Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    válasz Allien #27395 üzenetére

    "Te menj ügyfélszolgálatoshoz, szenvedj, mert szado-mazót bírod."

    Most lebuktam. Valójában a 40-es kolleginák hangjára izgulok fel. :DDD

    A kamu olyan szinten érdeke, hogy gyorsan végezzen: szakad a net? Gyorsan levetetem kisebb csomagra, ránézek az SNR marginra, ami így legalább 15dB-t fog mutatni. Ugyan fingom nincs, hogy ez most mit is jelent, de megtanították, hogy ha 10 felett van az már jó. Majd könnyes szemmel előadja az ügyfélnek, hogy hát ennyit bír, öreg a vezeték, messez van (10 év alatt megnőtt a távolság...) stb. Majd elköszön, és a hozzá nem értő ügyfél még meg is kínlja kávéval meg hálálkodik neki... Ha kis szerencséje volt, a feleslegesen nagy margintól legalább a szakadások egy része megoldódik (habár a valódi okot nem tárta fel), a maradékkal meg nem foglalkozik majd az ügyfél.

    Sajnos a telefonosokkal ez a tapasztalatom. Akinek nem inge az tudja mit kell csinálni :)

    Legutóbb SAT-os alvállakozó volt nálam, az normális volt, értett is hozzá, segítettem neki, hogy gyorsabban végezzen. Vele elégedett voltam, be is írtam a munkalapjára, hogy 5-ösre értékelem. Az már kiderült, hogy nem osztogatom a bókokat, úgyhogy tényleg rendben volt. :)

    Dchard

    A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

Új hozzászólás Aktív témák