- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- SSD kibeszélő
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1754 üzenetére
5-5500-as fordulat atya ég széthajtod a hengerfejet.
Nekem sose pörgött 4000-fölé.
Ezekre az öreg autókra érdemes odafigyelni ha nem csak költeni szeretnél rá hanem menni is vele.NA szóval a gondod a gyújtás elosztó fedeled miatt van.
Tessék szépen kicserélni egy olyanra ami nem engedi be a vizet, vagy tessék szépen ezt leszigetelni a gumigyűrűtől a szilikonos megoldásig minden jó, csak ne jusson be a víz a fedél alá.
Egyébként szerintem meg is lehet repedve az a fedél
Ha nem szétpörgeted hanem megállsz kitörlöd akkor utána nem csinálja majd és a hengered se lesz széthullvaRenault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest