- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen videókártyát?
- Legion Go: kézikonzol a Lenovótól
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Melyik tápegységet vegyem?
- Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Fujifilm X
- A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Megjelenési dátumot kapott a MechWarrior 5: Clans
gp Az óriásrobotok kedvelőinek egészen az őszi időszakig kell várniuk a sorozat új részére.
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
PROHARDVER!
Kiadó: Valve
Fejlesztő: Valve
Megjelenés: 2007. október 10.
Motor: Source Engine
Platformok: PC, Mac OS X, Linux, Xbox 360, PlayStation 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cicero
őstag
én már bent vagyok, gyertek
-
KeyBee
tag
Megyek vissza gamelni csak hamiztam
"Ha az élet citrommal kínál, vedd el és spricceld valaki szemébe."
-
Ricardo128
aktív tag
Itt hogy lehet a saját cuccaimat megtalálni, amit TF2-ben használok?
gölmétcsül ©
-
Cicero
őstag
válasz Ricardo128 #7206 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
csana
senior tag
válasz BandiHUN #7198 üzenetére
Akkor írnék pár dolgot a szerverrel kapcsolatban, ha már így szóba került a dolog. Párszor már én is felléptem egy rövid időre, és bár a társaság/hangulat jó volt, de a mod/pálya/respawn időzítések nagyon nem jöttek be, emiatt hamar eltűntem. Nem akartam a szerón felhozni a témát, mert:
1. Elromlott a mikrofonom, és így nem tudtam volna normálisan lekommunikálni a véleményem.
2. Nem akartam "rinyap*nának" tűnni, akinek semmi nem jó, és aki csak a rosszat nézi mindenben.Legutóbb valami szülinapi mod futott, ami nem igazán jött be. Az alap effekteket valahogy jobban kedvelem. Picit olyannak tűnt a mod, mintha a játék "cenzúrázott" (mint pl a német verzió) verziója menne.
Én inkább az alap respawn időket kedvelem. Ezek nem hasra ütés szerűen lettek kitalálva annó, hanem a balansz végett. Már volt erről korábban szó, hogy miért is kell a védő csapatnak közel 20 secet várakozni. Persze sok emberkének nincs türelme ilyesmire, és megy az instant respawnos szerókra, amitől speciel engem kiráz a hideg. Szóval nekem a "vanilla" időzítések az elfogadható (azaz élvezhető játék élményt nyújtó) időzítések.
Mivel vanilla beállításokat kedvelem inkább, ezért főleg ezeket a szerókat vadászom, és meglepetten tapasztaltam, hogy elég kedveltek. Persze van pár ilyen szeró, ahol nem korlátozzák a kasztok számát. Azaz akár 6 engi is ülhet a ponton. Ezt nem igazán szeretem, de itt is simán át lehet törni ha van csapatmunka. És annál nagyobb az öröm ha hozzuk a kört.
A fentiekből kiindulva írnék pár javaslatot a szeróval kapcs. Természetesen ezek saját vélemények, és remélem megtiszteltek azzal, hogy nem flame-eztek emiatt a sárga földig .
Szóval:
-- A modifikációk mellőzése szerintem egy hasznos dolog lenne. Sokan szeretik a "hagyományos" játékmenetet, és ezt kellene meglovagolni.
-- Kasztok számát érdemes lenne limitálni (ha ezt csak moddal lehet akkor ez még belefér). Senki sem szereti ha 10 emberből 4 sniper, 3 spy a csapatban.
-- A pálya lista főleg közösség által kedvelt mapokból álljon, ahol lehessen szavazni a következőre. Emellett a cti pályákat nem ajánlanám olyan sűrűn. A kedvelt pályákat akár itt is megvitathatjuk.
-- Az alltalkot max 5X2 főig engedném. Utána már zavaros a dolog. Ugyanezt a határt húznám az "only melee" játékhoz. 5v5-nél más normális szerókon még nem szokták előkapni a többi fegyvert, hiszen kevés értelme van.
-- A respawn idők ne térjenek el az alap időzítésektől, vagy ha eltérnek, csak minimális legyen a különbség a "vanilla" újraéledési time-okhoz képestMost így első nekifutásra ezek jutottak eszembe, és mint említettem, ez csak az én nézőpontom. Emellett minden elismerésem a szerver létrehozójának. Nagyon jó ötletnek tartom a dolgot! .
[ Szerkesztve ]
-
kexksz
addikt
És ha "inkább nem szólok mert XYZ" miatt senki nem mondja mi a baj, akkor honnan kéne tudni emberek? Respawn time miatt már szóltam whisperitynek. Szülinapi modot gondolom Ő tette fel, mert én tuti nem. Alltalk vote-ot pedig lehet indítani.
