- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Gaming notebook topik
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 3D nyomtatás
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós kamerák
- TCL LCD és LED TV-k
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
Hirdetés
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
burgatshow
veterán
válasz blakey #64845 üzenetére
Igen, ezt mondom én is, hogy a keyless kulcsokat nem tudod bezárni a kocsiba mert nem zár amíg valamelyik autó nyitva van (maximum ha bezárod és a nyitott ablakon be nem dobod aztán az ablak felhúzódik - de lehet akkor visszanyitna nem próbáltam ), vagy az utastérben van bármelyik kulcs. Sőt akkor se tudod bezárni, ha az egyik kulcs bent van a másik, meg nálad kint. Ezért kérdeztem.
2ozzmexy: nyilván, de a hátsó ajtók az nem az az eset amiből nem tudsz kijönni ha bent vagy mert előremászol és kiszállsz. És igen, van gyerekem ismerem.
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz Qtya123 #64881 üzenetére
Már hogy az Istenbe ne számítana a súly. A fizika az fizika marad. Nézd meg mit művelt Rezesová BMW X5-se egy szerencsétlen Punto-val. És az ráadásul utolérés volt, nem szembe ütköztek.
Egyszerűen meg kellene már érteni, hogy ezeket a crossovereket meg SUV-kat tökre nem városban kéne használni. Mert ha két Swift ütközik az tökre más (és kisebb) roncsolódással jár, mint ha egy Swift és egy Vitara/Cross/Enyaq/Volvo stb.
Az utas cella merevsége meg persze fontos, de erre meg apám szokta mondani, hogy tankkal is lehet ütközni csak leszakadnak a belső szerveid...
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz ViZo72 #64983 üzenetére
Na na na na!
Az elektromosoknal azert a fizika szempontjabol egy apro, am de nem elhanyagolhato tenyezot vegyunk figyelembe: megpedig azt, hogy a tobb 100 kilos akkucsomag a padlolemez szintjen a 2 tengely kozott van. Az igy elegge jo stabilizatorkent dolgozik (lasd hajok tokesulya).
Ugyanitt: Audi eTron kiszakado akkucsomag a maga 700 kilojaval, baleset eseten szevasz! Az egy kisauto sulya!
Szoval ertem en, de almat az almaval kellene…
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
Inkabb az, ha kocsi kell, fizetsz. Es nagyabol az van amit latsz. Es ha nem viszed el, akkor ott all mogotted a kovetkezo vasarlo.
Az meg pluszban felhajto ero, hogy uj kocsira is varni kell. Nem 1-2 hetet, honapokat vagy akar evet is.
21 oktobereben mikor vettem a Crossom, akkor az elottem levo vasarlo mondta hogy meg meggondolja. Mondta az elado, hogy oke, de 1 ora mulva mar nem lesz meg a kocsi. Velem egyutt aznap eladott 3 kocsit. Keszleten meg volt 4 db osszesen.Szoval ez van inkabb.
-
burgatshow
veterán
válasz ViZo72 #65495 üzenetére
Tok oszinten: 4 evig vezettem egy Titanium Mondeo kombit (a harcsaszaju MK5-t) es ahhoz viszonyitva egy fikarcnyival sincs a Suzuki elmaradva. De tenyleg. Es nem ugyanaz a kategoria. Raadasul abban az idoben a Mondeo 13 milla korul volt a GLX Vitara meg 7 korul. Azert mondom a Vitarat mert felszereltsegben kozel egyformak.
Persze vannak szubjektiv dolgok de a Ford tipikusan mar nincs ott, mint regebben (vagy a Suzuki jott fel ennyire nem tudom).
Persze most masok a szamok mindket markanal de ahogy korabban irtuk, ennek inkabb a kereslet-kinalat az oka. De a hasonlitasnal azt is figyelembe kene venni, hogy mit-mivel.
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz szabonagyur #65516 üzenetére
Ami az ajtoban van matrican a hasznalati modhoz es merethez.
Jelenleg 2,3 mindenhol. -
burgatshow
veterán
Mindenhol ennyit tolnak bele mert az majd tok jo lesz. A mernok meg vakarja a fejet miert pattognak el a kocsik… A 2,6-2,8 az Scross eseteben az 5 fo es vagy csomag uzemmod, egyebkent kevesebb.
a teli/nyari allapotot se ertem, a cimken nincs ilyen info csak az hogy mekkora kereked van, max. az elso/hatso tengely kozott lehet elteres a terhelesi modtol fuggoen (lasd 1. bekezdesem).
Szoval tenyleg nem ertem miert toljak 3 bar kornyekere egyesek, holott meg ulnek egyedul a kocsiban… Megallitani meg majd a Szentlelek fogja a vasat…
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz szabonagyur #65525 üzenetére
Nem rad ertettem, altalanossagban. Anno a szalonbol az enyemet is 2,9-el hoztam ki es nem is ertettem.
-
burgatshow
veterán
En osszehasonlitottam korabban a Titanium Mondeot a Vitaraval minoseg szempontbol, nem mondanam egyertelmu gyoztesnek a Fordot. Sot…
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
Persze. Amúgy a "Ford nem tud motort gyártani" kijelentést is csak megerősíteni tudom, egy firenzei nyaralásom ment el rá, mert az olasz autópályán az oda úton bevágta a check engine-t, vész módba kapcsolt és ennyi.
Ezek után nehéz úgy tekinteni a márkára, mint aki jó kocsikat gyárt. És a kollégák sem tudtak elismerően beszélni róluk, pedig 150 kocsiból álló flottánk volt, aminek a 80% akkor még Fordokból állt.
Na mindegy, nem akarod elhinni lelked rajta. Csak azt akartam szemléltetni, hogy a Ford mint márka már nagyon nincs ott, ahol kéne és pont az ilyen feltörekvő márkák mint a Toyota, Suzuki fogják átvenni ezeknek a modelleknek a helyét a piacon. Főleg, ha még rá is segítenek azzal, hogy a Mondeo és a Fiesta gyártása is megszűnt már...
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz bigdigit #65642 üzenetére
Ha télid is 17-es akkor nem fér be, csak a 16-os.
Amúgy van ilyen szett, ami tartalmaz lefogató csavart a felnihez, meg egy beleilleszkedő hab tálca, amibe az emelőt, a vonószemet meg a kerékkulcsot bele tudod rakni. Nekem is ilyen van.
A kötött forgásirányt pont letojnám ha pótkerékként van fent. Nyilván nem ideális a gumi szempontjából, de még mindig jobb mint az út szélén maradni (ne adja ég akár külföldön).
-
burgatshow
veterán
válasz Qtya123 #65692 üzenetére
Egyebkent annyira auto fuggo is. Emlekszem mikor a Mondeomra kaptam nyarinak Pirelli Cinturato P7-t a Michelin Primacy utan es konkretan leestem vele az utrol, kenodott, csuszott, mindenhogy rossz volt.
Aztan megkaptam a Passatot gyarilag a Cinturato P7-tel es az meg sinauto volt. Pedig latod, ugyanaz a gumi 2 kulonbozo kocsin. Mindketto 17-es meret volt.
Szoval az is szamit.
-
burgatshow
veterán
válasz ncc1701 #65775 üzenetére
Persze, a vezetesi stilussal/tudassal sokmindent ki lehet potolni meg ugyesen meg lehet oldani, de azert a mechanikus tapadas az mechanikus tapadas. Es ezen a szinten mindegy, hogy egy 8 millas Scross vagy egy 70 millas EQS van a gumi felett.
Szoval igen, teljesitmenyt akkorat nem kell levinni az aszfaltra, de a gumik nem igy mukodnek. -
burgatshow
veterán
válasz ncc1701 #65784 üzenetére
Nem ezt mondtam. Azt mondtam, hogy az elmelet miszerint olcso kocsira pont jo lesz az olcsobb/gyengebb minosegu gumi rossz szemlelet mert a fizika az fizika es mindegy hogy olcso vas van 1,2 tonnaval a gumin vagy draga nemet, ugyanolyan nehez.
Ergo egy jobb minosegu gumi egy alsobb kategoriaju auton is jobb, fuggetlenul attol, hogy “megerdemli” vagy sem.
Es nem azt mondtam, hogy tegyel ra semi slick gumit nyaron, de egy csing-csung nyari es egy markasabb kozott azert boven van kulonbseg. Ezt asszony matchbox Picantojan is erezni a korabbi tokom tudja milyen nyari gumi vs. Vredestein kozott.
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
De latom ezt a forumot is sikerul teljesen megolni a fillerb*szassal meg az ideologiai haborukkal.
-
burgatshow
veterán
válasz ncc1701 #65788 üzenetére
Ezert irtam, hogy ne ez legyen az altalanos felfogas, olcso kocsira olcso gumi mert a dragabb nem eri meg. De, megeri. Mert ha valakinek akad 10-20 ezer forintja pluszban egy jobb gumira amit hajlando is elkolteni, sosem keso es igen, jobban fog vele jarni.
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz ncc1701 #65790 üzenetére
Ha valaki ezzel tisztaban van, nem futja ra /nem akarja es ennek tudataban kozlekedik, tok oke. En tenyleg csak annyit akartam kozvetiteni, hogy nem rossz dolog jobb gumit venni olcsobb autora is akar, mert megeri es a fizika ugyanugy mukodik a draga meg az olcso kocsin is.
En is megveszem mindket kocsira amit a tarcam elbir, szinten nem kerdes.
-
burgatshow
veterán
-
burgatshow
veterán
válasz szabonagyur #65913 üzenetére
Nem és nem. Nekem is hiányzik...
-
burgatshow
veterán
Koszonom, tudom mi az ABS es hogy mukodik. Nem azt mondtam, hogy nincs hatasa a fekutra, hanem azt, hogy nem annak csokkentesere talaltak ki, hanem az iranyithatosag megtartasara. Mert blokkolt kereknel te aztan telerheted a kormanyt akarhova…
De mondhatnam azt is,hogy helyetted pumpalja a feket…
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz ncc1701 #65972 üzenetére
Ha jol tudom a LED/Xenon lampakhoz kotelezo az automata magassag allitas (Xenonhoz talan meg a moso is) ami nem biztos, hogy adott egy eredetileg H4-H7 izzoval szerelt kocsin.
Szoval egyszeruen ennyi van mogotte, hiaba “ugyanaz” a vetitesi kepe, a tipus engedely es a KOHEM rendelet mast mond.
Aztan persze lehet, hogy rosszul tudom de az tuti, hogy a kocsikat amiket vezettem es gyarilag LED-esek voltak azokban nem volt semmilyen magassag allito.
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz dethroner #65986 üzenetére
A Mondeo-ban és a Passat-omban se volt kézi magasságállításra lehetőség. És ahogy mondod, a Suzukiban sincs, szóval kötelező szerintem.
"És ez a fajta okosság, már lassan 20 éve minden kocsiban van, szóval azt gondolom ez nem lehetne akadálya annak, hogy egy normálisan megtervezett, legyártott H7 led belekerülhessen bármelyik autóba."
Attól még más foncsorozás kell neki. Tehát totál másképp viselkedik a LED mint a halogén. Hiába puffogtok, ez van.
"Azt meg csak utólag teszem hozzá, hogy ennek az említett logan-nak az első változatának a ráncfelvarrott 2008-13 között gyártott verziója H4 foglalatos, és azt is engedélyezték a németek."
H4. Nincs vele semmi gond, nekem utoljára a Fiat Pandámban volt, halogén fronton strapabíróbb konstrukció mint a H7. Szóval azért mert új autó még mehet régebbi szabvánnyal. Azt kell betartani, amit a gyártó mond, ha H4-gyel szereli akkor azt, ha H7-tel akkor azt, ha LED-del akkor meg amazt. És a LED-hez kell auto. magasságállítás (de mosó nem).
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
-
burgatshow
veterán
Bosch AeroTwin nalam is a legjobb befuto mindket auton (jobb a gyarinal is). Viszont csodalkozva olvasom, hogy itt evekig hasznaljatok. Mindenkinek garazsban all csak az enyem nem?
Meg ha igen, akkor is szamomra hihetetlen hogy 3-4-7 even keresztul ugyanugy torol. En kb. evente cserelem de akkor is ha ugy tunik jol torol. Egyszeruen elfarad a gumi aztan tutira akkor torol rosszul amikor nagyon kene.
Új hozzászólás Aktív témák
- SkyShowtime
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Motoros topic
- Autós topik
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Renault, Dacia topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!