- Videós, mozgóképes topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Fujifilm X
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
Augusztustól nagyot változik a Shein élete
it Onnantól kezdve lesz a platformra érvényes az EU-ban a DSA, így számos kötelezettséget vesz a vállára a Shein.
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
-
Mégse száll ki a Meizu?
ma Egyelőre nem úgy tűnik, mintha ne maradt volna azért valamicske erőforrás az AI mellett a mobilokra is; újabb Meizu készülék tűnt fel.
-
PROHARDVER!
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghoosty
őstag
Bocs, hogy bekiabálok a partoldalról, de ha 1 zaelotot megöl 4 ling, akkor a zerg van előnyben, mert az ára ugyanannyi 100-100 mineral.
Hogy 2v2-ben odaér-e a másik az már más kérdés. Zergnek elvileg könnyű kiderítenie, ha proxi pylont használ valaki csak körbe kell küldeine az overlordokat, így akár megelőző csapást is mérhet.Nem játszom zerggel, így a gyakrolati megvalósítást nem tudom bemutatni, csak annyira nem hangzik vészesen.