-
csana
senior tag
Hát pl. innen lehet megtudni. Leírtam miért nem vetettem fel azonnal a kételyeimet.
JSaN: Egyoldalú menetek sajna legjobb szerókon is megesnek, és van hogy a keverés (scramble) sem segít a dolgon. De én úgy vettem észre kis idő után magától kialakul az egyensúly. Addig meg tűrni kell a dolgot, hogy nálunk van a kevesebb skilles emberke, illetve hogy nálunk nincs csapatmunka..
[ Szerkesztve ]
-
Ricardo128
aktív tag
Gyerekek,
Prémium nélkül hogyan tudok cuccokat cserélni, és hogyan?
gölmétcsül ©
-
őstag
-
csana
senior tag
válasz Ricardo128 #7213 üzenetére
Sajnos az ingyenes verzióban csak kaphatsz dolgokat. Adni nem tudsz cserébe semmit.
-
csana
senior tag
Értem én, csak többnyire azt tapasztalom, hogy nem kedvelik ha valaki "belekotyog" hogy mit hogy kéne. Szóval úgy értem hogy nem építő jellegű kritikának veszik. Másfelől ha felmegyek egy szeróra, én nem fogom (főleg mikrofon nélkül) osztani az észt, mert lehet nem a legmegfelelőbb arra a hely, és az idő. Inkább próbálok "szórakozni", és nem fennakadni valamin, és "belekötni". De mikrofon nélkül amúgy sem jó megvitatni dolgokat játék alatt: halott vagyok, nem látják az irományt, vagy sötét van a szobában, és nem látom rendesen a bill-t.
-
Ricardo128
aktív tag
Köszönöm a választ. És ha prémium vagyok, akkor hol tudok küldeni fegyvert valaki másnak?
gölmétcsül ©
-
őstag
válasz Ricardo128 #7219 üzenetére
Item - trade - és ott kiválasztod. Csak azokkal tudsz kereskedni akik játék közben vannak.
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
-
Kassadin
addikt
-
-
csana
senior tag
A normális, csapatszellemmel ellátott "győzni akaró" emberke nem fog bemenni 5. snipernek, viszont ha alig van ph-s, akkor a jelszó meggátolja a további potenciális jóarcot hogy csatlakozzon. A kasztok limitálása meg elmenne útmutatásnak az újaknak, akik nem vágják mihez is kéne kezdeniük magukkal egy pályán. Persze mind2 oldal mellett tudnék pozitívumot, és negatívumokat is sorolni.
Limitálás + hatása:
- nagyjából reálisabb csapat összeállítás képződik, kialakulhat "tudatalatti csapatmunka"
- lenne medic a csapatban
- régi motorosok nem úgy indítanák a meccset, hogy: "na ilyen felállással nem nyerhetünk, szóval akkor én sem veszem komolyan a kört".Limit - hatása
- akik nem vágják a limit lényegét (többnyire vérpistikék) 5 másodperc után lelépnek "mé nem tudok kém lenni, hát a f***om" felkiáltással..
- előfordulhat hogy senki nem tud azzal a kasztal játszani amivel "pró"(nak érzi magát) -
őstag
Egy strange fegyver ér egy vintage fegyvert + másik hármat?
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
-
csana
senior tag
A 3-as limit bőven jó arra, hogy óriási túlzásokba ne essen egy csapat bizonyos kasztokból. 2-es limitet többnyire spy-ra, meg sniperre szokták rátolni (ezekből 2 bőven elég szokott lenni, főleg ha mondjuk kevesebben vannak egy szerón). De a 3-as az olyan jó középút szvsz.
Én a korlátozásra szavaznék, viszont nem ezt tartom a legfontosabb tényezőnek egy szerón .
1. Jó rp idők
2. Jó mapok
3. Kaszt limit[ Szerkesztve ]
-
BandiHUN
veterán
ha lesz hosszabb távú jelenlét a szerón,nem 15 perc,akkor medikelni én biztos megyek,ha tudok(ma dolgom akadt sajna),de pl.részemről pont a sniper és a kém a nem kedvelt mérnök sem igazán...
Mondjuk a sok telepített ágyú is rontja a közmorált,sőt elég akár 2 is,rosszabb,mint a kém vagy sniper,ha van ideje letenni az utántöltőt is és felfejleszteni őket...
Soldier,piró,medic,heavy ami igazán karakteres még,a demó olyan semmien,a többi meg....bár játékmódfüggő,pl.a scout foglalós-ctf mókánál jó,de amúgy elég határesetkasztlimitre nem lehet szelektálni kasztonként?Engi,sniper,kém elég a 2,a többire nem lenne szerintem jó limit.Bár akkor attól nem doki lenne...de a kényszerkaszt se jó,mert pl.ha csak scout marad pl.az embernek,vagy ctf-en heavy...ráadásul akkor már ha nem is sniperezne valaki pl.ctf-en scout helyett,mérgében majd azt vagy más nem hiányzót választ,a limit annyiból rossz is lehet,ha minden kaszton van,hogy sajna akkor viszont tutira várható,hogy a duzzogók nemszeretem kasztot tesznek és ugyanúgy nem lesz csapat.
[ Szerkesztve ]
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
KeyBee
tag
Általában így szokott lenni a kaszt limit: Scout2,Solider3,Pyro3,Demoman3,Heavy1,Engi1,Medic1,Sniper1,Spy1
Így jön ki a jól elosztott csapat és ez 16emberre osztható el,szóval még csak nem is az, hogy alig lehet lenni valamivel. Így nincsen az hogy halom heavy-medic kóricál, nem minden 2. enemy spy, nem vár 6sentry"Ha az élet citrommal kínál, vedd el és spricceld valaki szemébe."
-
csana
senior tag
válasz BandiHUN #7237 üzenetére
Szerintem a limitálás nem az optimális csapat létrejöttéhez kell, hanem hogy ne legyen valamiből eszetlenül sok. Szóval lenne mozgásterük ettől még az embereknek, hiszen kicsi az esélye, hogy kialakuljon a "dream team".
Egy 24-es szerón szerintem ez az optimális elosztása egy témadó csapatnak:
2 medic, 1 heavy, 2 soldier, 2 demoman, 1 sniper, 1 spy, 1pyro, 1 engi, 1 scout
védőknél:
1 medic, 1 heavy, 2 soldier, 2 demoman, 1 sniper, 1 spy, 1pyro, 3 engiDe ettől még bőven jó a hármas korlát, mert lenne mozgástér. Mondjuk a 24-es szerónál a spy-r, meg sniperre ketteset raknék. Szóval nem az optimálisra törekvés a cél, hanem az indokolatlan túlzás elkerülése.
Az engi-ből nem tartom soknak a 3-at védekezéskor, mivel komplett bázis felhúzására nincs idejük felkészüléskor. Számomra a demoman pont az egyik legsokoldalúbb karakter, ami elengedhetetlen egy csapatba.
KeyBee: Nem tudom te melyik szerveren szoktad tolni, de ezek irreális limitek.. 1 heavy meg 1 engi? Ez így necces..
[ Szerkesztve ]
-
KeyBee
tag
Setup idő alatt bőven felhúznak egy 2es sentryt és ugye nem jut el az enemy rögtön a spawnra szóval nyugodtan hordozgathatja a kis 3as szintű sentryjét és jól lerakja és csumika ... Múltkor amikor páran úgy 4v4ben egy engi azaz én is elég voltam a darához nem tudták a második pontot leszedni mert jól leraktam egy sentryt és wranglerrel távolról kiszedegettem őket hiába jött heavy-medic... ha elnyomták übert csak javítottam a sentryt és utána gond nélkül le is daráltam őket nos ha 3 sentry van akkor téll nagyon naaagy megmozdulás kell h betörj
"Ha az élet citrommal kínál, vedd el és spricceld valaki szemébe."
-
Akos96
senior tag
Ma senkinek sem volt item server az egyik szerveren, sőt, még egy másikon sem. Ez minek köszönhető?
"A tévében nézed a szaxofonost, És azt gondolod, hogy de jó neki."
-
kexksz
addikt
Szerintem lesz egy 3as kaszt limit mindenre oszt' jónapot.
Ezt találtam respawn time-ról, de ebben nincs benne az összes. :/
-
csana
senior tag
A hármas kaszt limit szerintem is klappolna.
Irányadónak bőven jó a wikis rp idő. Viszont ahogy a linken is szerepel, az rp időt több faktor is befolyásolhatja (populáció stb), szóval egy körülbelüli érték is bőven megtenné (igaz a maximumokat nem kéne túllépni).
Egyébként aki fellő egy szerót, akkor alapból nem a vanilla beállításokat használ a hoszt? Bár ehez nem értek..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen videókártyát?
- Peugeot, Citroën topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Autodesk - Revit
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kedvenc zene a mai napra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen