- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Apple notebookok
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Bluetooth hangszórók
- Milyen monitort vegyek?
- Mini-ITX
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
ph A vállalat sok portékájának közös vonása, hogy a csatlakozóikat túlsó felükre száműző alaplapokat és az óriásira hízott VGA-kat is tárt karokkal várják.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz Atyus77 #8218 üzenetére
Na tudod ha valaki nekiáll ilyen felesleges dologgal szarakodni az meg is érdemli.
Ha rallyzni járna megérteném, de egy hétköznap használt favorit fordulatszám tiltásának kialakításához valami súlyos aberráltság kellA másik az, hogy ezeket az igen kemény igás lovakat amik a favoritban dolgoznak, nem hiszem, hogy le kéne szabályozni.
Vagy dodzsem lesz belőlle, hogy ne menjen többet 20-nál?Na mindegy nem akarok nem is akartam senkit megbántani de ez véleményem szerint idő energia és pénzkidobás.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Atyus77 #8223 üzenetére
De jo, hogy Te sem erted (csak a tobbiek )! Bocsanat, hogy csunya kifejezeseket fogok irni, de csak a poen kedveert irom, ne tessek komolyan venni!
Tehat: mi a faszert kell, hogy egy auto, csak korlatozott fordulatszamon uzemeljen?
Egyebkent van egy par tippem, de ugy latom titkos a dolog!
Retro
-
KisCobiii
aktív tag
-
Atuska75
tag
válasz Atyus77 #8411 üzenetére
Pedig annak már bőven jó az a gyertya. Egyébként érdekes mert én most cseréltem nem rég a gyertyákat meg a kábeleket + komplett gyújtáselosztót. Ami ráadásul Feldából való és azóta sincs vele semmi majom, nagyon szépen jár. És az az igazság hogy a gyertyakábelek nem is bele valóak mert, nem volt olyanjuk és már muszáj volt cserélni.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
válasz Atyus77 #8416 üzenetére
Ahhoz hogy, féltengely görbüljön nagyon nagy ütést kéne kapjon. A fűtéscsapnál maga a betét szokta megadni magát elvben egy tömítés és egy betét megoldja a gondod. Ritkán előfordul hogy, az egész csapot cserélni kell.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
válasz Atyus77 #8455 üzenetére
Próbáld meg lejtnek kivenni üresbe leállítani a motort és kinyomni a kuplungot. Ha úgy is van hangja akkor kerékagycsapágy.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
válasz Atyus77 #8459 üzenetére
Nincs jelentősége hogy melegszik-e, nem mindig teszi. Az akadozásról meg annyit hogy a kerék mérete miatt nem feltétlenül veszed észre. Tuti hogy, kerékagycsapágy lesz. Cseréld ki nem nagy tétel és nem is vesz sok időt igénybe.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atyus77 #8459 üzenetére
Más ott már nem maradt, ha a váltóban is van elég olaj, akkor marad a kerékcsapágy. A favin hangot nem adott, de úgy lógott, mint a bika heréje, el tudom képzelni az ellenkezőjét is. Úgy kell, tesztelni, h felemeled a kocsi egyik oldalát elől, megforgatod 3.ban a motort, és lekapcsolod a gyújtást és kinyomod a kuplungot, utána hallgatózol..
Akkor is moroghat, ha nincs benne egyenesen a hastómű egység. Mindkét oldalon állítható, és nem mindegy, h hogyan áll. iIyenkor a féltengelyek feszülnek, és morognak.
Én csapágyra tippelek. Kint kell meghallgatni a kerék mellett, úgyhogy szerezz valakit, aki felpörgeti a kereket és leállítja a motort.
A csapágyat elől a féltengely anyája feszíti, ha lóg picit, utána lehet húzni, ha úgy is morog, akkor csere.
[ Szerkesztve ]
-
Atuska75
tag
válasz Atyus77 #8466 üzenetére
Oldalanként külön-külön emeld fel és hallgasd meg! Figyelj oda hogy, jól legyen rögzítve és bakolva mert, ha leesik elmegy vagy elüt.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atyus77 #8466 üzenetére
Pontosan a váltó és motor helyzetére gondoltam. A szilenteket csak 1 csavar fogja, azokon nem lehet állítani, de a tartók 3 csavarral vannak oda fogva, mindegyik fél centit mozgatható, mivel a lyukak oválisak, arra szolgállnak, h pontosan be lehessen állítani a motor és a váltó helyzetét.
-
rob210
nagyúr
válasz Atyus77 #8479 üzenetére
Az a dúsító cső amivel teljes terhelés alatt tudod üzemanyaggal ellátni a kocsit.
Az egyes torok nem bírná a szükséges mennyiségű benzint befecskendezni, ezért amikor egy bizonyos fojtószelep nyitáson túl vagy az egyes toroknál akkor egy mechanikus kapcsolat segítségével, kinyitja a dúsítót és ott is elkezd áramolni befelé az üzemanyag.Ez típustól függően változhat, jikov pierburg etc.etc.
A lényeg, hogy amikor a terhelés igényli a plusz üzemanyagot a kettes fokozat dúsítócsövén csak akkor fog üzemanyag a karburátorba jutni.
Azaz alapjáraton ezt sosem fogod látni dolgozni.Egy kis szakszöveg :
"Mindkét fokozat fojtószelepének teljes kinyitása esetén további pótüzemanyag áramlik át a dúsítócsövön keresztül. Működik az I. fokozat dúsítója (a részterhelés-dúsító) is. A II. fokozat átmeneti rendszere állandóan működik. Működését az teszi lehetővé, hogy a II. fokozat átmeneti fúvókájához az üzemanyag adagolása közvetlenül az úszóházból történik azzal, hogy az üresjárati fúvóka az I. fokozat főfúvókájához kapcsolódik."[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atyus77 #8479 üzenetére
Szép tiszta a karbi, de ez gyári? Milyen évjárat? Ami nekem feltűnt, az a vákumrendszeredben az elosztó a 2. fokozatot mozgató membrán alatt. Fehér T elágazás. Neke ilyen nincs, és nem megy onnan hátra vákum.
4, 4,5 az nagyon dús keverék. Meg fogja enni a fejed.
A szivatót ki tekerte ennyire el???
[ Szerkesztve ]
-
Atuska75
tag
-
-
gs20
tag
válasz Atyus77 #8501 üzenetére
Nyáron bőven jó a 850es alapjárat, lámpa és egyebek nélkül 13 körül tölt már ott is, de mivel csillaggarázsban alszik az autó, ilyenkor télen megy lámpa, ülésfűtés, ablakfűtés, fűtőmotor így kell neki 1100 hogy ne szívja városban az akksit. (Tavaly szoptam meg ugyanígy, bevásárlós nap a leírt fogyasztók használatával, de alacsony alapjárattal. Mire az ötödik bolthoz odaértünk úgy leszívta az akksit hogy nem indult el. Na azóta van voltmérőm, meg azóta állítom magasabbra télire)
Darius: sajnos a gégecső is a helyén van.
Egyébként néztem a szívőcsőben lévő termosztát működését az ősszel, akkor rendben volt, most hidegben teljesen a kipuff felől szívó állásban van. Mivel a cigiről leszoktam, így öngyújtóm nem volt hogy megmelegítsem...
E=MZ²
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Atyus77 #8526 üzenetére
Nem volt kedvem bohockodni kezi menetfuroval, meg a vastagabbik furat keszitesekor elment a furat a puhabb anyag iranyaba, igy mindegy volt mivel igazitok... Ahogy irtam, az anya csak biztonsagi intezkedes, szeretem a dolgokat bombabiztosan megoldani.
[ Szerkesztve ]
Retro
-
Atuska75
tag
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Atyus77 #8646 üzenetére
Bocs, most neztem meg a segget jobban. Ha nincs kapcsi rajz akkor szetszednem es beleneznek. Igy viszont a led, szerintem toltesjelzo.
Ha nem akarod szetbarmolni, akkor koss sorba egy 5w-os izzoval egy 12v-os tapot es a minuszt tedd a muszer testjere, a masik kanoccal meg tamadd meg a kivezeteseket. Az izzo aramkorlatkent viselkedik es nem tudod tonkretenni az ertekes darabot.
En egyebkent arra tippelek, hogy az egyik kivezetes a lede, a masik a muszere.
Retro
-
Marczi80
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Apple notebookok
- Elektromos cigaretta 🔞
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Nézzük együtt a ma esti Summer Game Fest 2024-et!
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs