- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kukulec
őstag
hali!
nekem csak egy 13000-es blue storm II-es 400w-os tápom "volt"
szóval február 4-én személyesen vettem át a terméket, 5-én már vittem is vissza (nem működött, és ezt többször le is ellenőriztem). közölték h általában egy hét alatt cserélik. ez nem sikerült. többször voltam bennt náluk, illetve ma 2. hó. 15-én felhívtam őket, adták a garis kereskedőt. közöltem vele, hogy számos feladatot nem tudtam ellátni a táp nem létéből, továbbá, hogy nem mondtak olyat miszerint erre a termékre ennyit kell várni; végül pedig a 8 munkanapon belüli elállás lehetőségéről sem informáltak. közöltem vele, hogy miután nekem szükségem van egy termékre, így élnék a jog adta lehetősséggel (ami immár 3 hónap határidőt jelent számomra a mulasztásuk miatt), és elállnék a cserétől, adját vissza pénzem, és még ma veszek máshol egy tápot. a válasz: ez a törvény rám nem vonatkozik, mert a honlapon valahol említeik a 8 napon belüli elállás lehetőségét. mondtam nagyszerű, akkor adok pár tippet, lévén kulturáltan akarom rendezni az ügyet: szóval akkor adjanak egy ideiglenes 3 ezer forintos tápot vagy sürgessék meg az ügyet vagy adják meg a lehetőséget h másik tápot vegyek tőlük. a válasz: nem áll módjukban. mondanom sem kell a pöchendisége és az arcátlan pénzre megyek-átváglak stílusa miatt nem tudtam végig nyugodt hangnemben beszélgetni, bár nem káromkodtam (kivéve:adjanak egy szar tápot).
ja, és az első alkalommal mikor a palihoz bementem rögtön törvényeket kezdett nekem sorolni, hogy őneki bizony nincs ilyen, meg olyan kötelezettsége.
érdekes h neki csak joga van lenyúlni a pénzt, utána meg lehetősége csinálni a fejemreLuxman L-507ux II, Primare i22, Yamaha A-S801 // Pro-Ject Dac Box S2, SMSL SU-9 PRO // Elac Vela 408, Elac FS 147, Q Acoustics 3030i
-
kukulec
őstag
igazából a tehetetlenség zavar. továbbá, hogy annyi empátia van bennük, mint egy tál babban. rajtam nem segít h mondjuk a 20. napon hozzámvágnak egy tápot (mely szintén lehet h rossz - akkor tényleg mi a helyzet?), mert ennyi erővel már inkább a hülye azért nem vagyokban vettem volna, ami hirhedten a legrosszabb, de talán nem lett volna ennyi macera.
Luxman L-507ux II, Primare i22, Yamaha A-S801 // Pro-Ject Dac Box S2, SMSL SU-9 PRO // Elac Vela 408, Elac FS 147, Q Acoustics 3030i
-
kukulec
őstag
nos van előre lépés a garanciális ügyemben: apám vette át a terméket 29-én, ám szerintük az 15-én már megérkezett a boltba. muhaha nekem érdekes módon nem szóltak, sőt én aznap (15-én) beszéltem a fószerral azt mondta h még a láthatáron sincs. szóval apám vette át helyettem, és nem vette észre h a garanciális papíron az átadás 15-ére van datálva. a hócipőm tele van velük fel fogom őket jelenteni, mert hazudtak, és mert 4-én vettem a tápot 29-én kaptam egy rendeset.(tudom szerintetek én vagyok az agresszí vásárló, de egyszer nem hívtak fel vagy küldtek e-mailt; azt h a tápért mehetünk csak a panaszlevelemre küldött válaszból tudtuk meg)
szóval ez a cég csak addig korrekt amíg kifizeted a terméket, onnantól kezdve megy a sumákság. ja, és aki volt már a boltjukban az láthatta már h érdekes módon a garanciális ügyekkel foglalkozó úrnál mindig szép számmal állnak...Luxman L-507ux II, Primare i22, Yamaha A-S801 // Pro-Ject Dac Box S2, SMSL SU-9 PRO // Elac Vela 408, Elac FS 147, Q Acoustics 3030i
-
kukulec
őstag
-
kukulec
őstag
ma felvettét velem a kapcsolatot az ipontól
kifejezték sajnálatukat a garanciális problémák miatt, és megpróbálnak megoldást találni
ez is valamiLuxman L-507ux II, Primare i22, Yamaha A-S801 // Pro-Ject Dac Box S2, SMSL SU-9 PRO // Elac Vela 408, Elac FS 147, Q Acoustics 3030i
-
kukulec
őstag
3 "szakértő" nézte meg a gépem, majd közölték ne cseréljek tápot, mert csak a pénzem dobom ki
aznap este majdnem kigyulladt a gépem...Luxman L-507ux II, Primare i22, Yamaha A-S801 // Pro-Ject Dac Box S2, SMSL SU-9 PRO // Elac Vela 408, Elac FS 147, Q Acoustics 3030i
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...