacsonyról indulva elborult-magasra jutunk. Egy kis fejlődés, egy-két hasznos fogás és praktika megtanulása, néhány hathatós fejlesztés még oké, de ez egyszerűen túl sok. Ilyenkor másik végletként a Stalker jut eszembe: mi magunk semmivel sem leszünk jobbak, ügyesebbek, csak jobb minőségű felszereléshez jutunk, és néhány artifact javít még egy-két attribútumon. Persze ez egy fantasy játék mágiával meg mindennel, de én ezt az egész fejlődést töredékére hangolnám)
    Legalábbis nekem most, Requiem / Skyrim Unleashed kipróbálása előtt így hangzik. Aki játszott velük 20-30 szint felett is, annak hogy tűnt?

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák