Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zuchy

    őstag

    válasz Angyom #1535 üzenetére

    Az elején nagyon árkád volt. A driftet is helyetted csinálta, gumicsík nem létezett, vagy csak nagyon halványan, kipörgetni a kereket is csak egyet minták alapján lehetett. Na az meg volt skriptelve. De most úgy pörögsz ahogyan akarsz, az a része szerintem teljesen rendben van, nagy esőben már alig tapad a kipörgött kerék, jó móka.
    De kanyarban csúsztatni nagyon kockázatos, vagy alig történik valami, vagy túl sok a gáz és vagy a kormány, és irány szinte menthetetlenül az árok. Túl nagy tömege van a kocsinak, vagy a gravitáció a nagy és a gumik tapadás a kicsi. Nehéz belőni a megfelelő arányt.
    Ebben jobb a TDU1 még nonHC-ban is. Az is érdekes dolog, hogy a kuplung még mindig egy kapcsoló. Ha áll az ember a kocsival, akkor nyom a gép egy kis féket, hogyne guruljon el. De amikor a gázt megnyomom, akkor is nyomja a féket, le kell győznie a fékerőt, úgy, hogy közben gyorsan ki-be kapcsolgatja a kuplungot. :D persze a fordulatot nem viszi fel, alapjáraton kínlódik. Ezért van egy két járgány, ami marha nehezen indul el manuláis váltóval egyesben. Nyomja a féket.
    Ezeket a hibákat is biztosan orvosolják majd, hát a TDU1-ben az automata kuplung tökéletes volt.

    PC-STYLE.hu

Új hozzászólás Aktív témák