Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • föccer

    nagyúr

    válasz nepszter1 #38303 üzenetére

    Nem vagyok P játékos, így csak az elejéről, az alapvető dolgokat írom.

    Ha nem akarsz sajtolni, akkor 9 pylon, 12 gate, 13 gáz nyiást csinálj. Z ellen (főleg az ilyen makró map-on) mehet a 9 pylo, 12 forge, 15 nexus nyitás is.

    A derítésed annyiból kifullad, hogy megnézed, hogy hol van az ellen. Ha meglátod, hogy hol van, azonnal meg kell nézni, hogy van-ee pool, van-e gáz, van-e exp.

    1 bázis nem bír el 5 gatewayt + forgeot. 1 bázis 4 GW, vagy 3 GW + robo, vagy 3 GW + stargate, vagy 3 GW+forge fejlesztéssel, cannonnal.

    Az első támadásnál látod, hogy brutálisan bevédte magát a Zerg. Mégis mész előre, belesétálsz a banelingekbe, majd utána hosszú másodpercekig ott állsz a clawerek előtt. Itt nagyon sok egységet vesztettél. Nagyon hiányzik a scout. 1 zeát elindítani előre és amikor látod, hogy mi van, fel kellett volna adni a támadást és azonnal expelni, hogy előnybe kerülj. Nem, inkább pusholsz tovább, öleted le az unitokat sorban.

    Amit elsőre figyelmedbe ajánlanék, az a scoutolás javítása, valamint az, hogy inkább az alap, jól kitalált építési sorrendeket alkalmazd. Z ellen korai exp, P ellen 3 gate robo. T ellen nem tudom .:)

    üdv, föccer

    Építésztechnikus. Építőmérnök.

Új hozzászólás Aktív témák