- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- GoPro Topic
- Hobby elektronika
- Raspberry Pi
- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Autóhifi
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Yllgrim
őstag
válasz Volfram42 #37364 üzenetére
99.997.2XX-rol ment fel 100.000.3XX-re, uh 3000-es pack lesz az, mondtam is magamban ha tutira akarnek menni, azt vennem meg Valaki megtette. Ha egyedul elnek, mar megvettem volna,, nem is gondolkodtam volna, de...
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Volfram42 #37408 üzenetére
Amikor 10-15 játékos esik egymásnak másik 10-15 ellen akkor már ez nem működik. Biztos lesz barát-ellenség jelzés. Az tényleg nem jó, ha a játékos feje fölött ott virít, hogy Kovács Pisti, de ha csak egy piros-zöld csíkkal-karikával bármivel jelzik, hogy barát vagy ellenség, az megfelelő. Ez szerintem majd opcionális lehet, hogy beállítod hogyan jelezze az enemyt, milyen infót rakjon ki.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Volfram42 #37408 üzenetére
CS-ben is ez volt, voltak egymásra hasonlító skinek a terrorok és ct-k oldalán is, ésszel kellett menni, fülelni és kommunikálni hogy ne lődd le a másikat. Emellett az életben is megkérdezed a másik nevét ha érdekel, nem tudom itt miért ilyen fura hogy nem látod a feje felett alapból Pláne hogy milyen bután nézne ki ahogy egy csapat ember felett mind ott van a neve, még akkor is ha amúgy alig látod az ipsét.
PoeDameron: úgy működne mint az életben. káoszban nehéz felismerni ki van veled és ki nem, ergo vagy igyekezni kell elkerülni a káoszt, vagy rendezetten kell cselekedni ilyenkor. Pl ha vagy olyan észlény hogy az ellenfél oldalán keress fedezéket, szembe kell nézned azzal hogy nem csak az ellenfél fog rád lőni.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
warcat
veterán
válasz Volfram42 #37408 üzenetére
Kb le is lehet zárni a témát,persze-persze életszerű,hogy esélyt adnak arra,hogy pl a hadsereg szétlőjje a saját vagy épp egy civil hajóját....ezer év múlva is akkora botrány lenne belőle mint most.
Ellenség esetén persze max a fedélzeti számítógép ad neki egy "Azonosítatlan #3 Constellation Andromeda" stb elnevezést a radarjel alapján,de a szövetséges gépek azonosítják egymást.
Eléggé esélyes,hogy UEE űrben nem is lehet beacon nélkül hajókázni - azon kívül meg a kikapcsolt/hiányzó IFF egyből jelzi,hogy gyanús hátterű az illető.EA: It's in the crate!
-
warcat
veterán
válasz Volfram42 #37416 üzenetére
Ezt elhiszem,hogy haverral még működik is,meg élmény,de ha nincs vagy nem ér rá akkor inkább ne is álljunk le játszani?
Szerintem többet veszítenénk vele, direkt fps-nek készült játékok hardcore módjába ez teljesen belefér,máshol csak szívni fog vele mindenki,én ezt a színvonalat látom mindenhol.
Elképesztően sok frusztrált ember van a 12 éves Pistikétől akit bántanak a suliban a koros árufeltöltőig akit még a főnöke is csesztet,mekkora öröm lenne,amikor elkezdik halomra lőni a csapattársait.
Már most egy sima Alpha tesztelés alatt van aki leáll (kritikus hibáig) azzal szórakozni,hogy lehet megsérteni az armistice zóna szabályait,ez csak rosszabb lesz.
Egyszerűen nem szabad lehetőséget adni arra,hogy seggfej legyen valaki,mert a legtöbb esetben lesz,aki visszaél vele.Szerk.: nyilván a rendszer kiterjeszthető űrruhás rendszerekre,már csak azért is mert pl a katapultált pilótát jó lenne,ha nem lőné halomra a saját capital ship "lég"védelme, stb.
#2: én sem vagyok szent,lelő Pistike egyszer, bocsi,oké, lelő kétszer: figyelj már oda. - harmadik eset után odamennék és én lőném tarkón.
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
KO2
aktív tag
válasz Volfram42 #37430 üzenetére
Megnéznék egy Word of Tanks csatát jelzések nélkül hogy ki barát és ki ellenség.
Vagy akármelyik Battlefieldet. Bármennyibe mernék fogadni hogy hamar sokat veszítenének a népszerűségükből . Ó és sokkal többet fel tudok ám sorolni nem csak 2-t.Nem lehet mindenkire ráerőszakolni a lassú együttműködős mozgást. Meg én hiába játszanékprofin, ha van 3 cspattársam aki rohangál akkor ők meghalnának mert befutnak elém, én meg lennék a teamkiller, és üldözne a fél UEE.
[ Szerkesztve ]
-
KO2
aktív tag
válasz Volfram42 #37450 üzenetére
Világos, te is azok közé tartozol akik miatt én megcsinálnám a Hard Mode ot. Jópár hozzászólással ezelött írtam róla. De fontosnak tartom hogy a többi normális játékost ne nézzük le, és rájuk is gondoljunk.
( szerk: normális alatt az átlagos körüli képességűekre gondolok )
Nekik a normális módban viszont jólenne szerintem amit nathan is írt. Szerintem a játékosok többsége nem tudná kezelni azt ha a csapattársak nem lennének jelölve. Te igen, te ügyes vagy, de pl én nem. És köszönöm szépen énis szeretnék ezzel játszani.
[ Szerkesztve ]
-
KO2
aktív tag
válasz Volfram42 #37452 üzenetére
"vidd rá az egeret a piros névre módokban."
Én nem is támogatom ezt. Teljesen elrontja a játékot, hisz ha látod a piros nevet (jelet , mindegy) akkor gyakorlatilag kidobhatod a játék sötét/rejtőzködős részeit a kukába. Hisz hiába van ott egy sötét sarokban egy szék mögött gugoló ellenség, ha ott lebeg a feje felett egy piros négyzet, cseszheti a rejtőzködését.
Én a csapattársak feje felé szeretnék egy jelet( vagy inkább a karakterük köré mint kontúr, de mindegy melyik ).
Az ellenség, vagy az arra tévedő 'civil' ne legyen jelölve. Így ha a csapatomban lévő 10 emberből valaki befordul elém, nem lövöm fejbe mert látom hogy zöld. Ha meg nem látok körülötte(felette) semmit sem akkor lelőhetem.Szerk: Nekem nem kell térkép sem, és a falon át sem akarom tudni hol van a csapattársam. Nekem elég az hogy ha elöttem van 2 , 5 vagy 40m re és barát akkor tudjam. És ehhez nem kell a név (vagy inkább ugy mondom felesleges) ugysem csak ismerősökkel leszek egy csapatban, hanem egy jel kell hogy barát.
[ Szerkesztve ]
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz Volfram42 #37456 üzenetére
Volfram, lehet hogy felbérellek majd külsős tanácsadónak a CTF-be, annyira sajnos nincs sok tapasztalatom csapatban FPS-sel
Szerk.: Amúgy egy ilyen rendszerre biztos vagyok, hogy a mai hadseregek is lecsapnának, hogy ha láthatnák a saját embereiket, csak valszeg most még k*rva drága lenne, de 900 év múlva elférhet és nem is tűnik megvalósíthatatlannak
Szerk 2: Amúgy a név meg ne jelenítés a H1Z1-ben csodálatos, többször futott már el mellettem úgy ellenfél, hogy fél méterre lapultam tőle a bozótban, ezt min. elvárom, hogy ilyen rejtőzködés legyen
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Volfram42 #37530 üzenetére
Ez nem mentség a duplára! Moderátor, részesítsd feddésben Volframot, aki hajnali fél 4 magasságában azt hitte hogy senki se fog törődni azzal, ha suttyomban elsüt egy gigantikus duplát, ami lássuk be megengedhetetlen a mai világban és engem speciel érzelmileg annyira felkavart, hogy most nem tudok elaludni!
[ Szerkesztve ]
-
Mattyokar
tag
válasz Volfram42 #38151 üzenetére
A VFG Industrial hangárt (aszteroid-hangár) tartják a legmagasabb szintűnek.
Sok esetben(*), ha megszerzed a magasabb szintű hangárt, akkor az alacsonyabb szintűekhez is hozzáférhetsz.
Grat a Hull-B-hez, én is közel voltam hozzá.* = nemtom, mitől függ, neten írták páran, hogy ők nem kaptak. Én megkaptam Hull-A miatt az összes hangárt
ui: Hull-A esetében a cserehajó a hivatalos táblával ellentétben nem az Andromeda, hanem a 300i.
[ Szerkesztve ]
Nincs okostelefonom, ezért nem tudok azonnal válaszolni --- The Dude abides (lelkes újonc 10+ éve)
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Volfram42 #38229 üzenetére
Szerintem brutális az eleje. Azért kell a D variáns majd, mert az már vitathatatlanul a transzport hajók királya lesz az E után közvetlen. Nincs méricskélés, mint a Hull C - Banu - Starfarer szinten. Majdnem 21 000 férőhelye van.
Jelenlegi állás szerint szerintem viszonylag biztonságosan lehet majd kereskedni, mivel úgy tudom be lehet majd állítani egy csuszkán, hogy akarunk-e játékosokkal harcolgatni. Egyébként nem örülök ennek, viszont ha már lesz ilyen lehetőség, akkor HULL hajóval utazgatva ki kell iktatni az IRL gamerek lehetőségét, és akkor csak az NPC rutint kell ismerni, mely körzetben mi várható, egy idő után ki lesz tapasztalva. Kicsit neccesebb környékre meg fel kell fogadni npc vadászokat, 20 000-res szállítmányból nyilván nevetve lesz rá pénz.
[ Szerkesztve ]
-
mettek
addikt
válasz Volfram42 #38265 üzenetére
ez nem csak lagg. Kb csak multikban játszom. Ha laggolok, attól még nincs 7 fps-em de itt ez a helyzet. Az nvidia-s geforce experience folyamatosan mutatja nekem az fps értéket. van amikor 1-5 fps-sel megy a játék és ez optimalizációs hiba mert az arenában 80 fps-em van
PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
-
Yllgrim
őstag
válasz Volfram42 #38282 üzenetére
Keresgeltem a Salvaging leirast (eddig semmi, aki tudja hogy letezik es van forrasa dobjon mar meg vele!) es kozben talaltam ezt, itt lehet latni, hogy akkor hogyan koltottek a penzt es mire.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
mettek
addikt
válasz Volfram42 #38282 üzenetére
nah...most olyan 25-30 fps között mozgott ultrán full hd-ban. A memóriám perpill 26%, bár most kiléptem a menübe de nem ette meg. Úgyhogy valszeg driver gond volt. Így is beesik néha 15-re de csak pár mp-ig.
Megtettem az első űrsétámat is, ráadásul épp mellém érkezett egy másik játékos aki szintén űrsétára jött, brutális hangulat.
Mondjuk amikor besziszegtem magam az űrroncsba, egyszer csak kiteleportált 15 km-re a helyszíntőlLehet benevezek arra a 315p-re, iszonyat durva lesz ha összekalapálják és még tartalom is lesz benne.
PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
-
warcat
veterán
válasz Volfram42 #38345 üzenetére
Ráadásul azt is írták,hogy olyan nincs,hogy lejár a biztosítás (legalábbis hull-ra/hajótestre) menetközben.
Ha mélyűrben vagy,akkor automatikusan kitolódik a következő landolásig,valószínű,hogy nagy felárral fog ketyegni,hogy ne lehessen visszaélni ezzel.
A lényeg,hogy magát a hajót nem hagyják,hogy elveszítsd véglegesen.
LTI-nek jelenleg két hasznát látom (ami részben vonatkozik arra is,hogy érdekeljen-e hogy mennyi hó/év biztosítást kapsz) :-nagy hajóknál a műveleti költségek csökkentése (igen,lecseréled/külön biztosítod majd a felszerelést és rakományt,de valamennyi pénzt megspórolsz,a hatásfok növekszik)
-gyűjtőknek a hangárban tartott hajói[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Volfram42 #38422 üzenetére
Amiről szeretnék lassan többet tudni:
- mikor lesz kész annyira a baby PU, hogy csapatban lehessen játszani a retiben meg az andromédában
- mikorra készülnek el ugyanezen hajók munkaállomásai, hogy lehessen tesztelni ezeket is
- NPC AI fejlesztését mikor kezdik
- űrruha fejlesztése, oxigénnel, üzemanyaggal, illetve meg lesz-e csinálva a tehetetlenség, hogy ne kelljen nyomni a gázt, ha egyszer lendületbe jöttünk
- privát kérdésem, hogy a carrack mikorra várható hangárkészreChris, jah csak emlékszem hogy CR nagyon ódzkodott a légköri repülés leprogramozásától, szóval amit megmutattak azzal a kőbolygóval amin volt kb. 200 méter magas megmagyarázhatatlan légköri jelenség (mer mégis egy víz nélküli sziklabolygón hogy lenne légkör ugye), az szerintem csak piárfogás volt, összeütöttek gyorsan egy fizikailag értelmezhetetlen modellt, hogy az Elite landolós fejlesztésével versenyezzenek. Ennek fejlesztett változatára számíthatunk a jövőben, viszont ez az egész még messze nincs lefejlesztve, mert akkor nem így mutatják be hanem normális, több kilométeres légkörrel, amiben kihangsúlyozzák hogy a jármű légköri repülésnek megfelelő fizikával manőverez.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Volfram42 #38495 üzenetére
Voltak benne érdekes dolgok csak beletekergetve:
- Használt hajók eladása és vétele: nem rávágta hogy persze hogy tervezik (persze a hosszú távba jogosan belefér), elmondta hogy hosszú távon lehet, de alapból csak xy kreditet ad a bolt a hajódért, és teljes áron vehetsz másikat.
- Landolás lakott területen: nem teljes autopilóta lesz, mert nem feltétlen szükséges már a procedurális generálás miatt, az a terv hogy légi folyosók lesznek, és elmondják hogy melyikben kell hogy repülnöd, hogy pl a 13-as leszállópadra érkezz. Ha kilépsz ebből a folyosóból, akkor elveszi az AI az irányítást, hogy ne rongálgass csak úgy össze-vissza, de amíg a folyosón belül maradsz, addig manuálisan is leteheted.
- procedurális területek ugyanúgy néznek-e majd mindenkinek ki: aki totál nincs képben a procedurális generálásban, az egész lényege egy vagy több "seed", ami gyakorlatilag egy karaktersor, ami a generátornak elmondja, hogy kell kinéznie a generálandó dolognak (mindegy hogy biztonsági kódolás vagy star citizen bolygó). Amíg a seed ugyanaz, addig a generáló ugyanazt generálja, de a seed kellő mérete és összetettsége kellő változatosságot is nyújt.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Yllgrim
őstag
válasz Volfram42 #38495 üzenetére
Johet a soroshordo a hangarba, igaz ez meg csak az alap lesz, de bejarjuk Marmint ha a Gemini tulajok kapnak simat megnezni
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
ttamashu
aktív tag
válasz Volfram42 #38530 üzenetére
Tényleg 40$ jelenleg.
Anniversary után még tuti 50$ volt, azért emlékszem ennyire tisztán, mert haver vett MR csomagot és rögtön upgrade-et LN-re és még mérgelődtem is, hogy miért nem kaptam pontot, akkor néztem meg, hogy az 40$-t ér és 50$ (volt) a limit.
Azóta persze Őt is elkapta a hév és már Hull-B-nél jár
Outdated volt az infóm, köszi a pontosítást.
[ Szerkesztve ]
Tea az élet!
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz Volfram42 #38535 üzenetére
Jah, olvastam INN-en, hogy minden stúdió lábadozik az ünnepekből De nincs is ezzel gond, 2015-ben sok hétvégét töltöttek bent szerintem és valószínűleg idén is lesz ilyen
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Nathan Boggs
senior tag
-
veterán
-
Diopapa
addikt
válasz Volfram42 #38583 üzenetére
Ne verjetek meg, de az "e"-vel kicsit jobban futott nálam, bár az első magot még mindig szénné terheli, a másik 3 meg kb 60%-on..
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Volfram42 #38693 üzenetére
Olyat lehet már csinálni, hogy haverokkal együtt egy szerveren egy multicrew hajóban? Csak mert nem nagyon látom hogy lennének ilyen videók. Pedig van már néhány olyan hajó amin ki lehetne próbálni milyen mikor haverok ülnek a toronyban és jönnek a ronda kalózok meg vandálok meg gamerek.
-
veterán
-
PhilBrick
őstag
válasz Volfram42 #38713 üzenetére
Olvastunk már erről is többfajta ötletelést tőlük. Például csak ingame ketyeg, de gyorsított ingame idővel is.
Egyébként meg a jelenlegi Voyager Direct árak alapján az alap hajó értékének többszörösét lehet felszerelésre költeni. Na ezek lesznek a valódi veszteségek, nem a váz.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Volfram42 #38715 üzenetére
Azért van némi különbség a "nem lesz olyan nagy jelentősége" és a "NONE" között.
Ezzel így teljességgel elértéktelenítették az LTI-t. Abszolúte. Elég érdekes gesztus, főleg a korai backer-ek felé.
(#38716) nowan: Ezért is mondtam anno, hogy nem lenne semmi extra, ha az LTI-t kiterjesztenék nonsec-re is.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
huncut07
csendes tag
válasz Volfram42 #38722 üzenetére
Én úgy emlékszem Chris azt mondta a felszerelésre is lehet majd ingame biztosítást venni.Innentől meg az, hogy LTI-s a hajó vagy sem nem sokat számít.Max egy kis kényelmi előnybe kerül akinek ilyen hajója van, de amint lecseréli az sincs.
Nagy volt a felhajtás az LTI miatt, hogy akik anno tudtak ilyen hajókat venni mekkora előnyben lesznek, és erre többször kitértek a devek -köztük Chris is-, hogy ez csak egy gesztus értékű "előny" amivel -többek között- az első támogatóknak megköszönik a támogatásukat.Sokan, úgy tűnik, GOD mode ( szerűséget ) láttak az LTI mögött, de erről szó sem volt.Magam is egy LTI-s Aurora birtokosa vagyok, és ha kész lesz a SC, plusz a SQ42, és 60-60 dollár lesz majd a kész játék, szerintem nagyon is örülni fogok, hogy mindezt 40 dodóért megkaptam - meg sok kis apróságot az évek során-, nem hogy panaszkodjak, hogy az LTI nem jelent óriási előnyt az újabb játékosokhoz képest.Eleve olyan előny amit pénzért megvehettél vagy megvehetsz a SC-ben, ellentétes az egész SC Chris által megálmodott szellemével.
Ha jól értettem, maga a biztosítás (egy minimális összeg) is csak a beleélés támogatásáért kerül a játékba, és nem azért kell majd "turretes", meg "panel nézegetős" másodállást vállalnunk, hogy az Auroránk kötelezőjét kifizessük.
Tehát, ahogy írtad te is, a kezdő hajót lecserélik az emberek, onnantól meg játékon belül veszi meg a biztosítást.Ha meg nagyobb hajója van az embernek, akkor meg lehet el lesz vele 2-3 évig is, és mellé vesz majd más feladatra való hajót.Így már van egy kis haszna az LTI-nek, de hát ha valaki több száz dollárral támogatta a játékot -amikor még semmi nem volt belőle- nem kell irigyelni tőle, hogy 3 havonta nem kell neki mondjuk 2000uec-t fizetnie. -
huncut07
csendes tag
válasz Volfram42 #38863 üzenetére
Majd beindul ez.Minden januári Atv-ben arról beszélnek, hogy most meetingelnek, meg kitalálják az ütemtervet, ráadásul a múlt év végén kezdték átszervezni mind a négy irodát, hogy az egy témán dolgozó emberek egy irodában legyenek, ez ugye azt jelenti, hogy valakinek másik kontinensre kellett költöznie.El tart egy ideig míg újra belerázódnak.
A legtöbb cégnél ilyen az év vége-év eleje: decemberen ezer a túlóra, hajtás karácsony előtt, aztán céges buli, januárban meg mindenki keresi, hogy a bulin hova rúgta el a székét, monitorját majd kezdik felvenni a rendeléseket, ütemtervet (kávét) készítenek.
Már csak egy számítógép kellene amin elfut legalább a free flight -
huncut07
csendes tag
válasz Volfram42 #38869 üzenetére
A legutóbbi 10forCH-ben -az egyik kérdésre, hogy mi van tervben a SC3.0ra- Chris azt válaszolta, hogy nagyából 2.4-ig van meg a pontos ütemterv, hogy a 3.0 mit tartalmazhat arról még nem gondolkodtak, mert (és itt jön a lényeg): Mert a következő 2.X patchek is elég nagy mérföldkövek lesznek, talán a 3.0 az lesz amikor más naprendszerbe is ugorhatunk már.
Ha ráállnak erre a kb havonta .x frissítés kiadására, akkor csak kapunk újdonságokat szép lassan
Új hozzászólás Aktív témák
- alza 404 akciók
- Politika
- Fűnyíró topik
- Ingyenes az Epic Store-ban a Farming Simulator 22
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- Mobil flották
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- GoPro Topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest