- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Projektor topic
- Milyen egeret válasszak?
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- RAM topik
- Mini-ITX
- Philips LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Friss előzetesen a Destiny 2: The Final Shape
gp Érkezik az utolsó nagy kiegészítő, azonban a fejlesztők szerint ettől még nem lesz vége a franchise-nak.
-
Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
ph Az MSI is bejelentkezett a gamer routerek piacára, fő ajánlatuk egy Wi-Fi 6E kompatibilis modell.
-
PROHARDVER!
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz Sensut #12000 üzenetére
köszönjük a végigjátszást ez tényleg elég semmilyen egy mod......sajnos az elfecsérelt idődet nem tudjuk visszaadni.
akkor inkább nekiülök megint a secret trails 2-nek, korábbról, ahol még nincs ez a clerkes bug (?), mert az nem picit jobb mod, mint ez az OL 3.1.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
borovi
aktív tag
válasz Sensut #12000 üzenetére
Köszi! Tényleg nem nagy szám a vége sem. Pedig a korábbi Oblivion Lostok mintha kellemes emlékként derengenének az emlékeimben. Vagy csak azok óta volt már számtalan királynál királyabb mod, amik alaposan föltették a lécet, és most azért fanyalgunk? Az OL 3-mal mindenesetre nem fogok többet játszani, nem úgy, mint más modokkal, amiket időnként előveszek, és játszogatok velük.
-
Sensut
őstag
válasz borovi #12002 üzenetére
Szívesen, nem volt elpazarolt idő, mert egyszer s mindenkorra meggyőződtünk hogy miről van szó. Az igaz, hogy modot ilyen gyorsan én sosem fejeztem be, a végén már törtettem át minden ellenálláson, csak hogy haladjak a vége felé. Nem is válaszoltam egyetlen lövésre se, pedig azok jöttek ezrével mindenhonnan. Így is be lehet fejezni, igaz visszavettem a legalacsonyabb nehézségi szintre, mert már tele volt a puttonyom a rengeteg mutánssal. De még ez se sokat változtatott, talán csak később haltam meg. Az OL kapcsán nekem is teljesen más volt a benyomásom, nem is tudom miért, de most csalódtam benne. Na de ezt még véletlenül se összehasonlítani a Secret Trails-szel! A ST2 az egyik legjobb Stalker mod (a másik a Fotograf), még ha elég bogaras is néha. Mindig van mellékelve egy végigjátszás, azt kell követni, mert sokszor az ember nem föltétlenül a kiszabott utat követi és úgy elkalandozik a játékban, hogy egy idő után a feladatok behalnak. Én először végignagyoltam a leírás alapján, felfogtam, hogy miről van szó, aztán másodszor alaposan végigjátszottam emlékezetből, és ez volt az igazi élmény. Azt hiszem a napokban előveszem még egyszer, amíg kerül egy újabb mod...
-
rétisün
veterán
válasz Antonius1978 #12006 üzenetére
nálam mindkettő jó, 2 böngészőn is megnéztem....
az OL 3.1-ben szerepel egy dyatlov nevű figura. az oroszoknál a Dyatlov hágónál történtek '59 február 1-2 között azóta is megmagyaráz(hat)atlan, rejtélyes halálesetek. erről készült egy játék, pontosabban a kiderítéséről, mi is okozta az akkori eseményeket, illetve erről kapta a nevét a karakter.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
-
borovi
aktív tag
válasz borovi #12008 üzenetére
Meg is van! Elég sok online filmnéző helyen fönn van, szerintem érdemes megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #12007 üzenetére
A modban Anatoly Dyatlov-ról van szó, aki felügyelte a tesztet a 86-os csernobili katasztrófa idején. Lényegében ő volt a fő felelős a katasztrófáért.
-
borovi
aktív tag
válasz rétisün #12004 üzenetére
Belekukkantottam a játék egyik tesztjébe, a kommentelő kollégák közül többen (főleg jukeey 2015. június 29. 17:47) elég rossz véleménnyel vannak a cuccról.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Cheesus #12017 üzenetére
érdemes elolvasni az utolsó hsz-t. bár a legkevésbé szól a játékról, érdekes teória magáról az esetről, amin a játék alapul.
asszem este megnézem a filmet.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
azért az ilyen (nálam) igencsak rontja a játékélményt, ilyen helyen, ahol nem csak hogy nem látnak az utcáról, de simán le is lőnek, a falakon, mindenen keresztül....
kijutottam a tetőre, 3 másodperc múlva a padláson megjelent egy zsoldos. úgy értem, simán felrepült az utcáról.
mod: nem felrepült, ezel kúsznak a falon fel-le
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
borovi
aktív tag
válasz rétisün #12020 üzenetére
Meséltem már azt a sztorit, amikor a Szkadovszkon, miközben Kardánnal beszélgettem, az Alfa csapat lazán megszórt gránáttal a hajó lemezfalain keresztül?
Ilyen kúszó-repülő figurákkal lehet néha találkozni. Legutóbb az OL 3-ban volt, hogyKordonban, a nagyobbik pincében ért a kitörés. Majdnem minden sztalker rendesen, a lépcsőn jött le a menedékbe, kivéve egyet, aki, mint egy fúrófej, a talajon meg a pinceboltozaton át, egyenesen a fejünk fölül került a pincébe.Egyébként tök jó a hsz-em száma. Visszafele is annyi, mint előre....
[ Szerkesztve ]
-
SaGa59
őstag
válasz rétisün #12020 üzenetére
Igen, de nem csak a zsoldosok. Az erőmű hátsó részében az egyik épületről snorkok másztak le, meg fel is a falon. Szépen, négykézláb, ahogy kell. Vannak appróbb logikátlanságok ebben a modban is, de még így is nagyon jó.
Ezeket az oktató feladatokat, ahol a "szellem zsoldosok" várnak a teleport túloldalán, marhára utáltam. Az egyetlen megoldás mindhárom alkalommal az volt, hogy amint megjelentem a célban, azonnal ugrás valamerre, és bujkálás. Mondjuk harmadik nekifutásra itt előbb kiirtottam az utcán táborozó zsoldosokat és csak utána mentem oda a "kiképzőhöz", hogy folytathatjuk. Nem jöttek vissza, így elég volt a két szellem zsoldossal megverekedni-STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
rétisün
veterán
válasz SaGa59 #12022 üzenetére
persze, jó kis mod még ezzel együtt is, főleg hogy a legtöbb játékban vannak ilyenek, már nem a falon közlekedő npc-k, hanem hogy olyan helyről lőnek le, ahonnan nem is látszom...
(#12021) borovi: igen, mintha említetted volna ezt a gránátos esetet.
a 'fúrófej' stalker se olyan ritka, én is láttam nem egyet, olyant is aki a plafonba 'halt be' aztán fel fent, fele lent
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
SaGa59
őstag
válasz rétisün #12023 üzenetére
Megjegyzem, az, hogy a falon jönnek-mennek a fizikai modell hibája, egyben lenyűgöző részletessége is. Érzékeli a játék, hogy az ott egy akadály, meg azt is, hogy függőlegesen viszont egy sík, amin járni lehet. Más programokban ilyen esetben vagy megakadnak és ott trappolnak orrukkal a falnak nyomódva egy helyben, vagy szimplán átgyalogolnak a falon.
Igaz, itt is láttam olyan négylábút, ami teljes erővel vágtázott egyhelyben, úgy, hogy semmi látható akadály nem volt előtte, én simán át tudtam ott sétálni.A motor fejlettségére a kedvenc példám az erőműben a szarkofág alatt az az ajtó, amit az alapjátékban a dekóder nyit, de ha nincs nálad, fel lehet feszíteni egy puska csövével. Azaz a motor tudja, hogy a cső fizikailag alkalmas arra, hogy beférjen az ajtó zsanérja mögé és kifeszítse, majd ki is támassza.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Sensut
őstag
Kijött egy új STALKERSOUP (DMX) frissítés okt. 15-én, amiben, többek között javították a játék háttérben futó szkriptek okozta laggolását. A játék most már akadásmentes és jól játszható, legalábbis a Bárig. Onnan még nem jártam tovább.
-
Sensut
őstag
RETURN OF SCAR 1.0006 SOC mod angolosítva, aki nem ismeri. Kicsit macerás elindítani, de jónak tűnik. A letöltendő alkatrészek:
3. egy másik frissítés (lehet, hogy nem fontos?) ...
Másold be az összetevőket a fenti sorrendben az 1.0006-os SOC "gamedata" mappájába, kivéve a mod "BIN" mappáját (!), mert azokkal a fájlokkal nem indul el a játék valamiért - tehát marad az eredeti SOC/Bin mappa tartalma. Ez után, ha angol nyelvű az alapjátékod, akkor az asztalon levő indító ikon Cél: sorába be kell tenned a -nointro paramétert, különben a játék megpróbál egy orosz nyelvű intrót betölteni, ami blokkolja az indulást. Nálam elindult a mod, de többet még nem tudok mondani róla azon kívül, hogy nagyon dicsérik a fórumokon. Később majd véleményezek...
-
kekeeci
senior tag
válasz Sensut #12040 üzenetére
Erről már irkáltam kicsit (11703 és 11745 hsz.-ok között), nem sok érdeklődést sikerült elérnem.
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
Sensut
őstag
válasz Sensut #12040 üzenetére
Pontosítok: a mod Bin mappájában levő xrGame.dll fontos egy mesterlövész küldetéshez, illetve a mesterlövész puskához. E nélkül a fegyver nem működik rendesen. A mod fő csomagjában levő xrGame.dll fájl hibás, de a Cumulattive fix 3 - kumpatch-3 frissítésben levő egy javított verzió és megy rendesen. Ezt kell használni, de csak ezt az egy fájlt kell kicserélni az eredeti Bin mappában, különben crash!
Nekem tetszik a játék, Scar (CS) visszatéréséről van szó. A CS sztorija után 2 évvel ugyanúgy kómából ébred Cordonban, mint Strelok és tudósok veszik a szárnyaik alá. Természetesen Szidorovics az első megálló és indul a buli. Kicsit sok a szöveg és angoltudást igényel, de jónak ígérkezik, bár nem volt még időm egy küldetésénél többre. Ez az első része a modnak, a második rész készülőben van.
-
kekeeci
senior tag
válasz shield #12044 üzenetére
A felén túljutottam az orosz verzióval, azért hagytam félbe, mert kicsit ráuntam, úgy éreztem, hogy ellaposodott a sztori.
(Úgy látom Sensut kolléga átsiklott a hozzászólásom (hozzászólásaim) felett.)
[ Szerkesztve ]
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
shield
Topikgazda
válasz Sensut #12040 üzenetére
Nekem EZ a verzió van meg, ez nagyobb méretű. Valószínűleg kekeeci kollégának is ez van meg. Na most, akkor melyiket?
Kár, hogy a http://dfiles.eu-n van. Már szopat a 2.5MB-os letöltés után.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
válasz shield #12047 üzenetére
Az angol csomagban van egy csomó extra, végigjátszás, screenshotok, meg gondolom valami javítások is, mert egy csomó egyéb config fájlt is tartalmaz.
Nekem totál bejött ez a mod, amolyan profi "old-school" Fotograf / Alternativa típusú kedvenceim játék, amikor jól eljátszadoznak benne a képződményekkel és az effektekkel megfejelve egy kiadós, komplex sztorival. Az oroszok tényleg értenek ehhez. Szép a grafika is, meg jól is fut. A Mocsáron túl vagyok. Tetszett ám marhára mikor ott belefutottam egy WWII-es náci csapatba, na meg a száguldó szellemvonat is egyedi ötlet volt. Most megyek egy képződmény-receptért le az X-18-ba, ahol a megbízó szerint hatalmas horror vár rám Kíváncsi leszek, a laboroktól amúgy is mindig borsódzik a hátam. Van néhány fotóm is: -
Sensut
őstag
válasz shield #12048 üzenetére
Feltöltöttem az angolosítást a GDriveomra, innen leszedhetetd...
Ahogy látom a tí verziótok 2013-ban volt feltöltve a Yandex-re, ez pedig 2014-ben. Lehet, hogy ez egy újabb verzió?
[ Szerkesztve ]