- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen monitort vegyek?
- 3D nyomtatás
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Giot
addikt
válasz tboldi #37556 üzenetére
Nem régi a hűtőfolyadék, meg nem kevert kavart hanem elég drága aluprotectes. Ok tudom bedőltem a marketing bullshitnek, de legalább nyugodt a lelkem. Egy pár éve kilyukadt a hűtőm, gondatlan előző gazda miatt. Akkor kapott vacsi újat. Most meg megfeküdt a vízpumpa, illetve nem csak úgy óbégatott, jajgatott hogy a macskám elbújhatna mellette, pedig udvarláskor ő sem aprózza el. Apropó mi a fülemtől 12e ft egy kandúr macska miskárolás, csak megsliccelik, tàn a golyókat hibernálják későbbre? 15 perc az egész, nesze neked felelős állattartás.
Szerelőm mondta nem kellett a vezérléshez nyúlni. Csak a blokkot kimozdítani.Amúgy ezt már a megjelenés pillanatában sem értettem a suzukinál, miért kellett a legnépszerűbb tipusánál lebutítani az 1.3 blokkot dohc ra.
[ Szerkesztve ]
-
mirci18
addikt
válasz tboldi #37553 üzenetére
De készülj rá hogy ezek az akkumulátorok nem fogják addig bírni.
Nekem a második exide van az autóban két év garis 2.5 évet bírt.
Cellazárlatos lett hirtelen egy forgalmas úton városon belül.
Ráadásul nálam még bika kábel sem volt.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz tboldi #37630 üzenetére
Lehet de se előtte se utána nem ilyen típusú gondom.
Cserébe hogy lefulladtam tolhattam ki a kocsit az első parkolóba.
Majd mehettem el a boltba venni bika kábelt.
Majd próbálkozhattam segítséget kérni.
Az első áldozat egy hölgy volt elmondtam mit szeretnék majd rám förmedve elzavart.
Gondolom annyira hülye volt az autókhoz hogy attól félt kárt okozok benne.
Sebaj elküldtem az édesanyjába a stílusa miatt.
Érdekes a második ember egy munkásfigura volt.
Ő szó nélkül segített.
Úgyhogy vannak még normális emberek.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
M_AND_Ms
addikt
válasz tboldi #37705 üzenetére
Tatabánya, Győr (, Rajka) jól járható volt júniusban, mindkét irányban.
Nagy a hiszti, de azt hisszük máshol nincs rossz autópálya. Pl Brno-Prága, ami sokkal rosszabb (igaz, nagy tempóban újítják). Vagy pl Passau és Deggendorf között is botrányos a pálya. Igaz, 5 éve nem jártam arra, de előtte évekig sokszor. Nem is értettem mit kell tapsolni az Autobahn-nak.Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
IreN!CuS
őstag
válasz tboldi #37751 üzenetére
Csak az nagyon messze van Visegrádtól. Na majd még keresgélek hátha találok olyat Pest közelében amiről jó vélemények vannak.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
foxi69
tag
-
yaneez
csendes tag
válasz tboldi #37762 üzenetére
Én is így gondolom .
Egyébként vannak már 100e körül vagy afölött futott példányok és nem nagyon lehet hallani, olvasni róla hogy volna bármi gond is velük.
Szerintem ez egy igencsak jól sikerült blokk (1.4T), én imádom. Fogyasztásban és dinamikában is agyonveri a régi 112 lovas SX4-emet, amit szintén szerettem.
Megkapja a szükséges törődést, jó benzint és olajat időben. Így 20e km fölött egy rossz szavam nem lehet rá.
És semmi pénzért nem ülnék vissza szívó benzinesbe.[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #37810 üzenetére
Még egy kiegészítés: ha sokat használjuk városban, rövid utakra, sok hidegindítással, akkor kb. havonta célszerű egy nagyobb kört tenni magasabb fordulaton (mondjuk úgy 100 km-t autópályán), hogy ne lustuljon el az autó. A részecskeszűrős motorokra ez különösen érvényes.
-
IreN!CuS
őstag
válasz tboldi #37809 üzenetére
Csak a prémium részre reagálnék meg, hogy nem eszik kevesebbet. Pedig de röviden Előző autó kb 5-6 decivel kért kevesebb/ 100 km. ( oké oké az dízel volt ) A mostanival nem tudom mi a helyzet mivel csak prémiumot kapott.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Dvix
senior tag
-
Siriusb
veterán
válasz tboldi #37818 üzenetére
Az igen érdekes. Nálam olyan érzés, mintha megfiatalodott volna az autó. Mondjuk én csak évente 1-2-szer teszek bele prémiumot (MOL).
Először az autószerelő tanácsára tankoltam ilyet, mert állandóan visszajött a check engine lámpa. Másfél tank után kialudt és azóta is békében nyugszik. (kopp-kopp-kopp) -
Land
veterán
válasz tboldi #37834 üzenetére
Teljesen jó.
Volt szó automatáról is.
Gl+ automata: 5.17 millió
Vagy ha kézivel kiegyezünk, de kellenek az új biztonságtechnikai dolgok, akkor GLX kézivel 5.47 millió Ft.
Értem én, hogy Suzuki, de ennyiért más gyártó hasonlót sem ad. Szerintem ezek nem rossz árak, amikor egy 2 éves 50k km-t futott extrásabb Mazda 3 5.5 millió Ft kézi váltóval és 120 LE-s Skyactiv motorral.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz tboldi #37836 üzenetére
Mondjuk lehet nélkülük élni, bármennyire is jó dolgok. Meglátjuk.
Mindenesetre 5 év garis új, csinos autó korrekt 140 le-s turbó motorral (gyártóra jellemző megbízhatósággal) vs használt 2 éves verda kevesebb garival és nem feltétlenül jobb tulajdonságokkal verzióból lehet előbbit venném meg, bármennyire is "hülye, aki új autót vesz, mert egyből csökken 20%-ot az értéke".Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
őstag
válasz tboldi #37836 üzenetére
Úgy tűnik azonos felszereltséggel az scross lesz az olcsóbb jóval ha ez a felszereltség marad...
Más, így majd egy év használat után is szeretem az automatát és az 1.4t mocit az scrossban Bár most hogy megszoktam az erőt, biztos nem választanám az 1.0-át. Azért most nyaralva fullra megpakolva is megindult autópályán, de nem annyira durván mint amikor csak én ülök benne. Azért az M7-esen balcsiról haza nem mindegy hogy gyorsul a a tömött sávok közötti váltásnál (mert sem bal oldalon ragadni sem 70-80-al tötyögni nem szeretek).
-
Tibko8
senior tag
válasz tboldi #37859 üzenetére
Nekem a régi swift-ben is szar volt a csapágy. 2002 swift 1.0
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
tomi5244
őstag
válasz tboldi #37938 üzenetére
"behúzott karral közlekedik egy ideig"
Természetesen nem közlekedtem behúzott karral Pusztán lejtős terepen lakunk, és ha kint hagyom az autót a ház előtt, rendesen be kell húzni. Közel egy év használat után megnyúlott, pontosabban, nagyon be kellett húzni, hogy rendesen fogjon, én meg szeretem ha feszesen fog.
Mindegy, nem kell ragozni, 2 órát számoltak fel ezért és az olajcseréjért, ami szerintem sok, de már ezt is elmondtam. Lehet fékpadra is tették utána, ami plusz idő, ki tudja.
Ha garanciális pecséttel, anyaggal, munkadíjjal megáll 25-30e körül a következő szerviz, akkor elégedett leszek.
-
bigdigit
addikt
válasz tboldi #38006 üzenetére
Na pont ezért sem kell nekem se diesel se kis turbós benzines. Előző swiftem is kihúzott hiba nélkül 10 év 150k kilométert hiba nélkül és spóroltam ezzel a vezetéssel vagy 600eft-ot. Ráadásul még gázosítva is volt szóval összesen kb 1 millát csak a vezetési stílussal. Nekem elég az óra szerinti 130 is azon az évi egy nyaraláson mikor pályázom. Én csak elakarok jutni a-ból b-be.
-
bigdigit
addikt
válasz tboldi #38012 üzenetére
Splitmonitor alapján látom mennyi az átlag.
De az egészben nem ez a lényeg mert meddő vita lesz. El kell fogadni van aki nyomja és leszarja mennyit eszik van aki arra esküszik ha pörgeti jó lesz az autónak is és van aki abból űz sportot minnél kevesebb legyen a fogyasztás. Én az utóbbi táborhoz tartozom és ha tehetném elektromos autóm lenne már. De hozzá is tegyen bármennyire is olcsóbb lenne azzal közlekedni azt se nyomnám hanem azt figyelném minnél nagyobb távot megtegyek egy töltéssel. A kis fogyasztás alapfeltétele többek között a gyors felváltás.
A végére még annyit nem hamarabb váltok mint az autó a kijelzőn tanácsolná. Az általad linkelt cikkben is szerepelt ezt így tervezték és gondolom nem hülyék állították be milyen terhelésnél kellene elváltani mert a váltás helye nem konstans fordulatoknál történik hanem helyzet függő.
Új hozzászólás Aktív témák
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen