Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fel

    addikt

    válasz Spancer RE #6451 üzenetére

    Kuplungos vagy szekvenciális? Az adatlapukon megnézed, h milyen fajta váltót írnak arra a kocsira. Amelyik manual gearboxos azoknál használhatsz manuális kuplungot is (irányítás beállításainak utolsó oldalán: auto clutch-ot kiiktatod), így jelentősen javul a kocsik gyorsulása, mert nem tart annyi ideig a kapcsolás, mint mikor auton használod. Több autó is "megtáltosodik" tőle :) Pl: Jaguar XKR, Ford Mustang GT-R Concept, Corvette C6, Z06 (st2!!) stb.
    Lehet billentyűzetről is így váltani, igaz megszokást igényel (sok gyakorlás), vigyázni kell visszaváltáskor, hogy ne fulladjon le a kocsi.... de megéri ;) Élmény szempontjából is jobb. Ha van rá keret és szándék vehetsz egy gamepadet (vmi analóg karosat), olyan 4-5ezer pénz környéke, TDU-hoz ez is elegendő, és sokkal könnyebb vele vezetni, mint billel.
    Az Esprit gyorsulásán is segít, de az A-M-ok közzül csak a V8 Vantage kuplungos (de ezen módon a legjobb D-s lesz belőle...)
    Nem kuplungolhatóak még az "új" Ferrarik, Maseratik, a legtöbb Mercedes, Audi, VW-k, Lamborghinik.

Új hozzászólás Aktív témák