Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csana

    senior tag

    válasz Assimilator #63749 üzenetére

    Értem én, hogy egyszeri szívességként kellene értelmezni a dolgot, viszont mivel az esetben nekem csak annyi volt a "bűnöm" hogy használtam a rendszerüket arra amire kitalálták, nem értem miért ne segítenének máskor is mikor ők a hunyók. A válasz levelükben már nem emlegetik ezt a "one-time" dolgot, csak jelzik, hogy ez egy szívesség tőlük, és a későbbiekben (tehát nem azt írják, hogy ellőtted az utolsó esélyed muhahahaaa) cseréknél ne menjek bele "túl szép hogy igaz legyen" dolgokba (nem is szoktam).
    Tehát persze, le van írva hogy kerek perec, de ezt sok olyan dolognál is leírják ahol user fail van a háttérben, mégis segítenek (félrekattintottam ötször, és kérem vissza a pézem). A supportosok reakciójából nekem az jött le, hogy ha simlis vagy akkor ne nézd őket hülyének, nem jár automatikusan vissza minden (főleg ha visszaeső hülyeségeket csinálsz), de ha jóhiszeműen használod a rendszerüket, akkor nó para.

    Viszont mivel már annyira bökdösi az oldalamat a kíváncsiság, megkérem a supportot (mint egy debil :) ), magyarázzák el, hogy ha megismétlődik az esetem, akkor mire számítsak.

    Egyébként ez másnak a fejében is megfordult. Lehet azt kellett volna belefogalmazniuk, hogy "Nem vagyunk hülyék, szóval ne próbálkozz fölöslegesen" Ők ezt egyszerűbben oldották meg, de én csak kötöm az ebet a karóhoz..

Új hozzászólás Aktív témák