Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Felskálázza a Nubia a Snapdragon 8 Gen 3 órajeleit
ma A Redmi Magic 9 Pro már télen felforrósodott, mi lesz nyáron a felturbózott 9S Próval?
-
Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
ph A kritikus üzleti applikációkhoz gyártott, CMR-es adattárak kétféle interfésszel vásárolhatók majd meg, és 10 TB-ig fedik le az igényeket.
-
PROHARDVER!
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #15556 üzenetére
Ilyesmi nem volt, de Sötét Völgy után elég gyakran kidobál engem a játék csak úgy, főleg az átkelőknél. A log fájl szintén üres, nem tudom mért csinálhatja. El is ment a kedvem tőle egyelőre. Belefáradtam abba, hogy mindent úgy kell csinálni, ahogy a könyv írja, különben cseszheted az egész játékot. Nem vagyok nagy rajongója az ilyen abszolúte lineáris játékoknak (ezért is nem szeretem pld. a Call Of Dutyt ) Azt hiszem tiszta, hogy mért nem folytatták ezt a második résszel, mert ez így ebben a formában nagyon instabil szerintem a rengeteg fölösleges effekt és anomália miatt, amik csak úgy random megjelennek előtted és a FPS-t a padlóra vágják sokszor. Valami ilyesmi spawnolódás miatt dobál ki folyton, mert ha egy másik irányba indulok ilyenkor, akkor minden megy tovább. Fene tudja, de a másik verzió az sokkal stabilabb volt és simán végigmentem rajta nem is egyszer. Kár hogy nem indult most. Ennyi ha belematatnak valamibe, az sose végződik jól.