Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
Yllgrim
őstag
válasz Menthirist #19401 üzenetére
En egy X55 Rhino-n agyalok Majd meselj milyen dogfightban
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
cunnir
tag
Sajnos nekem nem sikerült a Saitek Cyborg Evo-t működésre bírni de az xbox kontrollert felismeri a játék..
[ Szerkesztve ]
Elite Dangerous:Cmdr.Merohun
-
Jack@l
veterán
válasz Menthirist #19401 üzenetére
Akkor keresek tovább... Amúgy vadászós repülőzéshez egyetlen standalone megoldást találtam eddig(ami nem csillagászati áron van) de azt is az oroszok gyártják és nem szállítanak külföldre...
Pedig ergonómiailag elég jó és 20-25 euro körül van.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
cskamacska
addikt
válasz Yllgrim #19392 üzenetére
Nem kell a fórumra chatként tekinteni, és máris nem lesz olyan rossz a helyzet.
más:
Bár biztos volt róla szó(akár tucatszor is ), de szerintetek érdemes Aurora LN-ről 300i-re váltani jelen állás szerint? Nem mintha azonnal rábuknék a 20 dolláros CCU csomagra, de azért ezzel is megy az idő. Amúgy a Cross Chassis Upgrade csak a hajót változtatja meg, így ha valaki eljut a Idrisig akár, akkor is csak az Aurora sallangjait(UEC, biztosítási idő, Digital Star Map, Digital Squadron 42 Manual, ilyesmi) tatja meg?
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Volfram42
senior tag
válasz Menthirist #19401 üzenetére
Nem állítható sehol a keménysége? Az X52pro-n lehet állítani az oldalán.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
mrfire
őstag
válasz cskamacska #19405 üzenetére
Azt kapod, ami ahhoz a stand alone hajóhoz jár ha jól tudom, de .tnm mintha mondott volna valamit a hangárról, hogy az kivétel.
[ Szerkesztve ]
-
k4rL^
senior tag
Én egy Hotas X-t vettem, nagyon jó áron jutottam hozzá, így nem agyaltam rajta sokat, viszont joystick utoljára kb. a wing commander széria alatt volt nálam.
Aki Hotas X-t használ tudna adni pár tippet, esetleg konfigot hozzá?Carrack-on is agyalok, meg akartam venni, de mivel nem igazán solozható az a hajó, lehet kihagyom, pedig nagyon bejön.
[ Szerkesztve ]
-
Mrgyergyo
tag
válasz mrfire #19410 üzenetére
"As promised, when we launch the Mustang, existing LTI Aurora users will be allowed to swap their ships for Mustangs. An LTI Mustang badge will be distributed to everyone with a qualifying Aurora, allowing them to melt the old ship for store credit and purchase an LTI Mustang."
Redditen is téma ahogy nézem
-
veterán
válasz Yllgrim #19402 üzenetére
nem hinném hogy különösebb következtetéseket le lehetne vonni egy 65-ből egy 55 számára. Egyelőre azt tudom mondani hogy a 65 full fém (az 55 nem), a joy rész nem mozog mert force sense-es (lenne), tehát nyúlásmérő bélyegek érzékelik a nyomásváltozást elmozdulás helyett (ha jól tudom, pár modern gépben van ilyen, pl az F-22-ben). Az 55 mozog (ráadásul 3 féle erejű rugót is adnak hozzá). A 65 gázkara érzetre (még nem próbáltam ki élesben) finoman jár, de még legkönnyebbre állítva is jócskán kell hozzá erő (nem lehet csak le-fel dobálgatni). Szóval az egésznek marha prémium érzése van, de még nem tudom mennyire fog ténylegesen jó szolgáltatot tenni (max én is továbbadom ). De lehet hogy csak szokni kell a gázkart (egyesek könnyű, mások pedig a még ennél is nehezebb járásra esküsznek) + esetleg lefogatni.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Yllgrim
őstag
válasz Menthirist #19412 üzenetére
Valahol ki kellene probalni oket... Majd megnezem, hatha Bristolban van valami jo kis hely gamereknek.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
PenguinTea
csendes tag
A kezdő pénzt és a biztosítást a teljes játék indulása után kapjuk meg?
-
veterán
válasz PenguinTea #19414 üzenetére
Igen, legalábbis egy bizonyos ponttól, amikortól úgy gondolják hogy elkészült annyira hogy elindítsák a rendszert. Szóval még nem a legkoraibb PU alfánál.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz cskamacska #19405 üzenetére
Szerintem nem érdemes, nagyon lenerfelték a 300i-t nemrég. Ahogy a többiek is írták, inkább majd a mustang, vagy ha rá tudsz dobni egy kicsit, akkor az avenger.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #19416 üzenetére
Én azért még kíváncsi lennék arra, hogy milyen lesz ha javítják a hardpoint bugot, és visszarakhatom a fegyót a hajó orrára. Mert lenne mit odatennem
amúgy én is LN-ről váltottam 300i-re, és nem bántam meg, ugyanakkor eleve csak köztes állapotnak terveztem a Freelancer felé vezető úton.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
válasz Menthirist #19417 üzenetére
Milyen bugról van szó?
Most jutottam el nemrég a 10FTCM-ben oda, hogy a Freelancereknek és a kisebb szállítóknak is rávilágított CR a hasznos oldalára. Sokkal több értelme lesz ennek a szállítónak így, mint korábban gondoltam. -
veterán
válasz mrfire #19418 üzenetére
hát hogy attól hogy csak két omnisky vi-ot adnak a hajóhoz (rakétát már nem), ettől még van hardpointja a rakétához meg az orra alatt. Viszont annak ellenére nem enged oda semmit mountolni most, hogy nekem lenne mit. Még a szárnyak végén lévő omnisky-okat sem. Szóval most csak 2 hardpointra lehet mountolni az ötből, és ez bizony bug. Ezt már sokan felhozták, és talán már ők is megerősítették.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
válasz Menthirist #19419 üzenetére
Ja értem, sz'al ez csak a 300i-re igaz. Mert tegnap a 350r-re bármit rá tudtam pakolni, amit leszedtem a 325a-ról, a 350r-en meg alapból ugye semmi sem volt.
-
veterán
-
mrfire
őstag
válasz Menthirist #19419 üzenetére
Na most megnéztem, a szárnyak végén lévő fegyvereket rá tudod tenni. Csak az a baj, hogy a Mountból csak az megy rá, ami a szárnyán lévő fegyvert tartotta, így nem jutottunk előrébb, mert csak átpakoltuk a szárnyról az orra, és most a szárnyra nincs mit tenni. A Class 2b forgó mountot nem engedi rátenni az orra. És a Class 1a mountokat sem lehet sehova tenni.
-
veterán
lassan kezdődik az AI-s beszélgetés
linkAmúgy megküldtem egy kicsit a gázkart, részleteket az ED fórumban írok majd akit érdekel.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
-
Volfram42
senior tag
válasz Menthirist #19423 üzenetére
Most nem igazán tudom figyelni, ha a végén egy két sorban elmondanád, hogy mi volt benne azt megköszönném.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
veterán
-
Flashback
addikt
Most látom hogy van Carrack is itt egy két tagnak!
Az igen!!!profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Volfram42
senior tag
válasz Menthirist #19427 üzenetére
Köszike.
mrfire: A zéró G visszarúgáson már akkor is röhögtem magamban. A kérdés az, hogy zéró G-ben lesz-e visszarúgás? Válasz a golyónak kisebb a tömege, mint neked. Zéró G. Ebből azért következtethetne.
Inkább az lett volna a kérdésem, hogy gravitáció hiányában, milyen erő tartja a fegyvert az ember kezében. Ha markolja akkor ok, de nem így láttuk. Na de inkább nem szőrszálhasogatok.[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Jack@l
veterán
válasz Volfram42 #19430 üzenetére
Lehet a tömege kicsi, de a sebessége annál nagyobb, simán hátra kell dobnia egy közepes fegyvernek is az űrben. (egy kisseb vadászfegyvert is vállhoz kell tenni, nehogy kirepüljön a kezedből)
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
veterán
Nah, vége a műsornak. programozóként nem mondom, hogy akár a felét is értettem a technikai résznek, de sebaj
Pár dolog "összedobálva", ami előjöttElsőnek egy kis technikai (már akinek mond valamit):
-Elsőnek tradícionális selection tree-n alapult, aztán áttértek behavior tree-kre (ez utóbbit pl természetes nyelvek feldolgozásánál is használják). A legfelső elemek még selection tree elemek, hogy gyorsan lehessen redukálni a behavior tree összetettségét, de utána átmegy behaviorba. Minden ilyen behavior párhuzamosan fut.
-RTC++-t használnak (runtime compiled c++), gyakorlatilag olyan c++, ahol on the fly lehet kicserélni kódrészleteket, tree-ket, ezeket mentve és injektálva máris belépül az új kód.
-Egy blackboard nevű megoldást használnak, amiben az AI minden lényeges dolga minden szereplőről benne van egy hatalmas tree ágaiként és leveleiként, ebből olvasnak, és ezt is dumpolják ki egy html5 site-ra, ahol fel lehet venni, lejátszani, stb. böngészőben bekattinthatnak egyetlen debug flag-et, vagy épp listázhatják, melyik karakter épp milyen manővert végez. Ezzel el tudták érni, hogy felvétel közben ha egy AI hibázik, akkor könnyen meg tudják nézni, vissza tudják követni mi a gond.Na és akkor általánosabb dolgok:
Egyik nagy kezdeti kihívása a flight control volt. Egy nem túl nagy hajón is akár 16 thruster lehet, ezek közül van ami gimbal-os, tehát időbe kerül amíg irányba fordul és kifejti az erejét. Ezt vezérli az IFCS (inflight control system), és erre épülve repülnek az AI-k is. Ha a thruster sérül, a hajó irányítása is megváltozik, de ebben nem volt a fickó biztos hogy pl AI oldalon le lett-e tesztelve eddig megfelelően .A repülés spline-okon alapul, amit megpróbál követni, teljes testreszabhatósággal (hol döntsön be, hátráljon, stb). Dogfight alatt viszont ez a spline realtime van generálva, és ha mondjuk két akciója miatt nem tudná a harmadikkal a pályán tartani magát, akkor automatikusan kalkulálja hogy hogy tudna visszatérni normálisan. Minden nagyon durva matekkal van számolva, mert semmit sem közelítő módszerekkel számolnak (a kythera matematikusa talán a harvardon végzett). A repülés közben folyamatosan manőverekkel igyekszik a célját elérni (dugóhúzó, stb). Még a reklámokban is AI van, mivel úgy gondolták, kézzel animálva nem lett volna olyan teljesen reális a fizika pl, mint ahogy akarták. Csak hát realtime AI-val nem könnyű reklámot és megfelelő nézőpontokat elkapni, azt mondja.
Volt némi gond hajó a sebességduplázásával, ugyanis messzebbre kell kinéznie a hajónak, mivel időbe telik amíg a fizikai szabályok miatt el tud mozdulni, ugyanakkor több tízezer aszteroida van a két vanduul swarmos pályán, és ez túlcsordította a puffereket.Az AI-t első naptól visszafogták, mert mindenkinek meg kellett tanulnia repülni. Későbbi szinteken egyre kevésbé fogják vissza, később pedig tovább is engednek. Viszont mivel ilyen szofisztikált az AI, nem volt gond azzal, amikor haverokat kellett AI-ként betenni, pedig az általában gáz szokott lenni. Itt csak betették, azt mondták hogy ő az ellenség, te a barát, és már csinálta is a dolgát. Minden irányításbeli változás amit a játékosok számára csináltak, befolyásolta az AI repülését is, elvégre ugyanazokon az IFCS rendszereken át kell repülniük.
Ugyanaz az AI van hajókhoz és fps-hez, csak módosított behavior-okkal. Dynamic navigation mesh-t számolnak (épp akkor hova lehet menni és hova nem), hajófoglalásnál onnantól hogy lenyílik a zsilip, már a két hajó is egy közös mesh, tehát bővül a pálya. Az fps modulban nehéz a navigáció, pláne mivel nem feltétlen van gravitáció, ugyanakkor jumppack-el vagy épp magboots-al ez felülírható.
És végül mi az, amit ők tudtak használni a Cryengine-ből:
A Cryengine animációs motorját és megoldását használják, de egyetlen sornyi AI kódrészt sem. Szóval AI oldalon nincs benne cryengine egy szál sem.Az AI szerveren és kliensen is tud futni, nagyon multiszálas. squadron 42-ben ugye offline AI kell, viszont PU-ben vagy vanduul co-opnál szerveren fut, mert közösnek kell lennie.
Nah hirtelen ennyi volt. A technikai részt nem értettem sok helyen, illetve akit érdekel, az elmerülhet a kétfajta tree felépítésében.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Volfram42
senior tag
-
duvi
nagyúr
válasz Menthirist #19432 üzenetére
Köszi a hatalmas munkát! Jó volt egy kicsit a színfalak mögé látni.
-
Jack@l
veterán
válasz Volfram42 #19433 üzenetére
Fizikából valami más rémlik. (nekem is régen volt) A lényeg, hogy F = m x a úgyanúgy működik az űrben is, csak ott még bele se tudsz állni hogy ellensúlyozd. Elég nagy visszarugó erőnek kell lennie játékban is ha közel úgy akarják lemodellezni mint ahogy valóságban működne.
Gondol bele, hogy egy poskagolyó mekkora falat vagy fát üt át, milyen erővel kellene egy kalapáccsal ugyanazt elérned.
Miközben simán arrébb lököd magad két újjal az űrben.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
mrfire
őstag
válasz Menthirist #19432 üzenetére
Bizony, nem is a cryenginet használják, hanem a Kythera-t, az AI-hoz.
(#19430) Volfram42
Tulajdonképpen null gravitációs környezetben a tömeg nem helytelen fogalom, a súly lenne az. De az űrben a tömegnek van jelentősége, mikor két tárgy egymásnak ütközik, azok milyen mértékben módosítják a másik pályáját, vagy hogy melyik objektumnak mekkora a gravitációs tere, az is a tömegén alapszik ugye.Az viszont már nekem is nagy butaságnak tűnik, hogy azt mondja, jelentéktelen az erőhatás, mert kicsi a golyó. Ellenben iszonyat gyors, így azért mégsem jelentéktelen. Földi körülmények között is nagyon visszarúgnak a fegyverek, akkor hogy a fenébe ne éreznénk meg ezt az űrben. Sz'al Jack@l-nak teljesen igazat adok ebben.
-
Volfram42
senior tag
válasz Jack@l #19435 üzenetére
Pont ezt mondom én is, hogy ott el kell löknie eléggé durván. Félre értettél.
Anno csináltak az egyik műholdra még a csillagháborús terv folyományaként egy olyan fegyvert ami kémiai kőszer alapú és nincs semmi visszarúgása. Le is tesztelték bevált. Kiszedtek vele néhány roncsot. Ha lett volna akkor ellökte volna a műholdat is a fenébe.mrfire: Igen a tömeg befolyásol, de ekkora testek között nagyon elenyészően. A gravitáció a legkisebb erő. Ekkora mérteknél nem nagyon befolyásol.
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
mrfire
őstag
válasz Volfram42 #19437 üzenetére
Igen, egyértelműen a gravitáció nem ezekhez a méretekhez tartozik.
Csak azt nem értem, hogy ha a gravitáció egy "lefele" húzó erő, akkor az miért lenne hatással azokra a szabályokra, hogy két test ütközésénél azok mekkora erőt fejtenek ki egymásra? A golyó pici, de hatalmas mozgási energiája van, ezáltal nagy erőt fejtene ki. A műhol mérete megint sokkal nagyobb, mint az emberé, azt lehet már nem képes eltéríteni egy golyó jelentősen, de amíg, a földön is meglőnek valakit egy sörétessel és az elrepül a fenébe, (míg egy űrszonda meg sem moccanna tőle) ez az űrben miért ne lenne érvényes, ha kiveszünk a képletből egy "lefele" húzó erőt?
Vagy lehet én is félreértettelek, nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Jack@l #19435 üzenetére
Ne feledjétek, hogy alapvető különbség van a gravitációs erő, és a tehetetlenségi erők között. Utóbbiak ún. "kényszererők" és az általuk okozott gyorsulás mértéke a gyorsított tömeggel arányos. A gravitáció esetében ez nem áll fenn, az minden testet konstans állandóval gyorsít (pl. a földi szökési sebesség tömegtől függetlenül állandó). A puskagolyó kilövése tehetetlenségi erőt indukál, és mivel az ember tömege nagyságrendekkel nagyobb a golyóénál, az ember testére ható gyorsulás nem lesz túlságosan nagy, bár nem is elhanyagolható.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Volfram42
senior tag
válasz mrfire #19438 üzenetére
Fú ezt most én sem értem, hogy mivan?
Gravitáció nélkül el kell, hogy lökjön. A földön nem lök el, mert állsz a lábadon. A talaj és a talpad közötti kapcsolat miatt nem lök el. Ha nincs gravitáció akkor eléggé nehéz állni a talajon, hiszen csak hogyan nyomod oda? Már a legkisebb mozdulat vagy kósza légmozgás is elemel. Szóval én is pont azt mondom, hogy el kell, hogy lökjön.
CR viszont azt mondta, hogy nem fog különösebben.
Ezért jutott eszembe, hogy ha a valóságban is megoldottak egy olyan lőfegyvert aminek nincsen visszarúgása akkor biztos ott is ilyesmik lesznek.Nagyon érdekes ez a nulla gravitáció.
Az ISS-re olyan csavarhúzót kellett felvinni ami a forgó mozgást teljesen elnyeli.
Talán ez a kísérlet volt számomra a leg megdöbbentőbb, hogy a gravitáció hiányában a felületi feszültség mikre képes.GypsFulvus2: Van benne valami. Már jó régen nem foglalkoztam ilyesmivel. Ezt át kell gondolnom, de nem ilyen későn.
Köszi srácok. Jól elvagyunk így is, hogy várakozunk. Aztán majd csak ránk szólnak, hogy ne offoljunk ennyit.[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
cskamacska
addikt
válasz SkyS1gn #19441 üzenetére
Dübörög a topik, nagy a jólét, a magyar corp jobban teljesít.
Ha a játék indulása után nem fogod még jobban sajnálni(pl hogy két hét alatt népek felének olyan hajója van mint neked, miközben csak egy ingyenes AMD kuponnal kezdtek), arra mindenki ráfázik, mert erősen grind to play lesz a drága.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
77.PX_Drebil
aktív tag
UHHUUU beindult a fizika szakkör.
Csak, hogy keverjem egy kicsit a dolgokat. Szerintem ti keveritek a fogalmakat, ugyanis van egyszer a gravitáció vagy annak a hiánya és van a légkör és annak a hiánya (levegő/vákuum). Ha jól figyelgettem (így kora reggel) ti ezekre vonatkozó törvényeket zagyváltátok itt össze egy kicsit. Tudjátok légüres térben a tollpihe meg a vasgolyó..stb. Gondoljátok végig még egyszer aztán gyertek vissza pótvizsgázni....
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
mrfire
őstag
válasz cskamacska #19442 üzenetére
Hát ha két hét alatt sehová se jut vele, akkor sajnálhatja is. De mint mindenhol a legtöbb kiaknázni való lehetőség az elején hozza majd a legtöbb profitot, és amint rászabadul a jónép, már nem fog sokat érni az érc, amit korábban csak az előre vásárolt Orionok bányásztak, a Roncs, amit az előre megvásárolt Reclaimerek gyűjtöttek.
Ez annyiban igaz a felfedezésekre is, hogy az elején rászabadulnak a Carrack-ok az univerzumra és nagyobb eséllyel találnak majd új dolgokat a feltérképezetlen vidéken, jól megszedik magukat, és mire a többiek oda jutnak, hogy van saját Carrack-uk a mi Carrackosaink már találtak egy ugrópontot és vettek az árából egy Idrist.Persze hiába vásárol az nagy hajót, aki nem tudja, mit kezdjen vele. Ezért az a minimum, hogy aki ekkora összeggel támogat, az ne a megjelenéskor kezdje tanulgatni a játékot, mert úgy egy Aurorás persze, hogy beéri két hét alatt, ha ő tudja mit csinál, mert alfázott-bétázott és folyamatosan tájékozódott, hogy mi hogyan fog működni a játékban, és hogyan tud minél gyorsabban előre jutni.
De egy Taurusnak is több, mint tízszer akkora raktere van most papíron, mint egy Freelancernek az Auroráról meg ne is beszéljünk (több, mint 100x nagyobb!). A nagy hajókkal jóval könnyebb lesz már az elején is profitot termelni és jóval többet is kapnak érte, mint két hét múlva, hisz kevesebb konkurensük van, mert a nagyrészük Aurora, vagy sok esetben nincs is, mert az Aurorák nem képesek vállalni akkora utat. Míg az Aurorások vért izzadnak, hogy a 16-32-es raktérrel kitermeljék egy Freelancer árát, és akkor még mindig nincsenek a Taurus szintjén, ezalatt a Taurososnak már MM-je van.
Tehát lehet majd sajnálni, hogy a támogatók előnye nem tart örökké, persze hogy nem. De aki nem tud élni az előnnyel az fogja igazán sajnálni, és nem győzöm hangoztatni, hogy mindenhol az szakít a legtöbbet, aki először beszáll egy jó üzletbe.
-
Diopapa
addikt
válasz Menthirist #19432 üzenetére
"Az AI szerveren és kliensen is tud futni, nagyon multiszálas. squadron 42-ben ugye offline AI kell, viszont PU-ben vagy vanduul co-opnál szerveren fut, mert közösnek kell lennie."
Akkor viszont nem értem hogyan tervezik a coopot SQ42-ben.
btw thnx az összefoglalót!
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
válasz Diopapa #19445 üzenetére
felteszem vagy belép akkor is valami szerveren lévő ai (elvégre ugyanaz az ai, csak máshol fut), vagy egy embert enged be, és annak az egynek esetleg streamelve lesz a "főembertől". Offline módban játszott sq42-be meg úgysem jön be senki kívülről.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
cskamacska
addikt
válasz mrfire #19444 üzenetére
Az biztos lesz előny az elején, de mennyi is egy Carrack ára? 350 dollárból 2-3 Pay 2 Win MMO-ban megveszed az elsőséget, itt kapsz egy kezdeti előnyt, meg egy adag warm fuzzy feelinget(és jó adag fanboyságot és elitizmust a fórumokon ). Én minden további nélkül számítok kiábrándultságra és némi felháborodásra, tökéletesen egyértelmű, hogy az emberek annyi hajót vesznek össze-vissza amivel egyedül nem tudnak majd mit kezdeni. Amely kis baráti társaságok már az elején befektettek egy közös Constellation-be az Aurórán felül, hogy együtt játsszanak Alluminium Flakonost, meg az orgok vettek mindenféle flottákat, hogy már az elején körbehugyozzák a verse egy kis területét és megalakíthassák Muzulmániát, ott nem is lesz gond, de aki egyedül vett 10 hajót az mit kezd vele? Nézz fel az RSI fórumra, tele van ilyen fazonokkal.
más
Kipróbáltam a 300i-t Arena Commanderben, és sokkal jobban tetszik mint az Aurora. Lehet hogy papírsárkány, és a végén majd sportkupévá nerfelik, de legalább jól nézek ki miközben millió darabra lőnek, mert szegény Aurora bűn randa, és alig lehet kilátni belőle. 20 dollárt azért nem ér a váltás, de a vak is mondta, meglássuk!
Self Land hangár sokkal tágasabb és világosabb mint a Discount hangár volt, már nem érzi kisemmizett csórónak az ember magát benne. 3 helyett foglaló 2 géppel meg konkrétan nagyobb, mint régen a Deluxe hangár volt.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
mrfire
őstag
válasz cskamacska #19447 üzenetére
Hát igen, ez a különbség a támogatás és a vásárlás között. Itt ez egyértelműen nem arról szól, hogy azért a pénzért olyan előnyöket kapjon az ember, mint más játékokban.
Azok el vannak szállva. Unatkoznak vagy nem tudom, megalomániások. Félreértették a játék lényegét azt hiszem. Nemrég gondolkodtam rajta, ha lenne is több pénzem rá sem biztos, hogy vennék nagyobb hajót. Azért játszani is szeretnék. A connieval még így is kicsit kezdőszintűnek érzem magam, főleg, hogy most ennyien vettek Carrackot meg Retaliatort nálunk is.
Nem nevezném kidobott pénznek a fent leírtak alapján, de az is igaz, hogy csak harmadrészt motivált maga a hajó, közrejátszott még, hogy szerettem volna támogatni és az is, hogy kapok egy gyűjtői dobozt.
Csak hajóra nem is költenék, és azt se bánnám, ha az alapoktól kell kezdenem. Nem attól függ majd, hogy mennyire szeretem a játékot, hogy mennyi pénzem van, mennyire jutottam előre. Amúgy ezzel kapcsolatban volt egy érdekes kérdés a legutóbbi 10FTCM-ben, és jó tudni, hogy a Freelancerek is, meg a kisebb felfedezőhajók is megkapják majd a saját szerepüket, és sok mindenben jobbak lesznek ezek a kis hajók, mint a nagy dögök.[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
válasz TESCO-Zsömle #19449 üzenetére
Kifejezetten ballisztikus fegyverekről volt szó (kémiai alapú fegyverekről és railgunokról), mellékesen volt szó energiafegyverekről is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Öregszem
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- PlayStation 5
- Milyen notebookot vegyek?
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Óvodások homokozója
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
- SAMSUNG FLIP3 8GB/128GB FEKETE, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL
- SAMSUNG Z FLIP4 8GB/128GB GOLD (Fóliás, mindene ÚJ), 2025.DEC-ig GARANCIÁS, ÜZLETBŐL, BESZÁMITÁS
- Sigma 150-600mm Sports objektív ( Nikon ) -Újszerű-
- MICROSOFT SURFACE LAPTOP 2 - MEGKÍMÉLT ÁLLAPOTBAN (ajándék tok + USB hub)
- Újszerű Asus TUF F15 FX506HE - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 8GB -512GB - RTX 3050 Ti - 2 év gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest